Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық (ұрмалы және соқпалы) аспаптар жасау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Көркем еңбек
Бөлім:III -бөлім. Дизайн және технология
Сабақтың тақырыбы: Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық (ұрмалы және соқпалы) аспаптар жасау
Білім беру ұйымының атауы | «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ | ||||||||||||||||||
Пәні: | Көркем еңбек | ||||||||||||||||||
Бөлім: | III -бөлім. Дизайн және технология | ||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: | Аманбекова Ж | ||||||||||||||||||
Күні: | |||||||||||||||||||
Сынып: | 5 г,ғ,д | Қатысушылар саны : | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық (ұрмалы және соқпалы) аспаптар жасау | ||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 5.2.3.2-Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау
5.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану 5.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша конструктивті пікірлер, ұсыныстарды білдіру. |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты/ | Барлық оқушылар:
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
|
||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақытың-40м | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||
Ұйымдастыру
Сабақтың басы,
Іс әрекеттік кезең
Сабақты бекіту
Сергіту сәті
Жаңа сабақтыбекіту
Сабақтың соңы
|
I. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жақсы сөз – жан азығы» оқушыларға бүгінгі тапсырмаларды орындауда шығармашылық шабыт тілеу. Өткен сабақ тақырыбын еске түсіру. II. Қызығушылықты ояту: « Ғажайып шеңбер» әдісі арқылы өткен сабақ тақырыбын еске түсіру мақсатында музыкалық ұрмалы-соқпалы аспаптар туралы білімімізді ортаға салайық. Жаңа сабақ мақсатын хабарлау . Оқушылар qr kod арқылы берілген видиодан шеберлердің музыкалық аспап жасау жолымен танысады.. Бейнероликті қарап болғаннан кейін бірқатар сұрақтарды қою · Шебер аспапты қандай материалдан жасады? · Шебердің қандай әрекеттерін атап шыға аласыңдар? Аспапты жасау үшін ол не жасады?
Ал, балалар, бүгін біз сендермен бірге сарамандық жұмысымызда өлшейміз, біріктіріп, қазақтың музыкалық аспаптарын дайындаймыз. Ал енді алдымызда тұраған «Сиқырлы» қораптарды таңдау арқылы қандай аспап жасайтынымызды білетін боламыз. 1-топ «Дауылпаз» тобы 2- топ « Дабыл» тобы 3- топ « Асатаяқ» тобы І тапсырма.Топтық жұмыс. Ұрмалы –соқпалы музыкалық аспаптардың құрылымдық ерекшеліктерін,олардың жасалу ерекшеліктерін зерттейді
Қауіпсіздік техникасы ережелерін сұрап еске түсіру. Қайшының ұшын көзге жақындатуға болмайды. Желіммен ойнауға болмайды Құрал – саймандарды абайлап ұстау. Өткір құралдармен жұмыс кезінде сақтанып жұмыс жасау, қолыңды жырып, кесіп алудан сақтан.
ІІ тапсырма. Топтың атына байланысты музыкалық аспап жасаймыз. 1-топ дауылпаз, 2-топ дабыл 3- топ асатаяқ аспабын жасайды. (музыка қою) Оқушылар бұйымдар жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтап, гигиеналық талаптарды сақтайды.
ЕҚБ оқушыға тапсырма өзіне ұнаған аспаптың суретін салады
«ДЖИГСО»әдісі арқылы жұмыс нәтижесін таныстыру. Дескриптор: әр топ, тапсырмаға сай бұйым жасайды -сағат тілімен өзге топқа таныстырады
Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылар өздерінің аспаптар үндерінің қасиеттерін тексереді. «Біздің оркестр» әуенге қосылу Бағалау бетшелерін тарату.
Бағалау әдісі Сенің аспабың дыбыс шығарады ма? Ол нағыз музыкалық аспапқа ұқсайды ма? Аспаптың барлық бөлшектері жақсы біріктірілді ме? Сендердің жұмыстарыңды қаншалықты ұқыпты деуге болады? Сендер аспаптарыңды безендіруге үлгердіңдер ме? Ол қаншалықты әдемі болды?
Оқушылар бүгінгі сабақта не жасап үйренеміз деп едік? Музыкалық аспап жасап үйрендиндер ме?
Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді
Сабақтың соңында барлық оқушыларды қызықты, әдемі музыкалық аспаптар үшін рахмет айту
|
Амандасады Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді
Оқушылар өткен сабақтың тақырыбын айтады.
Оқушылар сұраққа жауап береді, өз ойларын білдіреді
Оқушылар музыкалық ұрмалы-соқпалы аспаптарды атауын атайды
Оқушылар бұйымның түрі,өлшеу үлгісінің суреттерімен,видео силтеме арқылы танысады
Оқушылар qr kod арқылы берілген видиомен танысады ұсталардың жұмысын зерделейді. Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар аспап материалын зерттеу үдерісінде бүгу, орау, кесу желімдеу жұмыстарының жасалу жолын зерделейді.Өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар қораптарды таңдайды.
Тапсырмаларға сәйкес топтық жұмыс жасайды
1-топ: Дауылпаз аспабының жасалу жолын үлгімен танысып зерттейді. Нұсқаулық карта құрады
2-топ: Дабыл аспабының жасалу жолын үлгімен танысып зерттейді,жасалу ретін баспалдаққа сөздерді ретімен қойып жазады.
3-топ: Асатаяқ ( сілкімелі ) аспаптардың үлгісіне қарап жасалу жолын танысып, зерттейді өздері ойланып, қандай материалдар қажеттігін топтастырады.
Оқушылар кауіпсіздік ережелерін бірге қайталайды және ұстанады. Оқушылар өз ойлаған аспаптарын жасайды. Алдымен аспаптардың бөлшектерін жасап, кейін біріктіреді.
2-тапсырма Дауылпаз. Бос қорапты алу. Оны шеңбер бойынша сызып қиып ,сәндеп жапсырыңдар. Дабыл таяқшаларының орнына қарындаштарды пайдалануға болады. 2-топ Дабыл аспабын Бос шеңбер тәрізді қорапты алу және шеңбер бойынша оны желіммен жапсыру.Сәндеу. 3-топ Асатаяқ аспабын әзірлеу үшін нобайын картоннан қиып алу,сылдырмақтарды желімдеу ,сәндеу..
Қобыз музыкалық аспабын салады.
Әр топ келесі топқа жасаған аспаптарын алып, сағат тілімен аралап жасалу тәсілін түсіндіреді.
Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылар өздерінің аспаптар үндерінің қасиеттерін тексереді. Оқушылар Сергіту сәтінде музыкалық ритмге қосылып жасаған аспаппен шығарма орындайды.
Оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.
|
. Қ.Б-шапалақтау
Қ.Б-шапалақтау
Топтық жұмыста Оқушылар жұмыстарына белсене қатысып әр топ берілген тапсырманы орындап шығады
Ұрмалы –соқпалы музыкалық аспаптардың құрылымдық ерекшеліктерін,олардың жасалу ерекшеліктерімен танысады.
Іс тәжірибелік жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін ұстанады
Қалыптастырушы бағалау қошмет білдіру арқылы жүзеге асырылады
Қорытынды жасау
Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
5-сыныпқа арналған «Көркем еңбек» оқулығы, 2017ж.
Тақырып бойынша силтеме,суреттер https://pin.it/2YkuT1z түсті қағаз,желім,қайшы
Ватман,карандаш
АКт
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл қол суреттері |
|||||||||||||||