Астана – арман қала

Нұрмұхамбетова Ақмарал Шынбергенқызы

Пән: қазақ тілі
Сабақтыңтақырыбы: Астана- арман қала.
Сабақтыңмақсаты: Астана туралы түсініктерін кеңейту,мәтінмен  жұмыс жасай  отыра, оқушылардың сөйлеу  дағдысынарттыру,
Оқушылардың ойлау  қабілетін  кеңейту, сөздік  қорын  молайту, сауатты оқудағды сынкүшейту, топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Өз еліне,жеріне деген мақтаныш сезіміне тәрбиелеу, бір–   біріне сыйластық сезімдерін тереңдету;
Сабақтыңтүрі: жаңа сабақ
Сабақтыңтипі: саяхат сабақ
Сабақтыңәдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,топтық  жұмыс, саяхат сабағы
Сабақтың  көрнекілігі: интербелсенді тақта (слайд-шоу), Бәйтерек  суретті, стикерлер, бағалау  парағы
Сабақтыңбарысы:
I .Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың зейінін  сабаққа аудару
– Бүгін сыныпта кезекші кім?
– Сыныпта кім жоқ?
– Оқу  құралдарын  тексеру (оқулық,дәптер,қалам,сөздікдәптері)
Түрлі түсті қағаз арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады
Шаттықпен берін  өткізу( әр топ бір-біріне іске  сәттілік, жетістікке жетейік  деген тілектер айтады) :
«Ауадан  қуат  алайық,
Алақанға    салайық.
Жерден   нәр  алайық,
Алақанға    салайық.
Күннен   шуақ  алайық,
Алақанға   салайық.
Бір-бірімізге  сәттілік  тілейік!»
Топпен  жұмыс  ережесін  ескетүсіру
Ереже:
«-Сабаққа  кешігіп  келмеу;
-Шыншыл болу;
-Біреудің  көзқара  сын  құрметтеу;
-Біреуді  естіп, тыңдай  білу.»
Бағалау  парағын әр топқа  тарату
Бағалау  парағы.
Аты-жөні

Үйтапсырмасы :1-аялдама 2-аялдама 3-аялдама 4-аялдама 5-аялдама 6-аялдама
Әр топ жетекшілері алдарындағы бағалау  парағына  топ мүшелерінің жауаптарын бағалап отырады
ІІ. Үйтапсырмасын  тексеру.
ІІІ.Жаңатақырып
-Балалар,бүгін  сабағымыз  ерекше, ол-саяхат  сабағы . Астанаға  саяхатқа  шығамыз.
-Ал  саяхат қашығу  үшін  саяхат картасына назар  аударыңдар
Саяхат  картасы
1. Вокзал. 2. Бәйтерек

3.Пирамида. 4.Ақ Орда
5. «Думан». 6. «Хан шатыры»
1-аялдама. Сөзді калқабы.
Болашақ- будущее
ғимарат – здание
көрікті – красивий
жаға- берег
орталық – центр
ойын – сауықорталығы- развлекательный центр
Сөзтіркесін  құрып , аудару
2-аялдама. «Бәйтерек»
1. Мәлімет беру.
2. Тапсырма
Зат  есімнің  түрлерін  анықтау
Астана қаласы, аспан, ғимарат, Бәйтерек, монумент, автор.
Зат  есім дара күрделі  жалқы –  жалпы, деректі – дерексіз
3-аялдама «Пирамида»
Тапсырма
-Әр топ мәтін бойынша сұрақтар әзірлеп, басқа топқа береді
-Кезекпен сұраққа  жауап  береді.
Сергіту  сәті:
4-аялдама  «Ақ Орда»
Тапсырма
Ғимарат, өзен-сөздерін септе.
5- аялдама «Думан»
Тапсырма
Сөздердің жалғауын анықтау
Елорданың, залдары, балаларға, ересектердің, балалардың, алаңдары
6-аялдама «Хан шатыры»
Тапсырма:
Мәтін  бойынша «Астана» тақырыбына кластер құру
Рефлексия
-Балалар, осымен  саяхатымыз  аяқталды.
-Саяхат сендерге  ұнадыма?
-Олай  болса, бүгінгі  сабағымыздың  қорытынды   кезеңінеде,  келіпжеттік.
1.Астанадағы ойын-сауық  орталықтарына.
2.Астанаға қандай  тілек  айтасың?
Тақтадағы «Бәйтерек» суретіне стикер  арқылы өз тілектерін  жазады
«Көркейе  бер,Қазақстан!», «Жайнай  бер, бас қала!», «Қазақстан  жасасын!»
Бағалау: Топ басшылары  бағалайды.
Үйтапсырмасы: Шығармажазу. «Астана-арманқала»

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *