7-сабақ. Дұрыс тамақтану
Алматы қаласы Алмалы ауданы КММ «№34 гимназиясының» қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Шойбекова Жұлдызай Ізімханқызы |
||
Мерзімі:
Уақыты: Мұғалімі: Пән: |
23.01.2024ж
Шойбекова Ж.І. Қазақ тілі |
|
Сынып:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
2 | |
Бөлім:
Сабақтың тақырыбы: |
ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ САУ
7-сабақ. Дұрыс тамақтану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1–1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау;
2.2.1.1 ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме айту үшін сөз және сөз тіркестерін қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар жасай алады: мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ақпаратты сұрауда сөз тіркестерін қолданады.
Оқушылардың көбі жасай алады: мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың кейбірі жасай алады: ақпаратты сұрауда сөз тіркестерін қолданады, пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратуды үйренеді. |
|
Бағалау критерийлері: |
– мәтінді мұқият тыңдайды; – суретке қарап, сөйлемдер құрайды; – мәтінді оқиды; – сұрақтарға жауап береді. |
|
Күтілетін нәтиже | Мәтінді тыңдап, пайдалы және пайдалы емес тағамдарды ажыратуды,сұраққа жауап жазуды үйренеді.
|
|
Жаңа сөздер: | Зиян, шырын, асықпай, ботқа. | |
Сабақта қолданылатын материалдар | Интерактивті тақта, слайдтар,түрлі-түсті суреттер,кестелер,стикерлер, бейнежазбалар
|
|
Оқыту әдістері
|
«Егер саған ұнаса….» тренингі, «Таза тақта» әдісі, «Сәйкестендіру» ойыны , «Жұптасып-ойлан бөліс» әдісі, «Сергіту сәті» «Шашыраңқы суреттер» (топтық жұмыс) | |
Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану пәні
Сабақтың барысы
|
|
Сабақтың басы 10 мин | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұймдастыру
Топқа бөлу |
«Егер саған ұнаса….»
Асықтар арқылы топтарға бірігеді. І-топ А дәрумені ІІ-топ С дәрумені
|
|
Өткен сабақты тексеру
Сабақтың ортасы 20 мин
«Сергіту сәті»
V.Үй тапсырмасы
VI.Бағалау
VII. Рефлекси |
Оқушылар үйге берілген «Дәруменнің пайдасы » тақырыбын 1-әдіс «Таза тақта» әдісі негізінде сұрақтарға жауап беріп пысықтайды.
· Жемістер қайда өседі? · Көгөністер қайда өседі? · Қандай жемістерді бiлесiң? · Қандай көгөнiстердi білесің?
· Адам ағзасына қандай дәрумендер пайдалы? · Табиғи дәрумен неде көп? · Қымызда қандай дәрумен бар? · пайдалы – полезный (-ая, -ое, -ые) · ағза – организм · дәрумен – витамин · табиғи – природный (-ая, -ое, -ые)
Мұғалім: Балалар, енді тақтаға қарап бүгінгі тақырыппен танысып алайық. Тақтамыз тазаланып, бізде «Дұрыс тамақтану»тақырыбы шықты.
Мағынаны тану Жаңа сөздер зиян – вред шырын – сок асықпай – не торопясь ботқа – каша Сөздік дәптермен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс 1-тапсырма .Тыңда .Өз ойыңды айт. Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі. Біріншіден, тамақты дастарқан басында отырып ішу керек. Екіншіден, тамақты асықпай ішкен дұрыс. Үшіншіден, тамақты уақытымен ішу қажет. Денсаулық – басты байлық.
-Дұрыс тамақтана білесің бе?
2-әдіс «Сәйкестендіру » ойыны арқылы сөйлемдер мен суреттерді сәйкестендір. (Топпен жұмыс)
«Сергіту сәті» Бала бала балапан
2-тапсырма . Оқы Сұрақтарға жауап жаз. Дұрыс тамақтану денсаулыққа пайдалы. Артық ішкен тамақ денсаулыққа зиян. Ботқада дәрумен көп. Пайдалы тағамдар сенің денсаулығыңды жақсартады. -Артық ішкен тамақ неге зиян? – Ботқада не көп?
3-әдіс «Жұптасып-ойлан бөліс» әдісі Сөйлемдерді толықтырып айтады. Дұрыс тамақтану денсаулыққа (полезный). Артық ішкен тамақ денсаулыққа (вред). (Каша)-да дәрумен бар.
4-әдіс «Шашыраңқы суреттер» (топтық жұмыс) арқылы пайдалы және пайдалы емес тағамдарды ажыратуды үйренеді.
Дескриптор: – кестемен жұмыс жасайды; – пайдалы және пайдалы емес тағамдарды ажыратады; – сұраққа жауап жазады.
4-тапсырма .Жұмыс дәптеріне тапсырманы орындау. Жазайық · Денсаулықты сақтау үшін не керек? ü Денсаулықты сақтау үшін денені шынықтыру керек. ü Денсаулықты сақтау үшін гигиена сақтау керек.
Оқулықтағы 17 беттегі 3-тапсырманы орындау.
Формативті бағалау, топқа баға беру.
Көңілді смайликтер арқылы рефлекция жасалады .Өз көзқарастарын білдіреді.
|
«Жарайсың!» «Керемет» «Тамаша»
Өзара смайликтер арөылы бағаланады.
Оқулықты ашып, жаңа сөздермен танысады.
Бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
«Жарайсың!» «Керемет» «Тамаша»
Бас бармақ арқылы өзара бағала
«Жарайсың!» «Керемет» «Тамаша»
Дәптермен жұмыс. Сұраққа жауап жазады.
«Жарайсың!» «Керемет» «Тамаша»
Интербелсенді тақтада көрсетіледі. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718