Сабақ жоспары

                                                                                                                                                          Әдебиеттік оқу        Ергазиева Гульзада                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Р/с с/с Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сағат

         саны

Мерзімі  
І  тоқсан.  25 сағат  
1.Өзім туралы  
1 1 Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын

Абай Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 1    
2 2 Алғаш рет оқуға келген күнім

Мәтін:Ахмет Байтұрсынұлы. Мен қалай оқуға бардым?

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 1    
3 3 Кітап оқи аламын.

Мәтін: Жүсіпбек Аймауытов. Кітап оқу

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 1

 

   
4 4 Менің сүйіп тыңдайтын әндерім.

Мәтін:Сәкен Сейфуллин. Біржан.

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;      
5 5 Үйдегі бір күнім

Мәтін: Жақан Смақов. Апаның тілін алса егер…

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 1  

 

 

 
6 6 Өзім туралы өзім айтамын.

Мәтін: Қадыр Мырза Әли. Не үшін?

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 1    
7 7 Мен туралы сен не айтасың?

Мәтін: Қонжық пен көжек (ертегі)

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 1    
8 8 Менің сәби кезім.

Мәтін: Оразақын Асқар. Көрінбейді Алатау

Бауыржан Момышұлы . Ұяда   не көрсең..

2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 1    
9 9 Жаңалыққа құмармын

Мәтін:Бүркіт Ысқақов.  Жас техник

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 1    
10 10 Мен ұнататын жан-жануарлар

Мәтін: Дәулет Қасенов. Өкініш

2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 1  

 

 

 
11 11 Менің сүйікті тағамым

Мәтін:Т.Бердияров. Сусын туралы жыр.

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 1    
12 12 Менің киімдерім.

Мәтін: А. Асылбеков. Көйлек хикаясы

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 1    
13 13 Менің сүйікті ойыншықтарым

Ертай Ашықбаев. Менің кемем

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 1    
14 14 Не үйрендім? ЖБ   1    
 

 

2. Менің отбасым және достарым

 
15 15 Менің отбасымдағы адамдар.

Мәтін: Әзілхан Нұршайықов. Немере

2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 1    
16 16 Жеті атамды білемін.

Бауыржан Момышұлы. Елтанудың басы

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 1    
17 17 Ата-анамды құрметтеймін.

Кей-Қаус. Ата-ананы құрметтеу туралы.

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 1    
18 18 Үлкен болған кезімде

Сыйлы болам өзімде.Мәтіндер: Спандияр Көбеев. Атасы мен немересі; Қайрат Жұмағалиев. Кім ойлап тапқан?

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1    
19 19 Әжетайым менің.

Мәтін: Фариза Оңғарсынова . Әже

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1    
20 20 Сүйікті әжем.

Марат Қабанбай. Айгүлдің әңгімесі

2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру 1    
21 21 Мәпелейсің мені, анам!

Василий Сухомлинский. Ақ шаш   

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау 1    
22 22 Кішілерге қамқормын.

Мәтін. Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры

Мәтін: Мәжит Сейфуллин. Қолғанат ЖБ

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 1    
23 23  Досыммен мақтанамын. Мәтін: Әлібек Файзуллаев. Жанкүйерлер  2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

 

1    
24 24 Құстар – біздің досымыз.

Мәтін:Машқар Гумеров. Көк кептер ТЖБ

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу 1    
25 25 Үлкендерді тыңдаймын.

Мысық пен тышқандар

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 1    
 

 

 
                                         ІІ  тоқсан  – 23 сағат                    3. Менің мектебім  
28 1 Мектеп – біздің анамыз.

Мәтін: Өтебай Тұрманжанов. Мектеп біздің – анамыз

2.3.3.1  – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну 1    
29 2 Ақылшым-мұғалім.

Әнуарбек Дүйсенбиев. Ақылшым-мұғалім.

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 1    
30 3 Менің сыныптастарым

Мәтін: Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1    
31 4 Менің оқулықтарым.

Мәтін: Несіпбек Айтов. Оқулық

2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу 1    
32 5 Аламын білім кітаптан. Мәтін: Мұқан Иманжанов. Кітап 2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 1    
     
33 6 Мектептегі бір күнім.

Мәтін:Оспанхан Әубәкіров. Жеті шал

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау 1    
34 7 Біздің сынып.

Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 1    
35 8 Мектепке барып келемін.

Мәтін: Міржақып Дулатов. Мектепке.Мектептен

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 1    
36 9 Мектептегі қамқор жандар.Мәтін

 

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 1    
37 10 Мәтін: Роза Әбдіқадырова. Кешірім 2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 1    
38 11 Не үйрендім?    ЖБ   1    
             
4. Менің туған өлкем  
39 12 Отанымды сүйемін.

Мәтіндер: Жақан Смақов. Отан;

Мұқағали Мақатаев. Отан туралы

2.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 1    
40 13 Туған жерімнің тұрғындары.

Мәтін: Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары.

2.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 1    
41 14 Қазақ тілім – анам тілі – өз тілім

Мәтін. Дихан Әбілев. Туған тілім

2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету 1    
42 15 Өз мекенім жақсы.

Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы?

2.2.3.1 – мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1    
43 16 Тәуелсіздік алған күн.

Мәтіндер: Тұманбай Молдағалиев. Он алтыншы желтоқсан. Тәуелсіздік тұғыры

2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 1    
44 17 Алматы мен Астанаға қарашы.

Мәтін: Күләш Ахметова. Астана

2.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 1    
45 18 Туған жердей жер болмас.

Шымшық пен көртышқан(ертегі)

2.3.3.1  – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну 1    
46 19 Неткен сұлу,неткен көркем-

Осы менің туған өлкем!

Өтебай Тұрманжанов. Туған өлкем

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап 1    
47 20  Ұланымыз ұлы елдің

Қастек Баянбаев. Ұланымыз ұлы елдің

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1    
48 21 . Не үйрендім? ЖБ

 

 

беру2.2.9.1- сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 1    
 

49

22  

ТЖБ

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1

 

 

 

 
50 23 Қайталау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1    
   
                         

                                                     ІІІ  тоқсан  –  31 сағат

 
5. Дені саудың – жаны сау   
50 1 Дене мүшем сау болсын.

Мәтін: Міржақып Дулатов.  Байлық

2.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 1    
51 2 Денсаулығым – байлығым

Мәтін: Байлық пен ақыл (ертегі)

2.2.3.1 – мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1    
 

52

 

3

 

Қомағайлық-жаман әдет

Мәтін: Қомағайлық (мысал)

 

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

 

1

 

 

 
53 4 Көп ұйықтаған зиян-ау! 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау 1    
54 5 Тазалықты сүйемін

Мәтін: Ыбырай Алтынсарин . Салақтық

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1 – мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

1    
55 6 Жуынамын күнбе-күн

Мәтін: Корней Чуковский. Кір қоймас

2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру 1    
56 7 Менде спортшы боламын.

Мәтін : Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны   бойыншасұрақтарға жауап беру 1    
57 8 Шынықсын денеміз. Мәтіндер:

Бердібек Соқпақбаев. Шынықсын денеміз,

Бүркіт Ысқақов. Қыста қызық жұмыс бар

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 1    
58 9 Мен істейтін жұмыс бар

Қадыр Мырза Әли.Жұмыстың жылуы

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау 1    
59 10 Көңіл сұрауды білемін.

Мәтін. Жолбарыс пен түлкі (ертегі)

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 1    
60 11 Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі

М. Әлімбай. Алма.Қарақат .

Т. Молдағалиев. Өрік.

Ж. Кәрбозин.Өс,өс қиярым!

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 1    
61 12 Судың қаупі.

Қабдікәрім Ыдырысов. Қап,қап,қармағым

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 1    
62 13 Өрттің қаупі.

Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.

2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 1    
63 14 Не үйрендім?    ЖБ 2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 1    
 

6.Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

 
64 15 Атадан қалған асыл мұра

Мәтін: Аңқау арыстан (ертегі)

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 1    
65 16 Ерте,ерте, ертеде

Мәтін: Ұр , тоқпақ(ертегі)

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1    
66 17 Ерке күнім,

Келді тағы кезегі ертегінің

Мәтін:Сақина

2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

1    
67 18 Ертегілер  әлемінен

Мәтін: Леонардо да Винчи

Құмырсқа мен бидай дәні

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 1    
68 19 Ұйықта бөпем , жата ғой

Мәтін: Ыбырай Алтынсарин. Бұл кім?

Әлди,әлди, аппағым!

Мағжан Жұмабаев. Бесік жыры

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 1    
69 20 Қош, келдің Наурыз!

Мәтін: Наурыз мерекесі

Наурыздағы тілек

Қабдеш Жұмаділов. Ұзынсары

 

2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1    
70 21 Қошақаны қойдың.

Мәтін : Қой

2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 1    
71 22 Құлыншағым құлдырап

Мәтін: Торы құлын.

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1    
72 23 Бұзауқаным.

Мәтін: Сиыр

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1    
73 24 Ботақаным

Мәтін: Түйе ЖБ

2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 1    
74 25 Қожекеңде қонақта

Мәтін: Қожанасыр мен Алдаркөсе

Үш сом.Қожанасырдың көшуі. Қожанасырдың аттан түсуі ТЖБ

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.2.8.2 -мұғалімнің көмегімен кейіпкердің іс- әрекетіндегі өзгерісті, эпизодтарды немесе негізгі оқиғаларды салыстыру

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1    
75 26 Өтірік өлең құрастырамын.

Мәтін: Өтірік өлең

2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

 

1    
 

ІV  тоқсан

   
   
76 27 Мақал-мәтел оқып, жұмбақ шешейік, жаңылтпаш жаттайық. Мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар, Жұмбақтар 2.2.4.1 – мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

 

1    
77 28 Бірнеше билік айтуға үйренемін

Мәтін үш бидің шешендік сөздері Не үйрендім?

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 1 .  
78 29 Жерім  жомарт- адамзатты асыраған

Мәтін: Мұзафар Әлімбай. Кім жомарт? Не жомарт?

2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1    
      79                                                                                             30 Құрметтейік, Жер-Ананы!Мәтін: Ғабит Мүсірепов.Құрметтейік, Жер-Ананы! 2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну 1  

 

 

 
80 31 Ағашқа күтім жасаймын

Мәтін. Бердібек Соқпақбаев. Ағаштар неге ашуланды?

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

1    
81

 

32

 

Ағашқа күтім жасаймын

Мәтін. Бердібек Соқпақбаев. Ағаштар неге ашуланды?

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

1    
82 33 Жыл мезгілдері

Мәтін: Жыл мезгілдері

(ертегі)

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1  

 

 

 
83 34 Бір кесегін үзіп ап,

Үйіме әкеп қояр ма ем?

Мәтін. Мұзафар Әлімбаев. Кемпірқосақ

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

 

1    
84 35 Сүп-сүйкімді лағым. Мәтін:

М. Қалдыбаев . Еліктің лағы

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1    
85 36 Аңдар да сөйлейді.

Мәтін:

Абдырахман Асылбеков. Түлкі мен Тиін(мысал)

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 1    
86 37 Табиғаттың тосын сыйы

Мәтін:Дәулет Қасенов Найзағай

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау; 1    
87 38 Табиғатым құстарменен көрікті.

Мәтін: Шона Смаханұлы. Бұлбұл мен Тоқылдақ(мысал)

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау; 1    
88 39 Осындай да ғажап бар.

Леонардо да Винчи. Арыстан мен қозы

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 1    
89 40 Не   үйрендім?     ЖБ 1      
  8.Саяхат  
90 41 Егістікте болдың ба?

Мәтін: Асқар Тоқмағамбетов. Бидай  мен Қаңбақ

2. .2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 1    
91 42 Бақшада. Е. Ерботин .

Мәтін: Даңғой (мысал)

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 1    
92 43 Мен теңізшімін.

Мәтін: с. Вангели. Дельфин

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1    
93 44 Мен де ғарышкер боламын

Мәтін:Н.Жүсіп. Гиннес кітабына кірген қазақ

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

 

1    
94 45 Ғарышқа саяхат.

Мәтін : Ғарышқа ұшқан жануарлар

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 1    
95 46 Көлге саяхат.

Мәтін: Шона Смаханұлы. Тәкаппар

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 1    
96 47 Көлге саяхат.

Мәтін: Сәкен  Сейфулиин . Көлде

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

1    
97 48 Тамаша ғой жазғы орман!

Мәтін: Мұхтар Әуезов. Бүлдірген тере барғанда

2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1    
98 49 Мұнайлы елім бар

Мәтін: Шәкен Күмісбаев. Жүк кемесі қайда жүзіп барады?

Қайрат Жұмағалиев. Мұнайшы . ЖБ

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

 

1    
99 50 ТЖБ 2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу2 1    
100 51 Тауларым бар тізілген.

Мәтін: Жамбыл Жабаев. Алатау

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 1    
101 52 Жазғы саяхатқа дайындаламын.

Ыбырай Алтынсарин . Досыма хат  Неүйрендім? Не үйрендім?

 

2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

 

1  

 

 
 

Дүниетану 2 сынып,  Барлығы 34 сағат

р/с Бөлім Бөлімше/

Сабақтың тақырыптары

Оқыту мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту  
  1-тоқсан  
1. Өзім туралы Менің отбасым

 

2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

әдеп нормаларын анықтау

1      
2. Менің ататегім

 

2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің

ауызша портретін жасау

1      
3. Мен және қоғам 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын  түсіндіру 1      
4. Сыпайылық

 

2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктері нің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу 1      
5. Менің достарым 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы

әдеп нормаларын түсіндіру

1      
6.   Адам еңбегі

 

2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау 1      
7. Менің отбасым және достарым Менің құқығым және міндетім БЖБ -1 2.1.1.2 Мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын

Түсіндіру

1      
8. Отан үшін аянба.

 

2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

әдеп нормаларын анықта

1      
9.   Қазақстан халқы 2.3.5.3 Қазақстан халықтары достастығының маңызын түсіндіру 1      
2-тоқсан    
     
1 Менің мектебім Біздің мектеп 2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру 1      
2 Мектеп ережелері 2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерінтүсіндіру 1      
3 Қазақстан-Менің Отаным 2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік

рәміздерінің қолданылу саласын анықтау

1      
4 Менің туған өлкем Менің ауылым. Менің қалам. 2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының

көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу

1      
5 Қандай көлік түрлері бар?

ЖБ№2

2.1.4.3көлік түрлерін, олардыңқажеттілігін ажырату

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру

1      
6 Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері 2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік

рәміздерінің қолданылу саласын анықтау

1      
7            
3-тоқсан    
1 Дені саудың-жаны сау Мектептегі өмір 2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін

Түсіндіру

1      
2 Дұрыс тамақтана біл

 

2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды

тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау

1      
3 Қауіпсіздік ережелері

 

2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін

Түсіндіру

1      
4 Дәстүр және ауыз әдебиеті Мемлекеттік мейрамдар 2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік

мерекелерінің мәнін түсіндіру

1      
5 Өткенімізді білеміз 2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік

мерекелерінің мәнін түсіндіру

1      
6 Ежелгі қалалар 2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар

мен ескерткіштерді сипаттау

1      
7 Ғұндар қалай өмір сүреді?

БЖБ -3

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау

1      
8 Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

 

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

1      
   
4-тоқсан    
1 Дәстүр және ауыз әдебиеті

 

 

 

Қоршаған орта

Әбу Насыр әл-Фараби 2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан

үлесі туралы әңгімелеу

1      
2 Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

 

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

1      
3 Жергілікті жерді бағдарлау 2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау 1      
4 Адам өміріне ауа райының әсері 2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау 1      
5 Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны

ЖБ№4

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-

әрекетіне оң және кері әсерін талдау

1      
6 Саяхат Өсімдіктер мен жануарлардың  адам өміріндегі рөлі

 

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-

әрекетіне оң және кері әсерін талдау

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-

әрекетіне оң және кері әсерін талдау

1

 

 

 

   
7

 

Қауіпті табиғат құрылыстары

 

  1    
Менің көшем

 

2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату

 

1

 

     
    Қазақстанға саяхат 2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар

мен ескерткіштерді сипаттау

1      
    Ежелгі қала-Отырар 2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар

мен ескерткіштерді сипаттау

1      
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаратылыстану  2-сынып , аптасына 1 сағат.Барлығы – 34 сағат

 

№ р/с Бөлім Бөлімше

Сабақтың тақырыптары

Оқыту мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту
1-тоқсан  
1

 

«Өзім туралы» «Менің отбасым және достарым»  

Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады?

2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.2.1.5 – өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;

2.1.1.1 – қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1    
2 Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? 2.2.1.3 – өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

2.2.1.4 – өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның

жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

1    
3 Өсімдікке жыл бойы қалай күтім жасау керек? 2.2.1.7 – өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру 1    
4 Өсімдік топтары 2.2.1.5 – өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау; 1    
5          
6 Жануар

лар

Алуан түрлі жануарлар

 

2.2.2.1 – жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және

сүтқоректілер;

1    
7 Жануарлар әлемінің көптүрлілігі 2.1.2.2 – бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім,нәтиже); 1    
8 Жануарлар қалай көбейеді? 2.2.2.3 – жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

2.2.2.4 – жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

1    
9 Жануарларды бейімделуі.

БЖБ – 1

2.1.2.3 – бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

1    
10 Жануарлардың тіршілік үшін күресі 2.2.2.2 – жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; 1    
  2-тоқсан  
1  

 

 

Адам

Қаңқа құпиясы

 

2.2.3.1 – адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау

2.2.3.2 – дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

1    
2 Қозғалыс сыры 2.2.3.1 – адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;

2.2.3.2 – дұрыс дене сымбатын  сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.1.2.2 – бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

1    
3 Денеге қалай күтім жасаймыз?

 

2.2.3.4 – денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның  рөлін анықтау;

2.2.3.5 – тіс күтімінің денсаулық  сақтаудағы маңызын анықтау

2.1.2.4 – бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1    
4 Жердің ауа қабаты

Ауа толы айна

 

2.3.2.1 – біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру;

2.3.2.2 – ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі);2.1.2.4 – бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1    
5 Заттар және олардың қасиеттері Су. Ол қандай екен?

 Судың түрлі күйі

БЖБ -2

2.3.3.1 – судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);

2.3.3.3 -судың табиғи көздерін анықтау

2.1.2.7 – эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

1    
  Табиғат ресурстар

Табиғат ресурстарының көздері

 

2.3.4.1 – табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;

2.3.4.2 – табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу

2.1.2.1 – «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

1    
         
       
 
3 тоқсан  
4 Жер және ғарыш Жер мен күн 2.4.1.1 – Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;

2.1.1.1 – қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1    
5 Ай-Жердің табиғи серігі 2.4.1.2 – Жердің табиғи серігін анықтау;

2.1.2.2 – бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

1    
6 Ғаламшарлар қалай орналасқан? 2.4.2.1 – Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау;

2.1.1.1 – қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1    
7 Алуан түрлі ғаламшарлар

 

2.4.2.2 – Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;

2.1.2.4 – бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1    
8 Уақытты қалай өлшейміз?

 

 

2.4.2.2 – Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;

2.1.2.4 – бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1    
9 Күш және қозғалыс Біз не білдік 2.4.2.1Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртәбән анықтау 1    
10 Жылдамдықты қалай өлшейміз? 2.5.1.1 – түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру;2.5.1.2 – жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу); 1    
11  

 

 

 

 

 

Табиғат физикасы

Күшті қалай өлшейміз?

БЖБ

2.5.1.3 – қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;

2.1.2.6 – эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар,

1    
12 Массаны қалай өлшейміз? 2.5.1.4 – массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану;

2.1.2.3 – бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

1    
    4 тоқсан      
1 Біз не білдік? 2.5.1.1 түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру          1    
2 Қандай денелер жарық өткізеді? 2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.5 – құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

1    
3 Мөлдір денелер мен материалдар

 

2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.3 – бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

1    
4 Дыбыстар қандай болады? 2.5.3.1 – дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.1.1 – қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1    
5 Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады? 2.5.3.1 – дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.2 – бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

1    
6 Жануарлар қалай дыбыстайды?

БЖБ

2.5.3.1 – дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.1 – «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

1    
7 Температураны қалай өлшейміз?

ТЖБ

2.5.4.1 – түрлі денелердің температурасын өлшеу;

2.1.2.5 – құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

2.1.2.3 – бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

1    
8 Магнит не үшін керек?

 

2.5.6.1 – магниттерді қолдану аясын сипаттау;

2.1.2.7 – эксперимент жүргізу және оның нәтижелерінкестеге түсіру

1    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 сынып Дүниетану

Сабақ Ортақ тақырып Сабақ тақырыбы

 

 

 

 

 

 

Оқу мақсаттары.

 

 

 

I – тоқсан

Беттері Сағат саны Мерзімі Түзетулер
О Ж
1 1  

Жанды табиғат

Жер бетіндегі климат неге тәуелді?

 

3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды;

3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау.

6 7 1    
2 2 Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? 3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды;

3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау.

8 9 1    
3 3 Менің табиғи ортадағы қауіпсіздігім.

БЖБ №1

3.1.4.3.Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау жәнебағалау.

3.1.4.4 Табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігінжоспарлау.

10 11 1    
4 1  

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Адамдар не үшін еңбек етеді? 3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру 14 15 1    
5 2 Отбасы шығыстары қалай жоспарланады? 3.1.1.4           өз шығыстарын жоспарлау жәненегіздеу;

3.1.1.5. өз шығыстарын оңтайландыру жолдарынұсыну.

16 17 1    
6 3 Адам досымен мықты. 3.1.2.3           қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларынтүсіндіру;

3.1.2.4. өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығындәлелдеу.

18 19 1    
7 4 Біз – әрқашан біргеміз! 3.1.2.1 сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасынұсыну;

3.1.2.2. түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарынтүсіндіру.

20 21 1    
8 5 Біздің -Ата Заңымыз.   Конституция. 3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру. 22 23 1    
II – тоқсан  
9 1  

 

Уақыт

Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз  3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру. 26 27 1    
10 2 Менің ататегім қайдан бастау алады? 3.1.1.1           отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастардытүсіндіру;

3.1.1.2. әулет шежіресінқұрастыру.

28 29 1    
11 3 Спорт – денсаулық кепілі! 3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және

өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау.

30 31 1    
12 4 Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салты.

БЖБ

3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру 32 33 1    
13 5  

                           Сәулет өнері

Елді мекендер қандай болады? 3.1.3.1 елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырату. 36 37 1    
14 6 Мен жергілікті жердің планын жасаймын.

 

3.2.1.2 масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің планын құру. 40 41 1    
     

 

 

 

       
                 
 

III – тоқсан

17 1  

Өнер

Менің отбасымның рухани құндылықтары 3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау. 46 47 1    
18 2 Менің қауіпсіздігім. 3.1.4.1 тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету. 48 49 1    
19 3 Менің елімнің «нышандары». 3.3.5.1 Қазақстанның ресми емес нышандарының маңызын түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек»

монументі, «Мәңгілік ел» қақпасы).

50

 

51 1    
20 4 Түркілер және олардың өмір сүру салты. 3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір сүру салтын анықтау. 52 53 1    
21 5 Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы не? 3.3.1.2 тарих пен мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру. 54 55 1    
22 6  

Атақты тұлғалар

Менің бабаларым – қыпшақтар. 3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау. 58 59 1    
23 7 Қазақ хандығы қалай құрылды? 3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру. 60 61 1    
24 8 Қазақ жерінің даңқты хандары БЖБ 3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру 62 63 1    
25 9 Батырлар – Отанымыздың қорғаны. Билер – Ұлы Даланың даналары. 3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру 64 65 1    
26 10 Азаттық үшін күрескендер.

 

3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін

шығармашылық түрде көрсету.

66 67 1    
 

 

IV – тоқсан

27 1  

Су – тіршілік көзі

Адамдардың алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда болды? 3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдіктер мен

жануарлар әлемі, су нысандары).

70 71 1    
28 2 Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? 3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандардың рейтингісін жасау. 72 73 1    
29 3 Табиғат және менің қауіпсіздігім. 3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін

құрастыру.

74 75 1    
30 4 Табиғи ортада қандай қауіп-қатерлер бар?

БЖБ

3.1.4.3. түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау. 76 77 1    
31 5 Демалыс мәдениеті. Мейрамдар. Отбасының берекесі бәрінен де қымбат 3.1.1.3 Өз отбасыңның құндылықтарын анықтау. 80 81 1    
32 6 Мен және қоғам. 3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру. 82 83 1    
33 7 Қазақстан халықтарының мейрамдары.

 

3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну. 84 85 1    
34 8 Өз шығыстарыңды қалай жоспарлаған жөн?

 

3.1.1.4.   өз шығыстарынжоспарлау.

3.1.1.5. өз шығыстарын оңтайландыру жолдарынұсыну.

86

 

87 1    
                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *