№ 40 сабақ Жүздік. Жүздіктермен санау. Жүздіктерді қосу және азайту

Білім беру ұйымының атауы «Н.Оңдасынов атындағы №14жалпы білім беретін мектеп» КММ
Пәні: Математика
Бөлім:  ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ. ЖҮЗДІКТЕР. ЕСЕПТЕР
Педагогтің аты-жөні: Сейділдаева Эльмира Нарманқызы
Күні:10.11.2023 ж  
Сынып: 2 «Г» 2сынып  
Сабақтың тақырыбы:  № 40 сабақ   Жүздік. Жүздіктермен санау. Жүздіктерді қосу және азайту
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 2.1.1.4.Санаудың ірі бірлігі жүздікті құрастыру,1000-ғадейін  жүздіктермен санау, жазу,салыстыру.

2.1.2.5 бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту/300+200 (3жүзд.+2жүзд.), 170-130 (17онд.-13онд.)түрінде ауызша қосу және азайтуды орындау.

 Сабақтың  мақсаты Санаудың жаңа бірлігі- жүздің қалай құрылғанын біледі және жүздіктермен санауды,жазуды,салыстыруды,қосуды,азайтуды үйренеді
Құндылықтар Талап: ізденімпаз,жасампаз ұрпақ
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақ

тың басы

5 минут

 

 

 

 

 

 

Өткенді пысықтау

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорыту

8минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

 

 

Психологиялық ахуалды жақсарту

 

 

Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Мысалдарды баған түрінде жазып шығар

60-47=13

70см-47см=23см

62л-28л=34л

92-58=34

100м-27м=73м

40кг-13кг=27кг

39+24=63

67ц+24ц=91ц

30дм-17дм=13дм

 

Тақырыпты ашу

1-ден 100-ге дейін бірліктермен және ондықтармен сана

 

 

 

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Қалып қойған сандарды ата

А) 3 4 5 6 7 8

Ә) 20 30 40 50 60 70 80

Б) 100 200 300 400 500 600 700 800

В) 1000

 

2-тапсырма

Суреттерге қара.Түймелерді сана.

Бір түймені 1 бірлік деп қабылдап,

түймелерді санайды: бір-бірден онға дейін; ондықтармен жүзге дейін; жүздіктермен мыңға дейін.

Мың санының жазылу мен оқылуына назар аударады.

 

ЕБҚ

Санағыштармен сандарды бірліктермен,ондықтармен  жүзге дейін сана

 

 

3-тапсырма

Топтық жұмыс

Мысалдарды түсіндіре отырып, шығар.

1-топ

20 + 30 = 2 онд. + 3 онд. = 5 онд.

60 – 40 = 6 онд. – 4 онд. = 2 онд. = 20

300 + 700 = 3 жүзд. + 7 жүзд. = 10 жүзд. = 1000

2-топ

300 + 70 = 30 онд. + 7 онд. = 37 онд. = 370

65 онд. – 2 онд. = 63 онд. = 630

23 онд. + 77 онд. = 100 онд. = 1000

97 онд. – 65 онд. = 32 онд. = 320

 

 

Сергіту сәті

«Нейрожаттығулар» әдісі

 

 

4-тапсырма

Амалдарды орында

(600+100)-200=700-200=500

(900-500)+300=400+300=700

(89онд -9онд)+200=800+200=1000

(57онд+3онд)+300=600+300=900

 

 

Топтық жұмыс

5-тапсырма

Салыстыр

34онд <  43 онд

10онд  =  100бірл

500<900

50<90

10онд = 1жүзд

1жүзд< 1мыңд

 

ФС тапсырмасы

6-тапсырма

Мәтіндерді салыстыр.

Белгі орнына тиісті санды қойып есепті шығар

А)Есептің сұрағына жауап беру үшін қосу амалын қолдан

Өрнек құр: 45 + 44.

Ә) бос торкөзге 89 санын қоя отырып, есептің шешуін жаз.

Ш: 89 – 45 = 44.

 

8-тапсырма

Тура теңдікті қалпына келтір

96-23=24+49

 

 

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Амалдарды орында

А)500+400=900

(56онд+24онд)-400=800-400=400

700-500=200

(400+100)-300=500-300=200

Ә)Өрнектерді салыстыр

63 онд-23онд >  500-200

27онд-7онд=  100+100

 

 

 

 

 

 

 

Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.

 

 

 

 

 

 

 

Өткенді пысықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Сандарды санайды

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

Сандарды санайды

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

Жаттығу жасайды

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

Салыстыру жасайды

 

 

Топтық жұмыс жасайды

 

 

Өрнектер құрады

Бос торкөзге 89 санын қоя отырып, есептің шешуін жазады

 

 

 

Тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын алады

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

Мақтап, мадақтап отыру

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Мысалдарды баған түрінде жазып шығарады-1б

 

 

ҚБ:

« Әуе шары» әдісі

 

 

 

Керемет!

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Қалып қойған сандарды атайды-1б

 

 

 

Дескриптор:

Бір түймені 1 бірлік деп қабылдап,

түймелерді санайды-1б

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Мысалдарды түсіндіре отырып, шығарады-1б

 

 

 

 

Керемет!

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Жүздіктермен амалдар орындайды-1б

 

 

Дескриптор:

Ондықтар мен жүздіктерді салыстырады-1б

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Өрнек құрады-1б

Бос торкөзге 89 санын қоя отырып, есептің шешуін жазады-1б

 

 

 

 

Дескриптор:

Тура теңдікті қалпына келтіреді-1б

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Амалдарды орындайды-1б

Өрнектерді салыстырады-1б

 

 

 

 

 

 

 

«Смайликтер» әдісі

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

Тақта

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

Жұмыс дәптері

 

Таратпа парақша

 

 

 

 

 

Жұмыс парақтары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс тақтасы

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *