Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр)
Сабақтың тақырыбы: «Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр). Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу».
Бөлім: | 9.1А Жасушалық биология |
Педагогтің аты-жөні: | Кажымуханова Г |
Күні: | |
Сыныбы: | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр).
Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу». |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 9.4.2.2 – микрофотографияны қолданып, жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар үшін:
Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептей алады. Көпшілік оқушылар үшін: Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудара алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. б). Топтастыру.
|
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.
І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тоқыма жіп
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
. |
Білу және түсіну сұрақтарына жауап береді:
1. СИ жүйесінің өлшем бірліктерін ауыстыра білу не үшін қажет екенін түсіндіріңдер. 2. Мынандай : «метр», «сантиметр», «миллиметр», «микрометр», «микрон», «нанометр» деген терминдерге анықтама беріңдер. Бұл өлшем бірлікктер қалай белгіленетінін көрсетіңдер. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді | Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. | Дескриптор: Жалпы – 3 балл
Микроскопиялық биологиялық нысандар және олардың өлшемдерің айтып шығады.
|
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады | 1. Ауыстыру коэффициенттерін қолданып анықтауды түсіндіреді.
2. Бір жасушада неше митохондрия болуы мүмкін екенін есептейді.
|
Дискриптор:
1. Тапсырманы орындайды. 2.Берілген есепті орындайды. |
ДК экраны
9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады | 1. Микроскоиялық биолгиялық нысандар және олардың өлшемдерін талдайды.
|
1. Графикті сызады оны талдайды.
2. Сызбаны салып оны қарастырады. |
ДК экраны
9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі.
.
|
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|