ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХЫ

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХЫ

 

Аннотация: келесі мақала қашықтан ұсынуға арналған оқыту білім берудің ең табысты түрлерінің бірі ретінде, сондай-ақ тарихы көрсетіледі.

Түйінді сөздер: қашықтықтан оқыту, білім беру, дәстүрлі, дәстүрлі емес, онлайн оқыту.

FEATURES OF DISTANCE LEARNING AND ITS HISTORY

Abstract: The following article aims to present distance learning as one of the most successful forms of education, and also demonstrates the story.

Keywords: distance learning, education, traditional, non-traditional, online learning.

Қашықтықтан оқыту деп те аталатын қашықтықтан оқыту, электрондық оқыту және онлайн оқыту, оқыту нысаны негізгі элементтерге мұғалімдер мен оқушылардың физикалық бөлінуі жатады. Оқу уақыты және жеңілдету үшін әртүрлі технологияларды қолдану “оқушы-мұғалім” және “оқушы-оқушы” қарым-қатынастары. Қашықтықтан оқыту дәстүрлі түрде дәстүрлі емес студенттерге бағытталған, мысалы толық уақытты жұмысшылар, әскери қызметкерлер, сондай-ақ резидентентыстер немесе шалғай өңірлерден келе алмайтын адамдар аудиториялық дәрістер. Алайда қашықтықтан оқыту білім беру әлемінің бір бөлігі ажырамас болды және оның өсу тенденциялары оны тұрақты өсуін көрсетеді. Тек АҚШ-тағы жоғары білім саласында 2002 жылғы 1,6 миллионмен салыстырғанда 2009 жылдың күзінде жыл ішінде кем дегенде бір онлайн курсқа 5,6 миллионнан астам университет студенттері қабылданды. Көптеген университеттер қашықтықтан оқыту мүмкіндіктерін ұсынады. Бұл саланың ізашары-Феникс Университеті, ол 1976 жылы Аризонада және ХХІ ғасырдың бірінші онжылдығында 400 000-нан астам студент оқыған әлемдегі ең ірі жеке мектеп болып құрылды. Ол қашықтықтан оқыту технологиясын алғашқылардың бірі болып қолдана бастады,оның көптеген студенттері бір сыныпта біраз уақыт өткізсе де АҚШ, Канада және Пуэрто-Рикодағы ондаған кампустар болды.

Қашықтықтан оқытуға халықаралық қабылдау туралы мүмкін нақты емес деректер, бірақ кең ауқымды екі ірі мемлекеттік қашықтықтан оқыту әдістерін қолданатын университетке қабылдау, келесідей түсінік береді:  ХХІ ғасырдың басында штаб-пәтері Нью-Делиде орналасқан Индира Ганди атындағы Ұлттық ашық университет ішінде 1,5 миллионнан астам студент оқыды, ал Штаб-пәтері Бейжіңде орналасқан Қытайдың Орталық радио және теледидар университетінде 500 000-нан астам студент оқыды. Студенттер мен оқу орындары қашықтықтан оқытуды бекер таңдамайды. Университеттер пайда көреді , студенттерді қосу сыныптар мен тұрғын үй салудың қажеті жоқ, ал студенттер олар қалаған жерде жұмыс істеуге мүмкіндік алады. Мемлекеттік мектептердің жүйелері мамандандырылған курстар ұсынады, мысалы бірнеше сынып бөлмелерін құру қажеттілігінсіз шағын оқушыларға арналған Тілдер және Advanced Placement сыныптары құру. Сонымен қатар үйде оқитын оқушылар орталықтандырылған оқытуға қол жеткізе алды.

Қашықтықтан оқыту құбылысын сипаттау үшін әр түрлі терминдер қолданылды. Дәлірек айтқанда, қашықтықтан оқыту (оқушы қызметі) және қашықтықтан оқыту (мұғалімнің қызметі) бірге қашықтықтан білім беруді құрды. Жалпы опцияларға eLearning кіреді немесе Интернет құралы болған кезде қолданылатын онлайн оқыту ақпаратты беру; әдетте сілтеме жасайтын виртуалды оқыту бастауыш немесе орта мектеп оқушылары сыныптан тыс өткізетін курстарға (сондай-ақ, әдетте Интернетті пайдалану); сырттай оқыту, ұзақ уақыт бойы әдіс, онда жеке оқыту пошта арқылы жүргізіледі; және ашық

оқыту, Еуропада “ашық” арқылы университет оқыту жүйесі кең таралған.

Қашықтықтан оқыту төрт сипаттаманы ажыратады. Біріншіден, анықтау бойынша қашықтықтан оқыту мекемелер арқылы жүзеге асырылады; бұл өзін-өзі оқыту немесе академиялық емес оқу ортасы емес. Оқу орындары дәстүрлі сыныптық оқытуды ұсынуы немесе ұсынбауы мүмкін, бірақ олар сол агенттіктермен аккредиттеуге құқылы дәстүрлі әдістерді қолданыңыз. Екіншіден, қашықтықтан оқыту географиялық бөліну тән және уақыт студенттерді де бөле алады және мұғалімдер. Қол жетімділік пен ыңғайлылық-бұл оқыту әдістің маңызды артықшылықтары. Жақсы ойластырылған бағдарламалар оқушылар арасындағы интеллектуалды, мәдени және әлеуметтік айырмашылықтарды да жоя алады.

Үшіншіден, интерактивті Телекоммуникациялар оқу бағдарламасындағы адамдарды байланыстырады топпен және мұғаліммен. Электрондық байланыс құралдары жиі қолданылады, электрондық пошта сияқты, бірақ дәстүрлі байланыс түрлері пошта жүйесі де рөл атқара алады. Қоршаған ортаға қарамастан, кез-келген адам сияқты, қашықтықтан оқыту үшін білім өзара әрекеттесу қажет. Оқушылар, мұғалімдер және оқу ресурстары арасындағы байланыс азаяды байланыс жүйелері физикалық жақындыққа байланысты неғұрлым күрделі және кеңінен қол жетімді; демек, Интернет, мобильді телефондар мен электрондық пошта қашықтықтан оқыту жылдам дамуға ықпал етті.

Сонымен, кез-келген басқа білім сияқты қашықтықтан білім беру, кейде оқу қауымдастығы деп аталатын студенттерден оқу тобын құрады, мұғалімдерден және оқу ресурстарының мазмұны кітаптар, аудио, видео және оқушыға қол жеткізуге мүмкіндік беретін графикалық дисплейлер нұсқаулығынан тұрады.

Интернеттегі әлеуметтік медиа қоғамдастық құру идеясын алға тартады.

Facebook және YouTube сияқты сайттарда пайдаланушылар профильдер жасайды, пікірлес қатысушыларды (“достар”) анықтау арқылы  олар жаңа қауымдастықтар жасайды. Қашықтықтан оқыту жағдайында мұндай желілер студенттерге бір бірімен байланысуға мүмкіндік береді және осылайша олардың оқшауланудан арылады. Алайда, бұл қажеттілік өнеркәсіп, үкімет және қарулы күштер қашықтықтан оқытуды жаңа деңгейге көтерді. Еуропада 19 ғасырдың ортасына қарай курстар пошта арқылы құрылды. Қазіргі курстарда қашықтықтан оқыту курстарды басқарудың веб-жүйелері қолданылады, оған сандық оқу материалдары, подкасттар (бос уақытыңызда электронды тыңдау немесе көру үшін жазылған сеанстар электрондық пошта, тақырыптық (байланысты) пікірталас форумдар, чаттар және тест бағдарламалары кіреді.

Қорытындылай келе, қашықтықтан оқыту студенттерге дәстүрлі емес ақпарат көздеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді, өзіндік жұмыстың тиімділігін арттырады, жаңа мұғалімдердің шығармашылықтарын түбегейлі жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тұжырымдаманы қолдана отырып оқытудың жаңа формалары мен әдістері құбылыстар мен процестерді модельдеуге мүмкіндік береді.

 

Пайдаланылған әдебиеттер

  1. Ольнев А. С. Использование новых технологий в дистанционном обучении // Актуальные проблемы современной науки. – – N 1. – С. 96.
  2. Ааron Johnson, The online teaching survival guide, simple and practical pedagogical tips, 2016 September, Jossey-Bass.
  3. G. Moore, Distance education, a system view of online learning, 2011, Cengage learning.

 

References

  1. Ольнев А. С. Использование новых технологий в дистанционном обучении // Актуальные проблемы современной науки. – – N 1. – С. 96.
  2. Ааron Johnson, The online teaching survival guide, simple and practical pedagogical tips, 2016 September, Jossey-Bass.
  3. G. Moore, Distance education, a system view of online learning, 2011, Cengage learning.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *