Зерттеу сабақтары- бірлескен оқу тәсілі
Сабақты зерттеу (Lesson Study) –мұғалімдік тәжірибе саласындағы білімдерді жетілдіруге бағытталған сабақтарда зерттеудің айрықша нысанымен сипатталатын педагогикалық тәсіл. Бұл мақалада өз тәжірибемдегі «Сабақты зерттеу» үдерісінің алғашқы кезеңдерінің өтілу ерекшеліктерімен бөліседі.
Мақсаты: мектеп мұғалімдерінің ынтымақтастығы мен кәсіби өзара әрекеттесуінің, өзінің оқыту тәжірибесін жақсарту және кәсіби бірлестіктерді қалыптастыру болып табылады. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауға, білімін тәжірибе жүзінде қолдану білуі, өзін-өзі оқыту және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамытуға үйренуді жүзеге асыру бұл мақаланың өзектілігі деп ойлаймын.