Жеңіл атлетикаға қатысамын
Білім беру ұйымының атауы | №13 А. Навои атындағы ЖОМ | |||||
Пәні: | Қазақ тілі мен әдебиеті | |||||
Бөлім: | Спорт және денсаулық күтімі | |||||
Педагогтің аты-жөні: | Анарханова Гузал Абдуфаттаевна | |||||
Күні: | 16.11.2022ж. | |||||
Сынып: 7 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Жеңіл атлетикаға қатысамын
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 7.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.
7.А2 Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.
|
|||||
Сабақтың мақсаты | – Мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру 5 минут
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
23-25 минут
Бекіту
7-10 минут
Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық.
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сурететер бойынша 2 –топқа топтастыру: 1-топ: «Ұлттық ойындар» 2- топ: «Спорт ойындары» Өткен тақырытар бойынша сұрақтарға жауап беру 1-тапсырма Мұғалім оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін тақырыпқа қатысты мынадай тірек сөздер ұсынады.. Жаңа тақырыппен таныстыру
«Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша 2-тапсырма ұсынылады . Мәтін бойынша тапсырма беріледі.
Пікір алысуға көмектесетін сұрақтар: Саған ұлттық қандай ұлттық ойын түрлері ұнайды? Мәтінде айтылған ұлттық ойындарының бірін ойнап көрдің бе? Бұл ойындардың адамға пайдасы қандай? Егер сені осы ойындардың бірін үйрететін үйірмеге шақырса, қайсысына барар едің? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 3-тапсырма Оқушылар «Дені саудың – жаны сау» деген тақырыбында диалог дайындайды. Диалог құру барысында денсаулықты күту бойынша кеңес беру, ұсыныс жасауға көңіл бөледі. Оқушылар алдын ала бірігіп құрастырған жетістік критерийлері негізінде бірін-бірі бағалайды.
Үйге тапсырма. Эссе жазу «Маған ұнайтын ұлттық ойын» Рефлексия Мұғалім сабақ соңында оқу мақсатына қайта оралып, оған қаншалықты жеткендіктерін талқылап, мынадай үлгіде оқушылардың ойын тыңдайды. « Мендік пікір…» оқушылар сабақ мазмұнына қатысты пікірлерімен бөліседі. Мұғалім рефлексияны ауызша немесе жазбаша алуына болады. |
Сабаққа дайындалады.
Суреттер бойынша топтасады.
Өткенді пысықтайды
Оқушылар тірек сөздерге сүйене отырып, сабақ тақырыбы мен мазмұнына болжам жасайды
«Светлана Подобедова – Қазақстанның Лондон Олимпиадасындағы үкілеген үміттерінің бірі» мәтінімен танысып шығады. Ойды жүйелі түрде жалғастырады. Салауатты өмір салты бойынша өз көзқарасын білдіреді.
Оқушыларға мәтіндегі көтерілген мәселелерге байланысты сұрақтарға өз ойларын жазады, мәселелерді талқылайды.
Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінде көтерілген мәселелерді талқылайды;
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды |
Мадақтаулар айтып бағалап отыру
ҚБ: «Білім қоржыны» бағалау парағы
ҚБ: «Білім қоржыны» бағалау парағы
Дескриптор: – көтерілген мәселелерге байланысты сұрақтарға өз ойларын жазады; – мәселелерді талқылайды.
Дескриптор: – Тірек сөздерге сүйене отырып, сабақтың тақырыбы мен мазмұнына қатысты өз ойын білдіреді; – Мәтін негізінде жұбымен пікірлеседі;
ҚБ: «Білім қоржыны» бағалау парағы
|
Суреттер
Слайд
Бейнекөрініс
Стикер
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718