«Қазақстанның климатының уақыт бойынша өзгеруі»

Күні: 10.02.2023ж .                                                            Пәні: география                                        Сыныбы: 9 «б»

 

Сабақтың тақырыбы «Қазақстанның климатының уақыт бойынша өзгеруі»             
Оқыту мақсаты Қазақстанның климатының уақыт бойынша өзгеруі  жайлы ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы  сыни ойлауға үйрету, шығармашылық қабілетін шыңдау.
Күтілетін нәтиже Қазақстан климаты  жайлы пікір алмасады,  жеке және жұптық  тапсырмалар арқылы өзіндік ойын айтуға, топта жұмыс жасауға , пікірін дәлелдеуге дағдыланады.
Пайдаланған дереккөздер. Оқулық (9-сынып),  «География» журналы
Сабақта қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Сергіту сәті: «Жаңбырлы тілек» ойыны

Үй тапсырмасын бекіту: Мәтін мазмұны негізінде сұрақ әзірлеу.

Ой қозғау

Жеке, жұптық  тапсырмалары.

Кері байланыс: «Бұлтты кесек әдісі».

Ресурстар Флипчарт,маркер,түсті бояулар,қарындаш.
Сабақтың кезеңдері Уақыты Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
I.                    Кіріспе

І.1. Психолгиялық ахуалды қалыптастыру

І.2. Топқа бөлу

І.3. Үй тапсырмасын пысықтау

2

 

5

 

5

Сынып тазалығын қадағалап, оқушыларды түгелдеймін.

«Жаңбырлы тілек» ойыны . (шеңбер жасап тұрып бір біріне жақсы сөздер айтады)

«Жеті сұрақ әдісі»  Әр топ үйде дайындаған сұрақтарын келесі топқа береді. Қойылған сұрақтарды топпен талқылап  бір оқушы жауап береді.

Сынып кезекшісі жауапты.

 

Қалауынша таңдап, топқа бірігеді.

 

Қойылған  сұрақтарға жауап береді.

ІІ. Тұсаукесер                   

жаңа сабақтың

таныстырылымы.

 

5

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

Ой қозғау

Адамның климатқа әсер етуі неден байқалады?

Парникті газдар дегеніміз не?

Ғаламшарымызда парникті газдар қалай түзіледі? Ғаламшарымызда түзілген парникті газдар салдарын қалай байқаймыз?

 Сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатын анықтау:

Жеке жұмыс: 87-суретке қарап талдау жасау үшін 3- сұрақ құрастырыңдар. Тапсырмаларың туралы сыныпқа айтыңдар. Ең үздігін таңдап алып баға беріңдер.

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ құрастырады және  оқиды, өзіндік ойын білдіреді.

ІІІ. Негізгі бөлім.

мағынаны тану

5

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 Жұптық жұмыс:  білгірлер сараптамасы

Еліміздегі табиғат пен адам өмірі үшін ғаламдық жылыну салдары. Қазақстан мұндай жағдайда қандай әрекет жасауы керектігін ұсыныңдар.

Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісі

1-топқа тапсырма

Қазақстан климатының өткен уақыттағы өзгерісі.

2-топқа тапсырма

Ғасырішілік тербеліс ырғақтарына сипаттама.

3-топқа

Климаттың қазіргі кездегі өзгерістері.

4-топқа тапсырма

Қазақстан климатының болашақтағы өзгеруіне сипаттама.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пікірлеседі.

Түсіндірме көрнекіліктерін тақтаға іледі.

 

Өз ұсыныстары мен дәлелдерін қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Қорытынды 2

3

 

 

Үйге тапсырма: 21-тақырып

Кері байланыс: «Бұлтты кесек әдісі».

Оқушыларды әр тапсырманың дескрипторларына қарай бағалаймын.

Оқу және термин сөздермен жұмыс жасау.

Кеспе қағазға орындайды.

 

 

 

ДОТІЖО:———————————-М.Жамантаев.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *