«Қазақстанның климаттық ресурстары»

Күні: 17.02.2023ж .                                                            Пәні: география                                       Сыныбы: 9 «а»

 

Сабақтың тақырыбы «Қазақстанның климаттық ресурстары»           
Оқыту мақсаты Қазақстанның климаттық ресурстары  жайлы ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы  сыни ойлауға үйрету, шығармашылық қабілетін шыңдау.
Күтілетін нәтиже Қазақстан климаты  жайлы пікір алмасады,  Рөлдік ойын  тапсырмалар арқылы өзіндік ойын айтуға, топта жұмыс жасауға , пікірін дәлелдеуге дағдыланады.
Пайдаланған дереккөздер. Оқулық (9-сынып),  «География» журналы
Сабақта қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Сергіту сәті: «Ақсүйек» ойыны (Өмірде үш нәрсе…).

Үй тапсырмасын бекіту: Мәтін мазмұны негізінде сұрақ әзірлеу.

Ой қозғау

Оқылым, рөлдік ойын тапсырмалары.

Кері байланыс: «Бір сурет, бес сөз».

Ресурстар Флипчарт,маркер,түсті бояулар,қарындаш.
Сабақтың кезеңдері Уақыты Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
I.                    Кіріспе

І.1. Психолгиялық ахуалды қалыптастыру

І.2. Топқа бөлу

І.3. Үй тапсырмасын пысықтау

2

 

5

 

5

Сынып тазалығын қадағалап, оқушыларды түгелдеймін.

«Ақсүйек» ойыны (Өмірде үш нәрсе…).

« Ыстық орындық»  Әр топтан бір адам шығады,оқушылар үй тапсырмасынан сұрақтар қояды.

Сынып кезекшісі жауапты.

Адам өміріндегі басты құндылықтарды атайды.

Қалауынша таңдап, топқа бірігеді.

 

Қойылған  сұрақтарға жауап береді.

ІІ. Тұсаукесер                  

жаңа сабақтың

таныстырылымы.

 

5

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

Ой қозғау

Климат  қағидаларын еске түсіру.

Қазақстанда қандай ауа райы немесе климат қалыптасуы  мүмкін?

Агроклимат деген не? Адамзат ауа райын не үшін болжайды?

 Сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатын анықтау:

Қазақстанның климат жайлылығын анықтауда қандай ұстанымдарға сүйенеміз? Туристтік киматпен энергоклимат туралы

нені білгіміз келеді?

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқиды, өзіндік ойын білдіреді.

ІІІ. Негізгі бөлім.

мағынаны тану

5

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 Жасыл энергетика құруға ашық бәйге рөлдік ойын:  Ойынға оқушылардың 4 тобы  «жел мамандары», «күн мамандары», «экологтар», «инвесторлар» қатысады.

Күн және жел  электрстансаларының мамадары

электрстанса салу жобаларын ұсынады. Экологтар сараптама береді. Инвесторлар ең тиімді жобаны таңдап алады.

Ойын барысы:

Күн мамандар тобы КЭС салуға  ал  жел мамандар тобы ЖЭС салуға орын таңдап,  өз таңдауларын негіздейді, артықшылығын дәлелдейді.

Экологтартобы ұсынылған КЭС пен ЖЭС жобаларын оқулық мәтіні мен өз ой-пікірлеріне сүйене отырып, сынайды, әр электр стансасының кемшіліктерін атап көрсетеді. Өз қорытындыларын жасап береді.

Инвесторлар тобы жел, күн мамандарын , экологтарлдың ұсынысын тыңдай келе өздері қаржыландыратын ұнаған нұсқаны таңдап алады. Өз таңдауларын негіздеп айтып береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз ұсыныстары мен дәлелдерін қорғайды.

 

Пікірлеседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Қорытынды 2

3

 

 

Үйге тапсырма: 22-тақырып

Кері байланыс: «Бір сурет, бес сөз».

Оқушыларды қатысымына қарай бағалаймын.

 

Тақтаға жапсырады.

 

 

 

ДОТІЖО:———————————-М.Жамантаев.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *