командалық ойындағы көшбасшылық
Бөлім | |||||
Педагогтың аты-жөні | Ермеков Ж.Р. | ||||
Күні | |||||
Сынып | Қатысушылар саны | Қатыспағандар саны | |||
Сабақтың тақырыбы | Командалық ойындардағы көшбасшылық | ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.2.1 – физикалық дамуға ықпал ететін қозғалыс әрекеттерін көрсету | ||||
Сабақтың мақсаты | Қозғалмалы ойындар кезінде командалық немесе топтық жұмыстың маңызын түсінеді және көшбасшылық дағдылармен жұмыс жасайды. | ||||
Бағалау критерииі | – топта бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады;
– қозғалмалы ойындар арқылы негізгі қозғалыс координациялары қалыптастырады; – көшбасшылық дағдыларымен жұмыс жасайды. |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
Басы | «Тақырып көлеміндегі әрекеттер»
Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық кииімдеріне назар аудару. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау. Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін оушылармен бірге құрастыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру. – Жүру жаттығуларын орындау; – Жүгіру жаттығуларының түрлерімен жаттығу; – Жылдамдыққа жүгіру; – Тынысты қалыпқа келтіру Одан кейін шеңбер бойына тұрып ЖДЖ орындайды. Шеңбер бойындағы әр оқушы бір-бір жаттығудан айтып, санақ бойынша орындатқызады. Бағалау: Оқушылар тарапынан берілген ақпаратқа мадақтау арқылы қолдау көрсету. |
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ
|
Ұялы телефон
Және интернет желілері Кітап
|
|
Ортасы |
Қозғалыс координациясына бағытталған қозғалмалы ойындар. Мақсаты:ойындар арқылы оқушылардың командалық жұмыстың маңызын түсініп, көшбасшылық дағдылары жетілдіру, оқыту мақсаттарын шешу. Сипаттама:ойындар арқылы топқа бөлініп жарысады, бірнеше командалар өзара сайысқа түседі. «Үшіншісі артық» ойыны Әзірлік.Ойыншылар үлкен шеңбердің бойына жұптасып тұрады. Яғни, жұптар бір-бірінің алдына қатарласа тұрады. Әр жұптың ара қашықтығы 3-5 метр. Ойын басында бір жұпты таңдап, біреуін «қашқын», біреуін «қуғын» қылып сайлап алады. Ойынды баяндау.Мұғалімнің «баста» деген командасынан кейін «қашқын» шеңберді айналып қос аяқпен қашады. Ал,«қуғыншы» оны қуады. «Қашқын» шаршаған уақытта шеңбер бойында тұрған жұптың алдына келіп тұра қалса, артыңдағы ойыншы «қашқын» болып қашады. Егерде «қуғыншы» да шаршаса, олда осындай әрекет жасайды. «Қуғыншы»«қашқынды» ұстап алса, керісінше бірін-бірі қуады. Ойын барлық жұп қатысқанша жалғасады.
(суретегідей жұптарды орналастыру қажет)
Ережесі. 1. Белгі берілгенде жүгіреді. 2. Шеңбердің сыртында ойыншылар қос аяқпен жүгіреді 3. Шеңбердің ішінде бір аяқпен секіріп жүгіреді. Мұғалім әрекеті: Ойын кезінде оқушыларды бақылап, кемшіліктерді айтады және оқушыларды өз тарапынан бағалайды. Оқушылардың қимыл-қозғалыстарының дағдылануын бағалау, бақылау. Оқушылардың қозғалыс координацияларының жетілуіне мақтау, мадақтау сөздер айтып, қызығушылықтарын ояту мен қатар икемділік, ептілік дағдыларын дамыту. Бағалау:Оқушылардың бірін-бірі және өзіндік бағалау тәжірибеленеді. Мұғалім әрбір ойыннан соң команда мүшелерінің жеке жетістіктерін айтып тұрады. |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды
Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік.
Мұғалімге арналған ысқырық, секунд өлшегіш, бор,әр түрлі доптар, фишкалар, құрсаулар, қағаз, қалам, сұрақтар жазылған қима қағаздар
|
|
Сабақтыңсоңы
|
Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. | Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. | Рефлексия парағы |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718