Ұйымдастырылған ойын іс-әрекет; “Түстер әлемі
Түстер әлемі.
Шымкент қаласы
МКҚК №3 «Динара» бөбекжай бақшасы.
«Балапан» кіші тобының тәрбиешісі
Сүлеймен Жанат Есенбекқызы
Ұйымдастырылған ойын іс-әрекет:”Түстер әлемі” Мақсаты:Балалардың коммуникативтік-ақпараттық құзіреттілігін молайтып,балалардың ой-түйсігін,қиялын дамыту.Балалардың танымдық қабілеттерін ,зейінін ,сенсорлық ойлау қабілеттерін дамыту.Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға білуге үйрету, қызыл,сары,көк,жасыл. Күтілетін нәтиже;Заттардың көлемін,түсін және пішінін біледі.Көлемі,пішіні,түстері бойынша біртекті заттарды топтастыра алады. Әдіс-тәсіл; Ойындар,сұрақ-жауап,түсіндіру. Көрнекіліктер: түрлі-түсті шарлар,геометриялық пішіндер,марблс тастары.
Қызмет кезеңдері | Педагогтың басқару іс-қимылдары | Балалар іс-әрекеті. |
1-кезең
уәждік-түрткі болу. |
Шаттық шеңбері:
Біз әдепті баламыз Айтқан тілді аламыз Алғаш келген қонақпен Амандасып аламыз. Балалар бүгінгі біздің ұйымдастырылған ойын іс-әркетіміздің тақырыбы: Түстер әлемі деп аталады. Балалардың іс-әрекетке кірісуіне түрткі болу; -Балалар біз қандай түстерді білеміз? Ғажайып сәт: Еркетай қыз қонаққа келеді. Мен ғажайып түстер әлемінің еркесімін. Менің атым Еркетай. Мен сендермен ойындар ойнауға келдім. Мен сендер доптар ала келдім. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, сәлемдеседі.
-Қызыл,сары,жасыл,көк.
Балалар қонақпен амандасады.
Қуана келіседі. |
2-кезең
проблемалық-ізденіс |
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
1-ойын Шарлар топтастыр. Ойын ережесі; Түстеріне байланысты доптарды өзінің құрсауына орналастыру. -Жарайсыңдар ,балалар!. Балалар менің сендермен тағы да ойындар ойнағым келіп тұр. -Олай болса Еркетай балалармен бірге шығармашылық орталығына барып ойындар ойнайық. 2-ойын : «Топтық жұмыстар» 1-топ: «Қақпақтармен жұмыс» 2-топ : Марблс тастарымен жұмыс. 3-топ: «Қысқырғышпен» жұмыс. 4-топ: «Фетрмен» жұмыс -Жарайсыңдар балалар!. Сендер кішкентай болсандарда ақылды балалар екенсіңдер.Сендердің іс-әркеттерін маған ұнады. Сергіту сәті: «Көңілді күн» әуенімен. Еркетай біздің балалар түстерді ғана білмейді, олар пішіндерді де ажырата алады. Еркетай ендігі ойынымыз : «Пішіндерді орналастыр» деп аталады. -Өте керемет. -Жарайсыңдар балалар!. Менің енді тұстер әлеміне қайтатын уақытым болды,сендерге көп рахмет. Мен сендермен ойын ойнау арқылы көп нәрсені білдім. Түстерді ажырата білдім және пішіндермен таныстым. -Рахмет сендерге Қош сау болыңдар!. |
Балалар доптарды өз түстеріне қарай орналастырады.
1.Балалар көбелектің үстіне қақпақтарды түстеріне қарай орналастырады. 2.Жыл мезгілдеріне сай марблс тастарын қойып шығады. 3.Түрлі-түсті пішіндерді қыстырғыштың көмегімен қыстырып шығады. 4. Гүлдердің түсіне қарай көбелектерді орналастырады.
Балалар музыка әуенімен сергіту сәтін жасайды.
Балалар геометриялық пішіндерді өз орындарына орналастырып шығады.
|
3-кезең
рефлекті – түзетімдеуші |
Балалар іс-әрекетінің нәтижелерін талдау:
Қане балалар бүгін біз ойындар ойнау арқылы не үйрендік,не білдік? Бізге қонаққа кім келді? Сендерге бүгінгі ойындар ұнады ма? -Жарайсыңдар балалар!.
|
Түстер мен пішіндерді ажырата білдік.
Бізге қонаққа түстер әлемінен Еркетай қонаққа келді. -Иә бізге ойындар ұнады. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718