Елтану
Жұман Айбек Жұманұлы
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған «Арқалық арнайы мектеп – интернаты» КММ Орта білім беру ұйымдарының мұғаліміне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Бөлімше: |
География
3.5 Қазақстанмен алыс және жақын шетелдер. |
|
Мұғалімнің аты-жөні | Жұман А.Ж | |
Күні: | 13.05.2022. | |
Сыныбы: 8 «а» | Қатысушылар саны: 7 | Келмегендер саны:- |
Сабақтың тақырыбы: | Елтану. | |
Оқу жоспарына сәйкес оқу мақсаттары
|
Дүние жүзі елдеріне жалпы шолу.
Елдер туралы білімді бекітіп, қайталау. Отансүйгіштікке тәрбиелеу. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі / Уақыт | Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау | Ресурстар |
І.Ұйымдастыру | Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. | Оқушылар амандасады кезекші тұрып сабақта жоқ оқушыны айтады | Асық үлестіру түрінде болады. | Интер белсенді тақта, карта. |
ІІ.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
|
Жұмбақ.
Шеңбер құрайық. Оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Елтану» олай алуымыздың себебі дүние жүзі елдеріне жалпы шолу жасай отырып қайталау, есте сақтау. Сабағымыз 3 бөліктен тұрады әр бөлікте тапсырмалар топтастырылған. Олай болса білімдерінді ортаға салындар, әрбір дұрыс жауап берген белсенді оқушыға менің тарапымнан асық беріліп тұрады. Олай болса «Іске сәт». |
Бұл әдіс оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Сабақ басталар алдында қолданамыз. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады. Шаңыраққа Қазақстанда тұратын әртүрлі халықтардың тарихи отандары туларын жапсыру арқылы, еліміздегі татулық, достық туралы айта кету. |
||
ІІІ. Негізгі бөлім
1. Тапсырмалар топтамасы. «Бәрің білгім келеді»
ІІ. 2. «Білетінім 9, білмейтінім 99» |
Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен қойылған жоспармен таныстыру. Сабақтың тақырыбын айту. Сабақты түсіндіріп өту.
1. Сөзжұмбақ шешу. «Қазақстан» 2. Слайдтан елдердін туларын көрсету, елдерді атау, картадан көрсету. 3. Үй тапсырмасы «Мен барғым келетін ел», әр оқушы өздері таңдаған елдері туралы әңгімелеп береді, немесе суретін, боямағын көрсетулері қажет. 1. Семантикалық карталар үлестіріледі. 2. Сипаттамалар жазылған карточкалар үлестіріледі, оқушылар елдін атауын табулары керек. |
-суретпен жұмыс
-жаңа сөздер. -Сөздік -Оқулықпен жұмыс. Сурет салу. Дәптерге жазу. Тіл дамыту жаттығуларын оқушымен бірге бірнеше рет айту.
Сөзжұмбақ шешу. Қарғанды. Алматы. Қызылорда. Талдықорған. Семей. Ақтау. Атырау. Шымкент.
Сипаттамалар; Бұл ел «сакура» ағашының отаны. Бұл елді «күншығыс» елі депте атайды. Тайота, субару сияқты көліктерді шығарады. Қазіргі уақытты дамыған, қуатты ел, әсіресе робот жасау, жаңа технологиядан бірінші орын алатын мемлекет.
Бұл ел бізбен көршілес, дүние жүзіндегі жер көлемі ең үлкен ел. Құрылымы федерация. Қазіргі уақыттағы президенті Путин В.В.
Бұл елде Самарканд, Бұқара сияқты көне қалалар бар. Халқы көбіне бау-бақша егумен, мақта өсірумен айналысады. Қазақстанмен көршілес, бауырмал мемлекет. Қазіргі президенті Шавкат Мирзеев.
Бұл ел Европада орналасқан, әйгілі Эйфел мұнарасы бар парфюмериямен иіс су жасаудан алдыңғы орын алатын дамыған, қуатты мемлекет. Президенті Эмануел Макрон.
«Күнасты елі» аталатын, халық саны жөнінен 1-ші орын алатын, қарқынды дамып келе жатқан ел. Қазақстанмен көршілес, көптеген тауарларын біздер тұтыныпта жүрміз.
Америка құрлығында орналасқан, туында «Үйеңкі ағашы» жапырағы бейнеленген ел. Жер көлемі өте үлкен, ормандармен көлдер өте көп Солтүстік Американың солтүстік бөлігінде орналасқан дамыған ел.
Дүние жүзіне таралып кеткен валюта «Доллор S» осы елдің ақшасы. Әйгілі гооливудты, уолт дисней т.б әлемге көрсеткен, Нью-Иорк сияқты биік ғимаратты қаласы бар дамыған мықты мемлекет. |
||
ІҮ. Сергіту сәті (2 мин) | «Музыкалық» | Түрлі ұлттардын музыкалары ойнатылады, солардын бір қимыл элементтерін көрсету керек. | ||
Негізгі бөлім жалғасы
3. « Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады» |
1. Дәптерге кесте сызу, оны толтыру. Дамыған, дамушы, артта қалған елдер. Қалай ойлайсындар біздің ел қайсы топқа жатады? 2. «Төртінші артық» ойыны, слайдқа төрт сурет беріледі оқушылар соның артығын айтулары қажет, неге артық екенің түсінідірулері керек. |
Дәптерге жазу. Тіл дамыту жаттығуларын оқушымен бірге бірнеше рет айту.
|
||
V. Қорытындылау
(10 мин)
|
1. Евразия материгінің ортасында орналасқан ел? а) Қазақстан б) Қытай в) Қарақалпақстан 2. «Күншығыс елі» – деп қай елді айтады а) Монғолия в) Ұлыбритания а) Ташкент 5. Ұлттық валютасы «рубль» аталатын ел? а) Украина 6. Қазақстанмен көршілес, бауырлас ел? а) Германия 7. Туында «үйеңкі жапырағы» бейнеленген ел? а) Канада |
|||
VI. Бағалау (3 мин)
|
Әр оқушыны істеген жұмысына, тәртібіне және біліміне қарай атап айту. Оқушылардын асықтары саналады, тағыда қосып алуға мүмкіндік бары айтылады. | Мүғалімге дәптерлерің, істеген жұмыстарын көрсету. | ||
VII. Рефлексия
(2 мин )
Құлаққағыс (анонс) |
«Өз ойым» әдісі
Оқушыларға үш түрлі жемістер беріледі, егер бәрің түсінсе алма, әліде білерім көп десе шие, түсінбедім десе жуаны көтеруге кеңес беріледі.
«Томпақ» отандық гаджеті арқылы келер жылы оқытылатын география бөлімімен таңыстыру. |
Оқушылар өз ойларын, не үшін не көтергендерін ашық айтулары керек.
|