Ұзындық. Ұзындықтың өлшем бірліктері

«Аққозы «мектеп-бөбекжай балабақша кешені» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім 1С. Шамалар және олардың өлшем бірліктері
Мұғалімнің аты-жөні: Жардемова Змарзат Мұхитқызы
Күні: 17.10.2022ж.
Сынып: 2 Қатысушылар саны:16 Қатыспағандар саны:-
Сабақтың тақырыбы 28. Ұзындық. Ұзындықтың өлшем бірліктері
Оқу бағдарламасына сәйкес  оқыту мақсаты 2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу.

2.1.3.4.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру.

Сабақтың мақсаты Оқушылар  ұзындықтың өлшем бірліктерін  қолданып өлшеуді, түрлендіруді, салыстыруды, мәндерін қосуды және азайтуды үйренеді.
Сабақтың барысы
Сабақ-тың  жоспар-ланған кезең-дері Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурс

тар

Сабақтың басы

2  минут

I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Біз кішкентай баламыз,

Өсіп-өніп таламыз.

Күнге қарап, табынып,

Көкке қолды созамыз

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады.

Жарайсыңдар!  
3   минут

 

 

2минут

Үй  тапсырмасын сұрау

9-тапсырма.

 

II. Өткен сабақты пысықтау.

«Сан құра» әдісі.

Берілген цифрлардан аталған сандарды құра.

-1 ондық 5 бірліктен тұратын санды құр.

-1 ондық 6 бірліктен тұратын санды құр. тсс

Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.

Аталған сандарды құрады.

Ауызша мадақтау
Сабақтың ортасы

2минут

 

Білу.

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

3минут

 

 

7минут

 

 

 

 

 

 

1минут

Оқушыларды оқу   мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну  Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Суретке қара. Сүрақтарға жауап бер.

10см=1дм немесе  1дм=10см

                   

 

–  Таңдап алған өлшеуіш (1 см) жолақшаның бойына неше рет салынды?

–  Жолақшаның ұзындығы неше сантиметр?

Жолақшаның ұзындығы неше дециметр?

– Егер таңдап алған өлшеуіш (1 дм) таспабаудың бойына 10 рет салынса, оның ұзындығы қандай? Бұл неше дециметр? Неше сантиметр?

10дм=1м

10 дециметр ұзындықтың жаңа өлшем бірлігі 1 метрді құрайды. Сонда 1 метрде 10 дециметр бар.

10дм=1м

100см=1м

2-тапсырма. Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендір.

1м=100 см          6дм 2см=62см

2м 6дм=26дм     39см=3дм 6см

Салыстыр

4дм=40см       68см<6дм9см

1м=100см       4дм8см =48см

 

ЖЖ 3-тапсырма. Есепті шығар.

Стадион-91м

? м ұзын

Спортзал-62м

Ш:91-62/29м

Ж: Спортзалға қарағанда стадиондағы жүгіру жолы 29 м ұзын.

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Керегені құрамыз.

Уық болып иіліп,

Ұл-қыз  болып жиылып,

Достық үйін  құрамыз.

 

ЕБҚ тапсырмасы

1.Сенің үйіңнен мектепке дейінгі арақашықтық қанша метр?

2.Ұзындық өлшем бірлігі туралы не білесің?

4-тапсырма.  

6 дм = 60 см; 1 м = 100 см.

100 см – 60 см = 40 см.

 

6-тапсырма.  

 

 

Жасыл түсті сынық сызықтың ұзындығы сәйкес.

 

 

 

 

Қосымша ақпарат

Бүгінде біз қолданып жүрген сызғыш алғаш рет

Францияда пайда болған. Оны тек ағаштан ғана жасаған.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттерді зерттейді, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

ұзындық өлшем бірліктерін салыстыру,

түрлендіру, практикалық әрекеттері орындалады, қорытындыланады.

 

 

есепті талдай отырып, шешуін табады

 

 

 

Сергіту сәтін  іс-қимылмен көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

сұрақтарға жауап береді

 

 

 

өлшем бірліктерін түрлендіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!  Талпын!

 

 

 

 

 

Дескриптор:

 

1,суреттерді зерттейді.

2.сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

1.Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендіреді.

2. Салыстырады.

 

 

 

Дескриптор:

1.Есептің шартын құрады.

2.Шешуін табады

3.Жауабын тұжырымдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

1.өлшем бірліктерін түрлендіреді.

 

Дескриптор:

1.бірінші суретте берілген сынық сызықтың буын санын анықтайды, буындарының ұзындығын қосады;

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дәптер

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  соңы

2  минут

 

 

2мин

 

 

 

 

2мин

IV.Сабақты қорытындылау

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

 

Үй тапсырма 5-тапсырма. Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендір.

7дм8см=78см         70см=7дм0см

7дм9см<9дм 7см    5м=50дм

Оқушылардың білімін бағалау

 

Рефлексия

«Диалог-сұхбат» әдісі.

–  Бүгінгі сабақта қандай жаңа сөз үйрендің?

–  МЕН … үйрендім.

–  Бүгінгі сабақтағы әрекетіңді қалай бағалайсың?

МЕН бағалаймын.

Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.

 

 

Үй тапсырма

сын жазады

 

 

 

 

 

Өздері  кері байланыс жасайды.

Мадақтау сөздерін айту

 

 

 

 

 

 

Балдар жиынтығын қою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *