Бір айнымалысы бар сызықтық теңcіздік. Мәндес теңcіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңcіздіктерді шешу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ |
Педагогтің аты-жөні: | Айтқалиев Бекежан |
Күні: | 10.02.2023 |
Сыныбы: 6 | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Бір айнымалысы бар сызықтық теңcіздік. Мәндес теңcіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңcіздіктерді шешу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер, мәндес теңсіздіктердің анықтамаларын білу;
6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу; |
Сабақтың мақсаты: | – Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің анықтамасын біледі;
– Мәндес теңсіздіктің анықтамасын біледі; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Басы
5 минут |
Ұйымдастыру. Амандасу.
Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Үй тапсырмасын тақтаға шығарып қояды. бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.
|
Тақтаға қарап көршісінің дәптерлерін текереді. | Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Слайд, |
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 10 минут
|
Деңгейлік тапсырмалар
Дескриптор. Теңсіздік қасиеттері бойынша теңсіздіктерді шешеді Дескриптор. Теңсіздік қасиеттерін, жақшаны ашу қасиеттерін пайдаланып өрнектің мәнін табады Дескриптор. Теңсіздік қасиеттерін, жақшаны ашу қасиеттерін пайдаланып өрнектің мәнін табады
|
Оқушылар тақырыпты түсініп алады. Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.
Қол көтерген оқушылар тақтаға шығып есептер шығарады
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» | Оқулық, жұмыс дәптері
https://wordwall.net/resource/2
|
Соңы
5 минут |
Сабақты қорытындылау
Кері байланыс «Смартфон әдісі»
|
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
10 баллдық жүйемен бағалау |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718