Бір ел – бір ел – бір тағдыр (менің өлкемнің халықтары)
Білім беру ұйымының атауы | Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасының «Жамбыл Қаппаров атындағы №5 мамандандырылған физика-математикалық мектеп-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі | ||||||||||||||||||||||
Пәні: | Қазақстан тарихы | ||||||||||||||||||||||
Бөлім: | Өлкетану | ||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: | Жамантаев Максат Калжанович | ||||||||||||||||||||||
Күні: | |||||||||||||||||||||||
Сынып: | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Бір ел – бір ел – бір тағдыр
(менің өлкемнің халықтары) |
||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 6.1.2.2 өлкедегі әр түрлі ұлттардыңтарихын,салт-дәстүрін сипаттау
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Сұрақтар негізінде тыңдалған мәтіннен негізі ойды түсіндіру;
Тірек сөздерге сүйеніп, мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;Сюжетті суреттер желісі бойынша мәтін тақырыбына сәйкес әңгіме құрастыру; |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
|
Ой қозғау
Мақсаты: бейнежазба тыңдау арқылы сабақтың мақсаты мен тақырыбын ашу. Жетекші сұрақтар:
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;
|
мадақтау | ||||||||||||||||||||
Жаңа білім
|
Оқулық мәтіні бойынша мұғалім тақырыпқа қысқаша түсініктеме береді.
Оқушылар «Қазақстан халықтар Ассамблеясы: тарихы және келешегі» атты бейнебаянды тамашалап, төмендегі кестені толтырады.
Дескриптор: Қазақстан халықтар ассамблеясы құрылу мақсатын біледі. Ұйымға қандай тұлғалардың және ұлттардың мүше екендігін анықтайды Ұйымның құрылымын біледі. ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.
Берілген дереккөздермен танысып, кестедегі сұрақтарға жауап беріңіз. 1-дереккөз
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. 2-дереккөз – Қазақстан халқы Ассамблеясы – ол әрі іргетас, әрі бейбітшілік, рухани келісім мәдениетінің негізгі қағидаты. Ассамблея – мемлекеттік органдардың халықпен жемісті үнқатысуын, барлық этностар өмірлерінің өзекті мәселелерінің шешілуін қамтамасыз етуші ұйым. «Дамудың сыры – бірлікте, Табыстың сыры – тірлікте». Мұратқа жолын тапқан жетеді. Еңбегіміздің жанбағы біздің ортақ үйімізді бейбітшіліктің бесігі етіп, барды бағалай білуімізге байланысты. Қазақты қасиетті қара шаңыраққа баласақ, еліміздегі барша этностар – сол шаңыраққа шаншылған уықтар. – Ортақ ордамыз – Қазақстанның босағасын берік, шаңырағын биік ұстап, түтінін түзу ұшыру – елдік мақсат. Сонда ғана Қазақстан «2050» Стратегиясында айтылған үздік 30 елдің қатарынан табылады. Біздің Отанымыз – ортақ, тілегіміз – бір, мақсатымыз – жалғыз. Ол – жері гүлденген, елі түрленген, дамуы жедел, ұрпағы кемел Мәңгілік Қазақстан! НұрсұлтанӘбішұлыНАЗАРБАЕВ,
«Қазақстан халқы Ассамблеясы-татулық пен бірліктің кепілі» тақырыбына, ПТМС формуласын қолданып, эссе жазыңыз. Позиция «Қазақстан халқы Ассамблеясы-татулық пен бірліктің кепіліҚазақстан халқы Ассамблеясы-татулық пен бірліктің кепілі деп санауға болады/болмайды?» Мысал (мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын….) Салдар(қорытынды жасаймын….) ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;
Инфографика Ғаламторды қолданып, берілген контексті дәлелденіз. Жоспар арқылы ақпаратты инфографика ретінде көрсетіңіз. Жоспар 1. Жағдайды не себептен жасап отыр? 2. Казақстан территориясы бойынша нақты мысалдар келтіріңіз. 3. ҚХА ұлттарының жетістіктері қандай? Мысалдар келтіріңіз. ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫ АССАМБЛЕЯСЫ Республикада Қазақстанның барлық этностарының мәдениетін, тілін, дәстүрін дамыту үшін қажетті жағдайдың бәрі жасалған . Ассамблея қызметі Қазақстанның этносаралық қатынастар мәселелерін тиімді шешетін ел ретіндегі халықаралық беделін арттыруға ықпал етеді. ( Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайтынан). IDEA әдісі бойынша оқушылар өздеріне берілген тақырып бойынша талдау жүргізеді. Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін қалай бағалайсыз?
ЕБҚ оқушыға тапсырманы үлгі бойынша жасауды ұсыныңыз
|
Оқулықпен жұмыс жасайды
Бейнероликпен танысады
Кестемен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Сұрақтарға жауап жазады
Дескриптор: 1.Қазақстан халқы Ассамблеясы – қоғамдық келісімнің маңызды тетігі» деген тұжырымды дәлелдейді 2.Ұлтаралық келісімнің қазақстандық үлгісі этностар арасындағы бейбіт әрекеттестіктің кепілдігіне нақты дәлелдер келтіре алады 3.«Ел бірлігі доктринасы» мемлекеттік құжатының бейбітшілік, келісім мен толеранттылықты қамтамасыз етудегі маңыздылығын бағалайды.
Сілтемеге өтіп, заң мазмұнымен танысады, кестені толтырады. Мәтіннен негізгі идеяны анықтап, жоспар бойынша ақпараттарды жазып, мысалдар келтіреді Ресурс таратылады, оқушылар талдау жүргізеді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
« Екі жұлдыз, бір тілек»
«Ала қан, жұды рық» әдісімен бағалау
« Сэнд вич» әдісі
ҚБ парағы
|
https://assembly.kz/
http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z080000070_
http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z080000070_
https://articlekz.com/kk/article/17171 http://www.akorda.kz/kz/national_projects/kazakstan-halky-assambleyasy
http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z080000070_
Ғаламтор материалдары
|
|||||||||||||||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма «Қазақстан-көп ұлтты мемлекет» эссе |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау | «Ең үздік жауап» | Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||
Кері байланыс | « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.
– Не білдім? – Не білемін? – Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718
Спасибооо❤️❤️❤️