Пайыздар

Бөлім: Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар
Мұғалімніңаты-жөні Дукеева Уадиға Капиетовна
Күні: 13.02.23 ж
Сынып: 4 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы Пайыздар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 4.5.2.1 жай бөлшектердің құрылуын, салыстыру, қосу және азайтуды бейнелеу үшін жазық фигуралардың бөлігі және сан сәулесін қолдану                                        4.1.1.6 бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыру/сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату
Сабақтыңмақсаты
  • жай бөлшектердің құрылуын біледі;
  • бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстырады, сан сәулесінде салыстырады.
Сабақтыңкезеңі/ уақыт Педагогтіңәрекеті Оқушыныңәрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

 

Өткен білімді еске түсіру

 

 

3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен фигуралар суретін алғызу арқылы жүреді.

Жаңа тақырыпты ашу- «Жасырын сөзді тап» ойыны:

-Берілген тапсырмадан бір-бірден алып орындап, жасырын сөзді ашыңдар.

754321+97643 -п9638541:3-з

930144-5435-а816354:9 -д

3401*504-й710145:9-а

975614-83545-ы3249072:9 -р

-Олай болса, бүгінгі сабағымызда пайызды анықтауға берілген тапсырмалар орындайтын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Ширату жаттығуларын жасайды.

Топтарға  бірігеді.

 

Тапсырма тексертеді.

Тапсырма орындайды

Тақырып ашады.

 

 

 

 

 

 

 

«Ауызша мадақтау» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.

 

 

 

Фигуралар суреті

 

 

 

Интер-белсенді тақта

Жаңа білім

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

13 мин

 

 

 

 

 

 

 

(Ұ, Д)  1- тапсырма тақтамен,  дәптермен жұмыс.

1) Қалдықпен бөлуді орындаңдар.

249:2=124(1қалд)  -э

95:3=31(2қалд)-к

104:5=20(4қалд)-о

705:7=100(5қалд)-л

55:7=7(6қалд)-о

358:10=35(8қалд)-г

925:100=9(25қалд)-и

25047:100=250(47қалд)-я

Есіңе түсір!

2) Тапсырманы орындаңдар.

а)Фигураның боялған бөліктерін бөлшек түрінде жазыңдар.

3/12, 6/24, 1/3, 5/8.

Ә) Бөліндіні бөлшек түрінде жазыңдар.

6:8=6/8                12:25=12/25

7:90=7/90            1:100=1/100

4:100=4/100

Есіңе сақта!

Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.

(Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

3) Тапсырманы орындаңдар.

А) «%» белгісін пайдаланып, бөлшектерді пайыз түрінде жазыңдар.

4/100=4%              25/100=25%

38/100=38%          59/100=59%

Ә) Пайыздарды бөлшек түрінде жазыңдар.

18%=18/100          58%=58/100

76%=76/100          99%=99/100

4) Диаграммаға қараңдар. Мұндағы қоршаған ортаны ластау көздерінің көрсеткішін бөлшек түрінде жазыңдар.

46/100, 27/100, 7/100, 9/100, 4/100, 4/100, 3/100.

5) Шамалар кестесіне қараңдар.

Үлгі бойынша пайыздың көмегімен жазыңдар:

1см=1 метрдің 1%-ы.

1мм=1дециметрдің 1%-ы.

1кг=1 центнердің 1%-ы.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

-Жаяу адамға қатысты сұрақтар құрастыр.

(Д)  3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

6) Есепті шығарыңдар.

V=V1+V2=80+75=155км/сағ

S=155*4=620км

620км+125км=745км

Ж: арасы 745 км болды.

7) Тапсырманы орындаңдар.

А)11/100-сары, 4/100-қара, 31/100-көк.

Ә) Өз өрнегіңді салып, досыңа ұсын.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

-89-бет №8.

Тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Билеп сергиді.

 

Тапсырма орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма орындайды.

 

Дескриптор:

Қалдықпен бөлуді орындайды-1балл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигураның боялған бөліктерін бөлшек түрінде жазады-1балл.

Бөліндіні бөлшек түрінде жазады-1балл.

 

 

 

 

 

«%» белгісін пайдаланып, бөлшектерді пайыз түрінде жазады-1балл.

Пайыздарды бөлшек түрінде жазады -1 балл.

Диаграммадағы  қоршаған ортаны ластау көздерінің көрсеткішін бөлшек түрінде жазады -1балл.

 

Шамалар кестесіне қарап,

пайыздың көмегімен жазады-1балл.

 

 

 

 

 

 

 

 

Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

Торкөздер санын пайызбен жазады-1балл.

Өз өрнегін салып, досына ұсынады-1балл.

 

Математика

4-сынып 3-бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

2 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы»  әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы:89-бет №9.

Ойын айтады. жасайды. ҚБ қойылады.  

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *