Пайыздар
Бөлім: | Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар | |
Мұғалімніңаты-жөні | Дукеева Уадиға Капиетовна | |
Күні: | 13.02.23 ж | |
Сынып: 4 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтыңтақырыбы | Пайыздар | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 4.5.2.1 жай бөлшектердің құрылуын, салыстыру, қосу және азайтуды бейнелеу үшін жазық фигуралардың бөлігі және сан сәулесін қолдану 4.1.1.6 бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыру/сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату | |
Сабақтыңмақсаты |
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт | Педагогтіңәрекеті | Оқушыныңәрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру,
өзін – өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.
Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен фигуралар суретін алғызу арқылы жүреді. Жаңа тақырыпты ашу- «Жасырын сөзді тап» ойыны: -Берілген тапсырмадан бір-бірден алып орындап, жасырын сөзді ашыңдар. 754321+97643 -п9638541:3-з 930144-5435-а816354:9 -д 3401*504-й710145:9-а 975614-83545-ы3249072:9 -р -Олай болса, бүгінгі сабағымызда пайызды анықтауға берілген тапсырмалар орындайтын боламыз. Оқу мақсаты жарияланады. |
Ширату жаттығуларын жасайды.
Топтарға бірігеді.
Тапсырма тексертеді. Тапсырма орындайды Тақырып ашады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Фигуралар суреті
Интер-белсенді тақта |
Жаңа білім
10 мин
2 мин
15 мин
Бекіту 13 мин
|
(Ұ, Д) 1- тапсырма тақтамен, дәптермен жұмыс.
1) Қалдықпен бөлуді орындаңдар. 249:2=124(1қалд) -э 95:3=31(2қалд)-к 104:5=20(4қалд)-о 705:7=100(5қалд)-л 55:7=7(6қалд)-о 358:10=35(8қалд)-г 925:100=9(25қалд)-и 25047:100=250(47қалд)-я Есіңе түсір! 2) Тапсырманы орындаңдар. а)Фигураның боялған бөліктерін бөлшек түрінде жазыңдар. 3/12, 6/24, 1/3, 5/8. Ә) Бөліндіні бөлшек түрінде жазыңдар. 6:8=6/8 12:25=12/25 7:90=7/90 1:100=1/100 4:100=4/100 Есіңе сақта! Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді. (Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады. 3) Тапсырманы орындаңдар. А) «%» белгісін пайдаланып, бөлшектерді пайыз түрінде жазыңдар. 4/100=4% 25/100=25% 38/100=38% 59/100=59% Ә) Пайыздарды бөлшек түрінде жазыңдар. 18%=18/100 58%=58/100 76%=76/100 99%=99/100 4) Диаграммаға қараңдар. Мұндағы қоршаған ортаны ластау көздерінің көрсеткішін бөлшек түрінде жазыңдар. 46/100, 27/100, 7/100, 9/100, 4/100, 4/100, 3/100. 5) Шамалар кестесіне қараңдар. Үлгі бойынша пайыздың көмегімен жазыңдар: 1см=1 метрдің 1%-ы. 1мм=1дециметрдің 1%-ы. 1кг=1 центнердің 1%-ы. Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: -Жаяу адамға қатысты сұрақтар құрастыр. (Д) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 6) Есепті шығарыңдар. V=V1+V2=80+75=155км/сағ S=155*4=620км 620км+125км=745км Ж: арасы 745 км болды. 7) Тапсырманы орындаңдар. А)11/100-сары, 4/100-қара, 31/100-көк. Ә) Өз өрнегіңді салып, досыңа ұсын. Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: -89-бет №8. |
Тапсырмаларды орындайды.
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды.
Тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
Қалдықпен бөлуді орындайды-1балл.
Фигураның боялған бөліктерін бөлшек түрінде жазады-1балл. Бөліндіні бөлшек түрінде жазады-1балл.
«%» белгісін пайдаланып, бөлшектерді пайыз түрінде жазады-1балл. Пайыздарды бөлшек түрінде жазады -1 балл. Диаграммадағы қоршаған ортаны ластау көздерінің көрсеткішін бөлшек түрінде жазады -1балл.
Шамалар кестесіне қарап, пайыздың көмегімен жазады-1балл.
Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл. Торкөздер санын пайызбен жазады-1балл. Өз өрнегін салып, досына ұсынады-1балл.
|
Математика
4-сынып 3-бөлім
|
Қорытынды
2 мин |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.
Үй тапсырмасы:89-бет №9. |
Ойын айтады. жасайды. | ҚБ қойылады. |