Дыбыс және әріп

Сыныбы:  1 Қатысқан  оқушылар  саны: Қатыспаған   оқушылар саны:
Педагог

тың аты-жөні

Дукеева Уадиға Капиетовна
Бөлімі Дыбыс және әріп
Пәні

Күні

Ана тілі
Сабақтың  тақырыбы: 23.01.2023 ж
Оқу бағдарламасы

на сәйкес оқу мақсаттары:

 1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио, бейнежазба, кітап, басылым материалдарының көмегімен мәтіннің мазмұнын болжау;

1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу;

1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну

Сабақтың мақсаты: Тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазады.  Дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке болып бөлінетінін түсінеді.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну,қолдану

 

Құндылықтар Әдептілікке тәрбиелеу
ЕББҚЕ І-топ
Сабақтың кезені Педагогтің әрекеті Оқушының  әрекеті Баға

лау

Ре

сурс

тар

Басталуы

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Оқушылар шеңбер құрып отырады. «Бүгінгі

сабақтан не алғыларың, не көргілерің келеді?»

сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы оқушы жанындағы оқушының қолын ұстайды да, жылы тілек білдіреді. Осылайша, шеңбер бойымен жалғасады.

Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.  

 

 

 

 

 

Жаңа тақырыпқа қызығушылы

ғын ояту

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.

«Әдепті балалар» әңгімесінің авторы Әдібай Табылды жайлы мағлұматты естеріне түсіреді.

1-жаттығу ауызша орындалады. Балалар мәтінді тыңдаудан бұрын тақырыбына қарап не туралы екенін болжап айтады. Мұғалім бірнеше жетекші сұрақ арқылы алға жетелейді.

Мәтін ішіндегі тірек сөздерді анықтатады, әңгіменің негізгі ойын анықтауларына жағдай жасайды.

«Менен сұрақ, сізден жауап»

Мәтін соңында берілген сұрақтарға нақты әрі толық жауап беру тапсырылады.

– Балалар қандай қамқорлық жасады?

– Әже оларға не деді?

Әдепті балалар сөздерінде неше дауысты дыбыс бар? Олар қалай естіледі? Жуан ба? Жіңішке ме? Сергітусәті                                          Дәптермен жұмыс

2-жаттығу жазбаша орындалады.

Дескриптор:

–  мақалды оқып шығады;

қатесіз жатқа жазады.                      3-жаттығуда суреттегі сөздерге назар аударады. Әр моншақтағы сөздерді оқып, қалай естілетіндерін айтады. Қандай ортақ белгісі бар екеніне назар аударады.

Сөздердің жуан айтылуы қай дыбысқа байланысты деп ойлайсың?

Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылады: айна, жылқы, сауысқан.

Ережемен жұмыс. Ережені қайталайды. Шығармашылық тапсырмада Жұмыс дәптерінде берілген жуан дауысты дыбысы бар сөздерді атаның үйіне, ал жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді әженің үйіне кіргізеді.

ЕББҚЕ оқушыға  тапсырма беріледі

Дескриптор: Жуан дауысты дыбыстарды атайды

Жіңішке дауысты дыбыстарды атайды

Олар: үй жануарлары мен аңдар және құстар.

Жуан айтылып тұрған себебі, сөздердегі дауысты дыбыстар жуан дыбыстар болып тұр. Атаның үйіне ана, қарындас, аға, бауыр сөздерін, әженің үйіне әке, сіңлі, әпке сөздерін меңзер арқылы қосады.

Автор жайлы мағлұматты естеріне түсіреді.

1- жаттығуда берілген мәтінді тыңдайды. Тақы- рыбы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. Өз сөздерімен әңгімелейді. Мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды. Сұрақтарға жауап береді.

 

Сергіту жаттығуына берілген өлеңді қимылмен жасайды.

Орнымыздан тұрамыз, Сергу үшін бәріміз.

Оңға, солға бұрылып, Бiр айналып шығамыз. Бiр, екi, үш, төрт, бес, Қолды қолға ұрамыз.

Б. Бөрiбаев

Көркем жазу

Көркем жазуға берілген әріпті әдемі етіп жазады. Й Й Й Й Й Й Й

Й й й й й й й й

2- жаттығуда берілген мақалды жатқа жазады.

3-жаттығу. Моншақтардағы қой, бота, шағала, қарға, жолбарыс, арыстан сөздерінің бір сөзбен қалай аталатынын айтады.

 

 

ҚБ. «Бас

Бар мақ» арқы лы баға лау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті жазылған шумақты слайд- тан көрсету.

«Сергіту сәттері» жинағы

 Кері байланыс Кері байланыс: «Бес саусақ»

Бас бармақ – Өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – Басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – Бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкене бөбек – Бүгін не үйрендім?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *