Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Есалиев Мейрман
Бөлімі: | Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер |
Педагогтің аты-жөні: | |
Күні: | |
Сыныбы:10 | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 10.1.3.6 – тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу;
10.1.3.7 – квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; 10.1.3.8 – біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; |
Сабақтың мақсаты: | 1. Барлық оқушылар:
Қарапайым тригонометриялық теңдеулердің шешімін жаза алады. 2. Оқушылардың көбісі: Бір ғана тригонометриялық функцияға байланысты берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі. 3. Кейбір оқушылар: Тригонометриялық формулалардықолдану арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
0-10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Психологиялық дайындық
Топқа бөлу Кеспе қағаздары арқылы 3 топқа топтастырамын sinx, cosx және tgx
Үй тапсырмасын тексеру. №8.3 Plikers бағдарламасы рақылы үй тапсырмасын тексеремін
|
Мұғаліммен амандасады.
Назарларын сабаққа бөледі.
Кеспе қағаздары арқылы 1 топ sinx 2 топ cosx 3 топ tgx болып топтасады
QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді
Бірлесе отырып қатемен жұмыс жүргізеді.
|
Дескриптор
-тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулердің шешімін жазады; Бағалау шкаласы Жалпы балл – 2
|
Ұялы телефон
ДК экран Plikers
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10-40 мин
|
Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар (А, В,С ) беремін wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіру арқылы тексеремін
1 топ
2 топ
3 топ
Постер қорғау
1 топ Теңдеуді шешіңіз 5cos3x-5=0
2 топ Теңдеуді шешіңіз
3 топ Теңдеуді шешіңіз
Сергіту сәті.”Тропиктік орман” Мұғалім ойынды жүргізеді. Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.с. Бұл тропиктік ормандағы жаңбыр еді. Тоқтатады. “Қайтадан айналып күн шықты” деп әрекетін аяқтайды.
Қызықты ақпарат: Геометрия пәнінде Пифагор теоремасы бар, ұлы Грек математигі Пифагор ойлап тапқан. Кейбір деректерде осы теорема қолданысқа енген сәтте 80 өгізді сойып той жасалынган делінеді (б.з.д 570-490). Қаншама ғасыр өтседе еш өзгеріссіз әлі қолданылып келеді. Тригонометриялық функцияларда Пифагор теоремасының басқа түрі болып саналады
Сабақты қортындылау мақсатында Plikers бағдарламасы рақылы тест тапсырмасын орындатамын
|
Оқушылар топ болып орындайды және дәптерге түсіріп отырады
wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіреді
.
Оқушылар А3 параққа берілген теңдеудің шешімдерін көрсетеді, тақтада әр топ постер қорғайды
Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.
QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді
|
Дескриптор:
– тригонометриялық теңдеулердің шешімін табады -шешімдерді жауаппен сәйкестендіреді; Бағалау шкаласы Жалпы балл – 3
Дескриптор:
тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді;
теңдеуді шешеді
тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады
тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды
-есепті шығарады
Жалпы балл -2
Дескриптор: теңдеуді шешеді
тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады
тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды
-есепті шығарады
Жалпы балл -3 |
Экран
Оқулық 10-сынып.
bilimland.kz
Нысанов А.А Математикадан ҰБТ дайындық
Бейсеков Ж Анализ бастамалары 2015ж
bilimland.kz
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың
соңы 40-45 |
Рефлексия
Үй тапсырмасы: 8.6 |
Оқушылар берілген кестені толтырады.
Бағалау парағын толтырып,жинаған балл бойынша бағаланады
|
Бағалау шкаласы
|
ДК экраны
Жұмыс дәптерлері. |