«Өрік»
Атырау қаласы, Құрманғазы ауданы
«Өркен» бөбекжай балабақшасы
«Құлыншақ» тобы
Тәрбиеші: Атамбекова А.А.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: «Сурет салу»
Тақырыбы: «Өрік»
Мақсаты:балалардың дәстүрден тыс тәсілмен сурет салу біліктерін қалыптастыру.
1.Білімділігі:Жемістер жайлы түсініктерін кеңейту. Сары түсті бояумен дайын табақша пішініне, өріктің бейнесін сұқ саусақпен салуға үйрету.
2.Дамытушылығы:Ойлау қабілеттерін арттыру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
3.Тәрбиелігі:Ұқыптылыққа, әсемдікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, тосын сый, ойын.
Көрнекіліктері мен құралдар:жемістердің суреті, себеттегі муляждар, қапшық, екі бөлікке қиылған жемістер, әр балаға табақшаның суреті, субояқ, сүлгі.
Сөздік жұмыс: өрік
Билингвалды компонент: өрік-абрикос
Әрекет
кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті: | Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық | Шаттық шеңбері:
(ведиороликпен көрсету.) Сәлем, сәлем! Шапалақ соғайық. Көкке керіліп, Аяқты ұстайық, Айналып тұрайық. Сәлем жолдайық. Қайырлы таң, қайырлы күн! -Сәлеметсіздер ме, қонақтар! |
Шеңберге тұрып, тәрбиешімен бірге қайталап, қонақтармен амандасады.
|
Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру |
Тосын сый: -Есік қағылады.
Қоян кіреді, қолында себеті бар. -Қараңдаршы, балалар бізге қонаққа не келді? -Қоян, сендерге құр қол келмепті. Қолында себеті бар екен. -Себеттің ішінде не бар? Кәне, көрейік. Бұнын бәрін бір сөзбен, біз жемістер деп атаймыз. -Қалай атаймыз? Ойын: «Сиқырлы қапшық» Қапшыққа салып, қарамай ішінде қандай жеміс бар екенін айтайық. -Өте дұрыс балалар. Жемістерді жақсы біледі екенсіңдер. -Мына жердегі суретке қарайықшы. Ойын: «Бөлшегін тап» Үстел үстіндегі екіге бөлінген (алма, өрік, апелсин) жемістерді құрастырып көрейікші. -Дұрыс балалар! Өрік-кішкентай дөңгелек. -Дұрыс балалар. Қазақша өрік, орысша абрикос дейміз. Не ол? Өрік ағашта өседі. Ол жаз мезгілінде піседі. -Бүгін біз кішкентай дөңгелекті салып үйренеміз.Кәне ауада дөңгелекті салып көрейікші. -Өріктің түсі қандай? – Олай болса, балалар бүгін біз өріктің суретін салып үйренеміз. -Дұрыс балалар, өріктің түсі сары болғандықтан қолымыздың сұр саусағымыздың ұшын суға батырып, сары түсті субояқ аламыз. Салынған табақтың ішіне өріктің суретін саламыз. -Суретті бүгін біз балалар саусақпен саламыз. Сергіту сәті: Кел, балалар тұрайық. Алақанды соғайық. Бір отырып, бір тұрып. Орнымызды табайық. Балалар өріктің суретін табақша ішіне салуға кіріседі. Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі. |
-Қоян келді.
-Алма, банан, апелсин, өрік. -Жемістер.
Балалар орналастырады.
Балалар ауада дөңгелекті көрсетеді.
-Абрикос.
-Сары. |
Рефлексия (орындалған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою) | Сұрақтар қойып тақырыпты қорытады:
-Балалар, бүгін біз ненің суретін салдық? -Өрікті немен салдыңдар? -Бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметі сендерге ұнады ма? Ендеше, «біреу және көп» ойынымен қорытындылау. Қоян сендерге риза болып кетті. Сендер бәрінде жақсы қатысып, суретті жақсы салдыңдар. -Енді келген қонақтарымызбен қоштасайық. (Қош, сау болыңыздар!). |
Сұарқтарға толық жауап береді.
Қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: тапсырманы орындайды.
Түсінеді: Өріктің суретін салуды.
Игереді: саусақтың көмегімен сурет салу техникасын