«Зерттеу және зерттеушілер» \ «Қазақстандық географтардың зерттеулері» бөлімі бойынша ЖБ, 9- сынып |
||||||||||||
| Оқу мақсаты
|
9.1.1.1. география ғылымының дамуына үлес қосқан Қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды.
9.1.1.2. география ғылымының қазіргі заманғы өзекті проблемаларын анықтайды. 9.1.1.3 географиялық нысандар мен құбылыстарды номинациялау ерекшеліктерін анықтайды.
|
|||||||||||
| Бағалау критерийлері | Білім алушы
— География ғылымының дамуына үлес қосқан Қазақстандық зерттеушілерді анықтайды. — Кесте арқылы Қазіргі заманғы өзекті проблемаларды салыстырмалы түрде сипаттайды. — Қазақстандағы кейбір географиялық нысандардың номинациялау ерекшеліктерін талдайды
|
|||||||||||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу,
түсіну, қолдану
Деңгейі жоғары дағдылар |
|||||||||||
| Орындау уақыты
|
20 минут | |||||||||||
| Тапсырма (-лар):
1 тапсырма Мына берілген мәтінді оқи отырып,төмендегі зерттеушілердің қайсының еңбегі екенін тап. Тянь-Шань тау жүйесі мен Балқаш көлі маңындағы шөлді аймактың өсімдіктер жамылғысын зерттеді. Ол топырақ пен өсімдік арасындағы байланысты анықтап, физикалық-географиялық жағдайлардың өсімдіктерге тигізетін әсерін, әсіресе, мұз баскан жерлердегі өсімдіктер бойындағы өзгерістерді анықтады. Тянь-Шань өсімдіктерін еуропалық түрлермен салыстырып, олардың қалыптасу тарихы мен дамуын сипаттап жазды.
2 тапсырма Венн диаграммасы арқылы Балқаш және Алакөл көлдеріндегі проблемаларды талдап көрсет.
3 тапсырма А)Кескін картаға Қазақстандағы жануарлар атымен сәйкес келетін 5 географиялық нысанды ата.
Б)Өз туған өлкеңдегі есімдермен аталатын атауларды көрсет
………………………… ………………………… ………………………… ………………………… …………………………
|
||||||||||||
| Бағалау критерийлері | Тапсырманың № | Дескриптор | Балл | |||||||||
| Білімалушы | ||||||||||||
| География ғылымының дамуына үлес қосқан Қазақстандық зерттеушілерді анықтайды.
|
1 |
А.Н.Краснов
|
1 | |||||||||
| Кесте арқылы Қазіргі заманғы өзекті проблемаларды салыстырмалы түрде сипаттайды.
|
2 | Балқаш көлін сипаттама береді
|
1 | |||||||||
|
Алакөл көлін сипаттама береді
|
1 | |||||||||||
|
Ұқсастықтарын жазады
|
1 | |||||||||||
| Қазақстандағы кейбір географиялық нысандардың номинациялау ерекшеліктерін талдайды
|
3а | Үлкен Борсық құмын көрсетеді | 1 | |||||||||
| Кіші Борсық құмын көрсетеді | 1 | |||||||||||
|
Торғай үстірітін көрсетеді |
1 | |||||||||||
|
Құлынды жазығын көрсетеді |
1 | |||||||||||
|
Шортанды көлін көрсетеді |
1 | |||||||||||
| 3б | Абай | 1 | ||||||||||
| Жамбыл | 1 | |||||||||||
| Рысқұлов | 1 | |||||||||||
| Амангелды | 1 | |||||||||||
| Барлық баллдар саны: | 13 | |||||||||||
Тапсырмалар сипатын, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтаңыз.
Тапсырма: шаблонды бөлім тақырыбы бойынша толтырыңыз.
«Зерттеу және зерттеушілер» \ «Қазақстандық географтардың зерттеулері» бөлімі бойынша ЖБ, 9- сынып |
||||||||||||
| Оқу мақсаты
|
9.1.1.1. география ғылымының дамуына үлес қосқан Қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды.
9.1.1.2. география ғылымының қазіргі заманғы өзекті проблемаларын анықтайды. 9.1.1.3 географиялық нысандар мен құбылыстарды номинациялау ерекшеліктерін анықтайды.
|
|||||||||||
| Бағалау критерийлері | Білім алушы
— География ғылымының дамуына үлес қосқан Қазақстандық зерттеушілерді анықтайды. — Кесте арқылы Қазіргі заманғы өзекті проблемаларды салыстырмалы түрде сипаттайды. — Қазақстандағы кейбір географиялық нысандардың номинациялау ерекшеліктерін талдайды
|
|||||||||||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу,
түсіну, қолдану
Деңгейі жоғары дағдылар |
|||||||||||
| Орындау уақыты
|
20 минут | |||||||||||
| Тапсырма (-лар):
1 тапсырма Мына берілген мәтінді оқи отырып,төмендегі зерттеушілердің қайсының еңбегі екенін тап. Тянь-Шань тау жүйесі мен Балқаш көлі маңындағы шөлді аймактың өсімдіктер жамылғысын зерттеді. Ол топырақ пен өсімдік арасындағы байланысты анықтап, физикалық-географиялық жағдайлардың өсімдіктерге тигізетін әсерін, әсіресе, мұз баскан жерлердегі өсімдіктер бойындағы өзгерістерді анықтады. Тянь-Шань өсімдіктерін еуропалық түрлермен салыстырып, олардың қалыптасу тарихы мен дамуын сипаттап жазды.
2 тапсырма Венн диаграммасы арқылы Балқаш және Алакөл көлдеріндегі проблемаларды талдап көрсет.
3 тапсырма А)Кескін картаға Қазақстандағы жануарлар атымен сәйкес келетін 5 географиялық нысанды ата.
Б)Өз туған өлкеңдегі есімдермен аталатын атауларды көрсет
………………………… ………………………… ………………………… ………………………… …………………………
|
||||||||||||
| Бағалау критерийлері | Тапсырманың № | Дескриптор | Балл | |||||||||
| Білімалушы | ||||||||||||
| География ғылымының дамуына үлес қосқан Қазақстандық зерттеушілерді анықтайды.
|
1 |
А.Н.Краснов
|
1 | |||||||||
| Кесте арқылы Қазіргі заманғы өзекті проблемаларды салыстырмалы түрде сипаттайды.
|
2 | Балқаш көлін сипаттама береді
|
1 | |||||||||
|
Алакөл көлін сипаттама береді
|
1 | |||||||||||
|
Ұқсастықтарын жазады
|
1 | |||||||||||
| Қазақстандағы кейбір географиялық нысандардың номинациялау ерекшеліктерін талдайды
|
3а | Үлкен Борсық құмын көрсетеді | 1 | |||||||||
| Кіші Борсық құмын көрсетеді | 1 | |||||||||||
|
Торғай үстірітін көрсетеді |
1 | |||||||||||
|
Құлынды жазығын көрсетеді |
1 | |||||||||||
|
Шортанды көлін көрсетеді |
1 | |||||||||||
| 3б | Абай | 1 | ||||||||||
| Жамбыл | 1 | |||||||||||
| Рысқұлов | 1 | |||||||||||
| Амангелды | 1 | |||||||||||
| Барлық баллдар саны: | 13 | |||||||||||