балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2022- 2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
«Нұр-Бөбек» балабақшасындағы
психологиялық қызметтің
2022- 2023 оқу жылына
арналған жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Мектеп жасына дейінгі баланың жеке тұлғасын ,ішкі жан дүниесін қалыптастырып, қоршаған ортаға деген көзқарасын өзгерту.
Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру. Білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу. Педагогтар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыру. Салауатты өмір салты туралы педагогикалық ұжымның және ата-аналардың психологиялық білімін жетілдіру.
Міндеттері:
- Психологиялық саулықтарын нығайту, жас ерекшелігі мен жеке
дамуын ескере отыра,балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау
жақсы тәрбиеленуіне ықпал ету.
- Баланың танымдық дамуында , әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу,интелектуалдық іс-әрекеті тәсілдерін қалыптастыру.
- Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының педагогикалық- психологиялық білімін көтеру тереңдету,басты байлығы- баласы екеніне кеңес беру.
Жылдық жұмыс бағыттары:
- Ақпаратты –аналитикалық бағыт;
- Психодиагностика;
- Түзету-дамытушылық;
- Кеңес беру;
- Психопрофилактика ,психоағарту.
Педагог-психолог: Наймасова В.С.
№ | Ақпаратты –аналитикалық бағыт | мерзімі | жауапты |
I. | Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс
1. Жылдық жұмыс жоспарын құру. 2. Кабинет құжаттарымен жұмыс. 3. Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс: – психологтың кеңес беру журналы: (ата-аналарға, педагогтарға) – дарынды балалармен жұмыс журналы; – түзету-дамытушылық жұмыстар журналы; – апталық жоспар журналы; -сұраныстар журналы. – жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі. |
тамыз қыркүйек
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
мамыр |
Психолог Наймасова В.С. |
II. | Мұрағат құжаттарымен жұмыс
1. Психопедагогикалық даму картасы 2. Психологиялық зерттеулердің нәтижесі 3. Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы |
жыл бойы жыл бойы жыл бойы
|
Наймасова В.С. |
III. | Ұсынылатын құжаттары:
· Жылдық жұмыс жоспары; · жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі. · Орта,ересек және мектепалды топ балаларының таным процессінің көрсеткіші · балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу қорытындысы |
Тамыз
қыркүйек мамыр желтоқсан
мамыр
|
Наймасова В.С. |
IV. | Өзіндік даму жоспары:
– балабақша жұмысына белсене араласу; – аудандық, облыстық семинарларға қатысу; – біліктілігін көтеру; – семинар мен іс-шаралар өткізу – танымдық сайыстарға қатысу. |
ҚББ жоспарына сәйкес, балабақша жоспарына сәйкес. |
Наймасова В.С. |
Тәрбиеленушілермен жұмыс.
№ | Мазмұны | Жұмыс түрі | мерзімі | |
I. | Психодиагностика:
Ø Орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы тексеру/ Ø Ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы тексеру/ Ø Мектепалды даярлық топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы тексеру/ Ø Орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ Ø Ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ Ø Отбасы жайлылығын анықтау / «Менің отбасым» тесті/ Ø Жеке тұлғалық қасиетін анықтау (ортаңғы,ересек және мектепалды топтры)/ «Үй- адам- ағаш» проективті тесті / Ø Мектепалды даярлық тобының мектепке дайындығын тексеру Ø Мектепалды даярлық топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ Ø Орта және ересек топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/
|
Топтық тексеру
Топтық тексеру
жеке тексеру жеке тексеру
топтық тексеру топтық жеке тексеру |
Қыркүйек- қазан-қараша
Қаңтар – ақпан – наурыз
желтоқсан
қаңтар
ақпан
наурыз
наурыз
|
|
II.
|
Түзету-дамыту жұмыстары.
Ø Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары және диагностикалық карта арнау Ø Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым» Ø Дарынды балалармен «Құм» терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) Ø Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлға аралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/ Ø «Міне, біздер қандаймыз!» Орта топ балаларының көңіл-күйін көтеру. Ø « Мектепке дайындық» мектепалды тобының психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту. Ø «Ертегі » терапиясы ( тақырып жағдайға байланысты) Ø Арттерапия (тақырып жағдайға байланысты) Ø Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын сейілту Ø Музыка терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) |
жеке жұмыстар жеке жұмыстар топтық жұмыстар топтық жұмыстар
топтық жұмыстар
топтық жұмыстар
топтық жұмыс
жеке жұмыс
топтық жұмыс
|
қыркүйек
қазан
желтоқсан
қаңтар
ақпан
наурыз
сәуір
|
|
IV. | Түрлі саладағы тәрбиеленушілермен жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс Дарынды балаларды іріктеу,оларға жеке карта арнау · «Мына суретте не жетіспей тұр?» · «Ортақ қасиетін тап» · «Әлемде жоқ жануар» · «Менің ертегім» · «Ертегіні жалғастырып көр» · «Не артық» · «Сиқырлы айна» · «Сипаттамасы бойынша тап» әдістемесі Өте белсенді (гиперактив) балалармен жұмыс · Өте белсенді (гиперактив) баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау · Балалар мен коррекциялық іс– шаралар өткізу · Түрлі әдістемелер топтамаларын жүргізу · Кеңес жұмыстарын жүргізу |
Жеке, топтық жұмыстар
Жеке, топтық жұмыстар |
Қыркүйек,
Қазан
Қараша Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр
Қыркүйек
Жыл бойы
|
|
Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс · Тәртібінде қиындығы бар баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау · Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс «Әлемде жоқ жануар» · Тәртібінде қиындығы бар балаларға түзету – дамыту жұмыстарын жүргізу · Түрлі әдістемелер топтамаларын жүргізу |
Жеке, топтық жұмыстар |
Қыркүйек
Қараша
Жыл бойы
|
||
V. | Ерекше назардағы балалармен жұмыс
· Ерекше балалардың психологиялық дамуын анықтау барысында жұмыс жүргізу · Ерекше назардағы балалармен жұмыс. Монтессори әдістемесі. Ұсақ қол моторикасымен жұмыс · Ерекше назардағы балалармен жұмыс. «Пирамида» әдістемесі. |
Жеке жұмыс
|
Қыркүйек
Қараша желтоқсан |
|
Кеңес жұмыстарын жүргізу | Жыл бойы | |||
Педагог кадрлармен жұмыс
№ | Мазмұны | Жұмыс түрі | мерзімі |
I. | Сапалық құрам | Жеке, ұжымдық жұмыс |
жыл бойы |
II. | Психоағарту
· «Бейімделу – балалардың балабақшаға үйренуі» кеңес · Педагогтарға арналған психологиялық жаттығу «Жақсы көңіл күй – жан азығы». · « Педагог айнасы» жаттығуы · Тәрбиешілерге арналған баяндама «Балалардың танымдық ерекшелігі» · «3 – 5 жас балаға психологиялық сипаттама» кеңес · Педагогтарға кеңес «Мектепке даярлық деген не?» · «Сіз қаңдай тәрбиешісіз?» психологиялық тест · Педагогтарға арналған релаксациялық жаттығулар |
Топтық, жеке жұмыс |
қыркүйек
қазан
қараша
желтоқсан
қаңтар
ақпан
наурыз
мамыр |
III. | Кеңес беру
Жеке, ұжымдық. |
жеке, ұжымдық жұмыс |
жыл бойы |
Ата-анамен жұмыс
№ | Мазмұны | Жұмыс түрі | мерзімі |
I.
|
Психодиагностика:
Сұраныс бойынша |
жеке, топтық жұмыс |
жыл бойы |
II. |
Психоағарту
Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу, · «Баланың балабақшаға бейімделуі» баяндама · «Тәрбие отбасынан басталады» баяндама Топ ата-аналар жиналысына қатысу: · «Баланың балабақшаға бейімделуі» саулнама · «Жақсы көңіл күй – жан азығы» жаттығуы. «Ашуыңызды ірке білесіз бе?» сауалнама Ата-аналарға ақпараттар: · «Баланың психикалық дамуы» баяндама · «Ананың алақаны – балаға айдынды қоныс» жаттығуы |
жеке, топтық жұмыс |
қазан желтоқсан
қыркүйек қараша
қаңтар сәуір |
III. | Кеңес беру
Ата-аналардың сұранысы бойынша кеңес беру |
Жеке жұмыс |
жыл бойы |
«Нұр-Бөбек» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2022- 2023 оқу жылына
арналған айлық жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылы
Қыркүйек айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс | Құжаттармен жұмыс | Құжаттармен жұмыс | 01-02.09.2022 |
2 | Орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші
(алғашқы тексеру) |
Топтық жұмыс | Психодиагностика | 05-09.09.2022 |
3 | Дарынды балаларды іріктеу,оларға жеке карта арнау
|
Топтық жұмыс | Психодиагностика
|
12-16.09.2022 |
4 | Өте белсенді (гиперактив) баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау
|
Жеке
жұмыс |
Психодиагностика | |
5 | Тәртібінде қиындығы бар балаларды анықтау,оларға психосергіту жұмыстарын жүргізу және диагностикалық карта арнау | Жеке
жұмыс |
Психодиагностика
Психологиялық түзету-дамыту |
19-23.09.2022 |
6 | Ерекше балалардың психологиялық дамуын анықтау барысында жұмыс жүргізу | Жеке
жұмыс |
Психодиагностика
Психологиялық түзету-дамыту |
|
7 | «Бейімделу – балалардың балабақшаға үйренуі» педагогтарға кеңес | Жеке
жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
26. – 30. 09.2022 |
8 | «Баланың балабақшаға бейімделу» ата – аналарға сауалнама | Топтық жұмыс | Психодиагностика |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
Қазан айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші (алғашқы тексеру) | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 03 – 07.10.2022 |
2 | Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым» | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 10-14.10.2022 |
3 | Дарынды балалармен жұмыс. «Мына суретте не жетіспей тұр» әдістемесі | Жеке жұмыс | Психодиагностика
|
17-21.10.2022 |
4 | Дарынды балалармен «Құм» терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) | Жеке жұмыс | Бақылау
Психологиялық түзету – дамыту |
24.10.2022 |
5 | Педагогтарға арналған психологиялық жаттығу «Жақсы көңіл күй – жан азығы»
|
Топтық
жұмыс |
Психологиялық жаттығу | 25-28.10.2022 |
6 | «Баланың балабақшаға бейімделуі» баяндама ата – аналарға
|
Топтық
жұмыс |
Психоағарту | 31.10.2022 |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
Қараша айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Мектепалды даярлық топ балаларының таным процессінің көрсеткіші (алғашқы тексеру) | Топтық
жұмыс |
Психодиагностика | 01-04.11.2022 |
2 | Дарынды балалармен жұмыс «Ортақ қасиетін тап» әдістемесі
|
Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту |
07-11.11.2022 |
3 | Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс
«Әлемде жоқ жануар» әдістемесі |
Жеке жұмыс | Психодиагностика
|
|
4 | Ерекше назардағы балалармен жұмыс. Монтессори әдістемесі.Ұсақ қол моторикасымен жұмыс. | Жеке
жұмыс |
Бақылау
Психологиялық түзету-дамыту |
14-18.11.2022 |
5 | «Педагог айнасы» жаттығуы | Топтық
жұмыс |
Психологиялық жаттығу | 21-25.11.2022 |
6 | «Жақсы көңіл күй – жан азығы» жаттығуы (ата – аналарға).
«Ашуыңызды ірке білесіз бе?» сауалнама |
Топтық
жұмыс |
Сауалнама | 28-30.11.2022 |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
Желтоқсан айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Отбасы жайлылығын анықтау «Менің отбасым» | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 02.12.2022 |
2 | Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлғааралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/ | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 05-09.12.2022 |
3 | Дарынды балалармен жұмыс «Әлемде жоқ жануар»
|
Жеке жұмыс | Психодиагностика
|
12-15.12.2022 |
4 | Ерекше назардағы балалармен жұмыс. «Пирамида»әдістемесі. | Жеке
жұмыс |
Психологиялық түзету- дамыту | 19-23.12.2022 |
5 | Ортаңғы топ ата-аналарына ақпарат: «Ойын- көмекшіміз» | Жеке
жұмыс |
Психологиялық кеңес беру
|
26.12.2022 |
6 | Тәрбиешілерге арналған баяндама «Балалардың танымдық ерекшелігі»
|
Топтық жұмыс | Психологиялық кеңес беру | |
7 | «Тәрбие отбасынан басталады»ата – аналарға баяндама | Топтық жұмыс | Психологиялық кеңес беру | 27.12.2022 |
8 |
Жарты жыл бойы жүргізілген жұмыстардың аналитикалық, статистикалық есебі. | Құжаттармен жұмыс | 28-30.12.2022 |
Балабақша психологы : Наймасова В.С.
Қаңтар айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | мерізімі |
1 | Жеке тұлғалық қасиетін анықтау (ортаңғы,ересек және мектепалды топтары) /«Үй- адам- ағаш» проективті тесті / | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 04-06.01.2023 |
2 | «Міне, біздер қандаймыз!» ортаңғы топ балаларының көңіл-күйін көтеру. | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту |
09-13.01.2023 |
3 | Дарынды балалармен жұмыс.«Менің ертегім» | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | |
4 | Өте белсенді (гиперактив) балалармен жұмыс.
Балалармен коррекциялық іс – шаралар өткізу. |
Жеке жұмыс | Психологиялық кеңес беру |
16-20.01.2023 |
5 | Тәртібінде қиындығы бар балаларға түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу | Топтық
жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту | |
6 | Педагогтарға психологиялық кеңес беру.
«3 – 5 жас балаға психологиялық сипаттама» баяндама |
Топтық
жұмыс |
Психологиялық кеңес беру
Әңгімелесу |
23-27.01.2023 |
7 | Орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ | Топтық
жұмыс |
Психодиагностика | 30.01.2023 |
8 | «Баланың психикалық дамуы» баяндама ата – аналарға | Топтық
жұмыс |
Психологиялық кеңес беру
Әңгімелесу |
31.01.2023 |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
Ақпан айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | мерізімі |
1 | Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын тексеру | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 01-03.02.2023 |
2 | Ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші/қайталап тексеру/ | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 06.02.2022 |
3 | « Мектепке дайындық» мектепалды даярлық тобының психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту. | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 07-10.02.2023 |
4 | Дарынды балалармен жұмыс. «Ертегіні жалғастырып көр» | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 13.02.2023 |
5 | «Ертегі » терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) | Жеке
жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту | 20-24.02.2023 |
6 | Педагогтарға кеңес: «Мектепке даярлық деген не?» | Жеке
жұмыс |
Психологиялық кеңес беру
|
27 – 28.02.2023 |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
Наурыз айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Ортаңғы және ересек топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/ | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 01-03.03.2023 |
2 | Мектепалды даярлық топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 06-10.03.2023 |
3 | Дарынды балалармен жұмыс: «Не артық » әдістемесі | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 13.03.2023 |
4 | Арттерапия (тақырып жағдайға байланысты) | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 14-17.03.2023 |
5 | «Сіз қаңдай тәрбиешісіз?» психологиялық тест | Жеке жұмыс | Психодиагностика | 20-24.03.2023
|
6 | Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс. Түрлі әдістемелер топтамаларын жүргізу. | Топтық
жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту | 27-31.03.202 |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
Сәуір айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын сейілту | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 03.04.2023 |
2 | Дарынды балалармен жұмыс «Сиқырлы айна» | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 04-07.04.2023 |
3 | Өте белсенді балалармен түзету – дамыту жұмыстарын жүргізу
|
Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 10-14.04.2023 |
4 | Музыка терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 17-21.04.2023 |
5 | «Ананың алақаны – балаға айдынды қоңыс» жаттығуы (ата – аналарға) | Топтық жұмыс | Психоағарту | 24-28.04.2023 |
Балабақша психолог: Наймасова В.С.
Мамыр айы
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Ересек және орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ | Топтық жұмыс | Психодиагностика | 02-05.05.2023 |
2 | Дарынды балалармен жұмыс: «Сипаттамасы бойынша тап» әдістемесі | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету-дамыту | 10-12.05.2023 |
3 | Өте белсенді балаларға кеңес жұмыстарын жүргізу | Жеке жұмыс | Психологиялық түзету – дамыту |
15-19.05.2023 |
4 | Педагогтарға арналған релаксациялық жаттығулар | Топтық жұмыс | Психологиялық түзету – дамыту | |
5 | 3 – 5 жас ерекшелігіндегі балаға психологиялық сипаттама (ата – аналар жиналысына баяндама) | Топтық жұмыс | Психологиялық кеңес беру | 22-26.05.2023
|
6 | Жыл бойы жүргізілген жұмыстардың аналитикалық, статистикалық есебін дайындау,есеп беру.
|
Құжаттармен жұмыс | 29-31.05.2023 |
Балабақша психологы: Наймасова В.С.
2022-2023 жылының жаз мезгіліндегі педагог-психолог қызметінің
жұмыс жоспары
Мақсаты: Баланың табиғи психологиялық дамуына жағдай туғызу.Жаңадан келген балалардың бейімделуіне көмек беру
№ | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Жұмыс бағыты | Мерзімі |
1 | Отбасы мүшелерінің бір біріне қарым қатынасын аңықтау/түрлі түсті бормен асфальтқа сурет салу/ | Топтық жұмыс | 01.06.2023 | |
2 | Жаңадан келген балалардың ата аналарына кеңес беру | Жеке жұмыс | Маусым ай бойы | |
3 | Балалардың көңіл күйін көтеру,психологиялық жағымды атмосфера қалыптастыру.Барлық топтармен | Топтық жұмыс | Психологиялық кеңес беру | 15.06.2023 |
4
5
6 |
Ата аналарға баланың бейімделу туралы кеңес беру
Жаңадан келген балалардың бейімделу парағын толтыру Жаңадан келген балаларға бейімдеу жұмысын белсендіру. |
Сұраныс бойынша
Бақылау
Тренинг,ойынжаттығулар |
Шілде
1-2апта Маусым-шілде.3-4 апта Шілде1-2-3-4 апта ,тамыз |
7 | Сұраныс бойынша ата аналармен пегдагогтарға жеке кеңес беру. | Мәселе бойынша | Кеңес беру | Маусым,
шілде,тамыз |
8 | Жаңадан келген ата аналармен танысу | сауалнама | Маусым,
Шілде3-4 апта |
|
9 | Ата ананың балаға қарым қатынасын аңықтау | “Комплимент”
тренингі |
Маусым,
тамыз |
|
10 | Жаңа оқу жылына жылдық жоспар құру | 2023-2024 оқу жылына арналған психологиялық жұмыс жоспары. | Тамыз3-4 апта |