ЦИКЛОГРАММА. Бір аптаға (Қаңтар айы 1-апта 2020 ж.)
Толыбаева Феруза.
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (Қаңтар айы 1-апта 2020 ж.)
Шымкент қаласы «Озипа ана» бөбекжай балабақшасы «Айгөлек» мектепалды даярлық тобы.
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша «Айналамыздағы өсімдіктер»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
06.01.2020ж. |
Сейсенбі
07.01.2020ж. |
Сәрсенбі
08.01.2020ж. |
Бейсенбі
09.01.2020ж. |
Жұма
10.01.2020ж. |
|
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (10 мин) |
8.00-9.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||
Фотосуреттер қарастыру
«Қыстың көркі – қар жамылған ағаштар» Гимн орындау |
Саусақ ойыны
«Қолтырауын» |
Саусақ ойыны
«Қолтырауын» |
Саусақ ойыны
«Қолтырауын» |
Үстел үсті ойыны «Домино»
«Шырша» туралы тақпақтар
|
|||
Жаттығулар кешені затпен (Доппен) | |||||||
Таңғы ас | 9.00– 9.30 | Мақал-мәтел: Қоныс көркі – там, дастархан көркі – нан! | |||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.30 09.40 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||
Ақша қар!
Айналамда ұшып жүр, Ақ мамық қар себелеп. Қалт-құлт еткен бейне бір, Ақ қанатты көбелек. |
Ақша қар!
Айналамда ұшып жүр, Ақ мамық қар себелеп. Қалт-құлт еткен бейне бір, Ақ қанатты көбелек. |
«Өз үйіңді тап» дид. ойын
|
Саусақ ойыны
«Қаз» |
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 09.40 11.00 | Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Бұрылып жүру және алаңның бір жағынан екінші жағына жүгіру. б)Сапта тұрып, допты асыра лақтыру жаттығулары; в) Арқан тартыс. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Сөйлеуді дамыту 1.Шаттық шеңбері 2. Кіріспе әңгіме 3.Сұрақ-жауап 4. «Жасыл шырша» қысқы ағаштар туралы тақпақтар 5.Сөздік жұмысы 6.Билингвальды компон. 7.Сергіту сәті 8.Дәптермен жұмыс 9. Мақал жаттау: «Бір тал кессең, он тал ек» Сурет салу 1.Күлімсіреу психогимнастикасы 2.Шырша туралы жұмбақ жасыру 3.Үлгі суретпен таныстыру 4.Демонстрациялық материалда берілген үлгі суретке қарап талдау жасай отырып, суреттің салу ретін түсіндіру 5.Сергіту сәті 6.Салған суреттерін мақтап-мадақтау 7. Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Өзін-өзі тану 1.«Өзара достық » «жақсылық» ұғымдары туралы түсінік беру. 2. Шаттық шеңбері. 3. Әңгімелесу . 4. «Құмырсқа мен көгершін» 5. Дәйек сөз. 6. Сергіту сәті 7.«Санайық жаңаша» Ойын 8.«Жақсылық жасау үшін не істеу керек?» 9.Тыныштық сәті . 10.Дәптермен жұмыс. 11.Ғажайып сөздер. 12.Қорытындылау. Жүректен жүрекке. |
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Бұрылып жүру және алаңның бір жағынан екінші жағына жүгіру. б)Сапта тұрып, допты асыра лақтыру жаттығулары; в) Арқан тартыс. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Орыс тілі Жаратылыстану 1. Өсімдіктер туралы жұмбақтар жасыру 2. Дид. ойын «Не қайда өседі?» 3. Сергіту сәті 4. Дид. ойын «Өлкемізде өсетін өсімдіктерді қоршап сыз» 5. Дид. ойын «Бөлме өөсімдіктері мен дала өсімдіктерін ажыратып топта» 8. Қорытындылау: сұрақ-жауап Мүсіндеу 1. «Жылы сөздер» шеңбері (псих-қ тренг.) 2.Жыл мезгілі туралы, қысқы ойындар туралы сұрақ-жауап 3.Шыршаға әдемі ойыншықтар мүсіндеуді ұсынады, қандай түс таңдайтындарын сұрайды 4.Ермексазды қолға алып дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пысықтау 5. Көмек керек болған балаларға шымшу арқылы жапсыру әдістерін түсіндіру 6. Сергіту сәті 7.Балалардың жасаған жұмысын шыршаға ілу 8.Балаларды мақтап-мадақтау |
Сауат ашу
1.Диһандардың еңбегімен таныстыру 2.Дәнді дақылдармен таныстыру 3. Билингвальды комп. 4. Тіл жаттықтыру «Сссссс» дыбысын айтқызу 5. «С» дыбысының айтылуы, «С» дыбысынан келетін сөздер айтқызу 6. Кеспе әріптермен жұмыс 7. Дид. ойын: «Дыбыстарды танып ал» 8. Дәптермен жұмыс 9. Саусаққа жаттығу 10. Қорытынды: сөйлем құрау Құрастыру 1.Пошташы хатын оқу 2. Хатпен келген шырша бүрлерінен түйеқұсты бейнелеуді ұсыну 3. Құстың бейнесін қалай жасау жолдарын көрсетіп түсіндіру 4. Үлгі жұмысты жасап көрсету, орындалу ретін қайталап айтқызу 5.Көмек керек болған балаға бағыт-бағдар беру 6.Сергіту сәті 7. Дайын болған жұмыстарға талдау жасалып көрме ұйым-у 9.Қорытындылау: Балалардың жетістіктерін мадақтау Музыка 1.Сәлемдесу жаттығуы 2. Дауыс жаттығуы: «Қыс» 3.Үлестірмелі дидактикалық ойын: «Теңіз» 4. Ән үйрену: «Қыс қызығы» 5. Ойын: «Қасқыр мен көжек» 6. Би: «Қасқыр мен қояндар» 7. Ойын: «Жылдам құрастыр» 8.Қорытындылау |
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері
1. «Күлімсіреу» психогимнастикасы 2. Бөлме өсімдіктерімен және олардың түрлерімен таныстыру, пысықтау. 3.Оларға қандай күтім жасалатыны туралы әңгіме жүргізу 4.Билингвальды комп. 5.Дәптермен жұмыс 6. Сергіту сәті 7.Тақпақ жаттау 8.Ойын: «Суретті жұмбақ» 9.Қорытындылау Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Көркем әдебиет 1.Шаттық шеңбері 2. Жұмбақ Тікен, тікен тік пісте Қысы-жазы бір түсте 3.Сұрақ-жауап 4. Билингвальды компон. 5.Е.Ерботин «Шырша» Жасыл шырша төрдегі, Дейді: «Бәрің көр мені» Кеткен әсем құлпырып, Ойыншықтар тұр тұнып. Түрлі-түсті шамдары, Түнде ғажап жанғаны. Көргендерді елітеді, Керемет бір ертегі 6. Сергіту сәті 7. Дәптермен жұмыс 8. Қорытындылау:Сұрақ-жауап Аппликация 1.Шаттық шеңбері «Қыс» туралы өлең 2. Қыс жайлы, мәңгі жасыл болып тұратын ағаш жайлы әңгіме 3. Сөздік жұмысы 4.Қию әдісін түсіндіріп, жапсыру техникасын көрсетеді 5. Жұмыс барысында көмек керек болған балаларға көмектесу 6. Сергіту сәті 7.Қорытындылау: Сұрақ-жауап
|
||
Серуен: | 11.00-12.30 | Қысқы серуен: №10 Алаңдағы ағаштарды бақылау Мақсаты: балалардың ағаштарды қыс кезінде қалпын анықтап, білімін толықтыру.
№7 Терезедегі өрнектерді бақылау Мақсаты: балаларға құбылысты түсіндіру. Олардың ойын толықтыру. Терезедегі өрнектерді бақылау. |
|||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||||
Түскі ас | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Нан – тамақтың атасы. Ынтымақ – көптің батасы. |
|||||
Тәтті ұйқы | 13.00-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Жылы сөздер айту |
|||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу: Түсімде мен «Сүт бердім ботаға, шөп бердім бұзауға. Дән бердім шөжеге, су бердім құлынға» |
|||||
Бесін ас | 16.00-16.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ана сүті бой өсіреді, Ана тілі ой өсіреді |
|||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.30-17.00
|
Шырша ағашы туралы тақпақтар, Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер
Ойын – жаттығу «Ұйқыдағы түлкі»; |
Қыс көрінісі, ағаш түрлері туралы әңгімелесу
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Вариативті комп. «Логика» (Өлең есептер)
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
Вариативті комп. «Орыс тілі» «Алтын сақа» сюжеттік рөлді сахналық қойылымдар;
үстел үсті театры және т.б.
|
||
Шырша ағашы туралы тақпақтар
Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер |
«Арпа бидай ас екен, Алтын, күміс тас екен» мультфильмін тамашалату | Қыс көрінісі, ағаш түрлері туралы әңгімелесу
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
«Арпа бидай ас екен, Алтын, күміс тас екен» мультфильмін тамашалату
|
||||
Серуенге дайындық | 17.00-17.40 | Киіну: серуенге шығу. | |||||
Серуен | 17.40-18.00 | Қысқы серуен: №10 Алаңдағы ағаштарды бақылау Мақсаты: балалардың ағаштарды қыс кезінде қалпын анықтап, білімін толықтыру.
№7 Терезедегі өрнектерді бақылау Мақсаты: балаларға құбылысты түсіндіру. Олардың ойын толықтыру. Терезедегі өрнектерді бақылау. |
|||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00-18.30 | Балалардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту, берілген тақпақ, нақыл сөздерді уақтылы жаттату | Психологтың кеңесі | Кеңес:
«Балалардың гигиеналық дағдыларын қалыптастыру». |
Балаға керекті гигиеналық заттармен қамтамасыз етуі туралы әңгіме | ||
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (Қаңтар айы 2-апта 2020 ж.)
Шымкент қаласы «Озипа ана» бөбекжай балабақшасы «Айгөлек» мектепалды даярлық тобы.
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Тақырыпша: «Жануарлар әлемі»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
13.01.2020ж. |
Сейсенбі
14.01.2020ж. |
Сәрсенбі
15.01.2020ж. |
Бейсенбі
16.01.2020ж. |
Жұма
17.01.2020ж. |
|||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (10 мин) |
8.00-9.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||||
«Шаян мен мысық» саусақ ойыны
Табиғат туралы тақпақтар |
Сөз ойыны: «Екі шеңбер»
(Біз шеңбер бойымен жүреміз, өзімізбен бірге аламыз – тәтті….) |
«Шаян мен мысық» саусақ ойыны
Қыс мезгілі туралы тақпақтар мен мақал мәтелдер |
«Күн мен түн» сөз ойыны (педагог сөз айтады, балалар оған мағынасы қарама-қарсы сөз айтады. Күн – түн, тәтті – ащы және т.б.) | «Қадамдар» (Кім тез жетеді…)
|
|||||
Жаттығулар кешені затпен (жалаушамен) | |||||||||
Таңғы ас | 9.00– 9.3 | Мақал жаттау: «Атың барда – жер таны желіп жүріп, Асың барда – ел таны беріп жүріп.» | |||||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.30 09.40 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||||
«Сөз құра» сөздік ойын
|
«Іздеу» сөз ойыны (жануардың ерекшелігін айтқанда басқа балалар қай жануар туралы екенін табу) | «Үй жануарлары» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру | Саусақ ойыны
«Сәлем»
|
«Сөз құра» сөздік ойын
|
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 09.40 11.00 | Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Заттармен (орамал, жалауша) қолды ауыстырып, жеңіл, еркін, серпілмелі жүріс жасау. б) кедергілер арасымен өту; в) секіру. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Сөйлеуді дамыту 1.Шаттық шеңбері 2. Кіріспе әңгіме 3.Сұрақ-жауап 4. «Малдың төлін сүюі» өлеңімен таныстыру 5.Сөздік жұмысы 6.Билингвальды компон. 7.Сергіту сәті 8.Дәптермен жұмыс 9. Мақал жаттау: «Ел көркі – мал, өзен көркі -тал» Сурет салу 1.Күлімсіреу психогимнастикасы 2.Үй жануарлары туралы жұмбақ жасыру 3.Үлгі суретпен (Ит пен мысықтың) таныстыру 4.Сергіту сәті 6.Салған суреттерін мақтап-мадақтау 7. Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Өзін-өзі тану 1.Балаларға сәлемдесу, амандасу туралы түсінік беру. 2. Шаттық шеңбері. 3.Әңгімелесу «сәлем берем үлкенге». 4. Дәйек сөз. 5. Тыныштық сәті. 6. Ойын. «Қалай амандасу керек?» 7. Дәптермен жұмыс. 8. Ғажайып сөздер. 9. Қорытындылау. Жүректен жүрекке.
|
Сауат ашу
1.Алдаркөсенің сұрақтарына жауап беру 2. Бүгінгі өтілетін «М» дыбысымен таныстыру 3. Билингвальды комп. 4. «М» дыбысын айту артикуляциясымен таныстыру 5. «М» дыбысын таяқшамен, ауада жазу 6. «М» дыбысынан басталатын сөздер айтқызып, буынға бөлу 7. Сергіту сәті 8. Буындарды және сөздерді оқу 9. «Кім жылдам» дид. ойын 10.Дәптермен жұмыс 11.Қорытындылау: Сұрақ-жауап ҚМҰҚ 1. «Геометриялық пішіндер» тақпақ оқу 2. Геометриялық пішіндер жайлы бейнебаян көрсету, пішіндердің атымен таныстыру 3. Дид. ойын: Пішінді дұрыс тап 4. Сергіту сәті 5. Саусақ жаттығуы 6.Дәптермен жұмысты жалғастыру 7. Сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау, өтілген фигураларды ажырату Музыка 1. Аңдар туралы жұмбақ жасыру 2. Музыка тыңдау «Күлдіргіштер» 3.Ән айту: «Аңдардың айтысы» 4. Би: «Қасқыр мен қояндар» 5. Ойын: «Аю мен қояндар» 6. Ән үйрену: «Қошақаным қайда екен?» 7. Ойын: «Мозайка» 8. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау |
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Заттармен (орамал, жалауша) қолды ауыстырып, жеңіл, еркін, серпілмелі жүріс жасау. б) кедергілер арасымен өту; в) секіру. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Орыс тілі Жаратылыстану 1. Аңдар туралы жұмбақтар жасыру 2. Жұмбақтағы аңдардың қайда мекендейтінін сұрау 3. Күннің суытуына байланысты қай аңдар ұйқыға кететінін, қай аң азық іздейтінін, азықты алдын-ала жинайтын жануарларды ажырата білуге үйрету 4. Дид. ойын «Не қалай дыбыстайды?» 5. Сергіту сәті 6. Дид. ойын «Қыста ұйықтайтын аңдарды қорша» 7. Дид. ойын «Үй жануарлары мен аңдарды ажыратып топта» 8. Қорытындылау: сұрақ-жауап Мүсіндеу 1.Шаттық шеңбері 2.Суретпен жұмыс «Ақтиіннің суретін көрсету, ол туралы не білетіндерін сұрау» 3. «Дұрыс орналастыр» ойыны 4. Ермексазды қолға алып дөңгелектеу, жалпақтау тәсілдерін пысықтау, ақтиінді мүсіндеу 5. Сергіту сәті 6. Керекті зат бөлігін шығару 7. Проблемалық сұрақ: Тиінге не жетіспей тұр? Жаңғақ. Қолына жаңғақ ретінде қарағайдың бүрін қыстырып қою 8. Балалардың жасаған заттарынан көрме ұйымдастыру |
Сауат ашу
1.Алдаркөсенің сұрақтарына жауап беру 2. Бүгінгі өтілетін «М» дыбысымен таныстыру 3. Билингвальды комп. 4. «М» дыбысын айту артикуляциясымен таныстыру 5. «М» дыбысын таяқшамен, ауада жазу 6. «М» дыбысынан басталатын сөздер айтқызып, буынға бөлу 7. Сергіту сәті 8. Буындарды және сөздерді оқу 9. «Кім жылдам» дид. ойын 10.Дәптермен жұмыс 11.Қорытындылау: Сұрақ-жауап Музыка 1. Аңдар туралы жұмбақ жасыру 2. Музыка тыңдау «Күлдіргіштер» 3.Ән айту: «Аңдардың айтысы» 4. Би: «Қасқыр мен қояндар» 5. Ойын: «Аю мен қояндар» 6. Ән үйрену: «Қошақаным қайда екен?» 7. Ойын: «Мозайка» 8. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Қоршаған ортамен таныстыру 1.Жануарлардан келген жеделхатты оқу 2. Жануарлардың не себепті азайып бара жатқандығын анықтап, көмек көрсету жолдарын қарастыру 3. Жоғалып бара жатқан аңдардың суретімен таныс-тыру, олар туралы түсінік б. 4. Сергіту сәті 5. Билингвальды комп. 6. Балалармен сұрақ-жауап 7. Қызыл кітап, Қорықтар туралы түсінік 8. Дәптермен жұмыс 9. «Жақсы-жаман» ойыны 8. Қорытындылау: сұрақ-жауап
|
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: 1.Шеңбер бойлап және тоқтап жүру және жүгіру. 2.Биіктігі 40 см заттан, орындықтан, жәшіктен түсу, секіру. 3.Екеуден жарыса еңбектеу (10-15 м). Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Көркем әдебиет 1.Шаттық шеңбері 2.Балаларға «Ат – ер қанаты» мақалының мағынасын түсіндіру 3.Жылқы малы туралы түсінік беру 4.Сергіту сәті 5. Дид. Ойын: «Артығын тап» 6.Мақал жаттау: «Аттан тай озады, Атадан бала озады» 7.Қорытындылау Аппликация 1.Бауырсақ ертегісінен үзінді көрсету 2.Жабайы аңдардың сурет-терін көрсетіп балалармен олардың тіршілігі, мекені, қорегі туралы әңгімелейді 3. Ойыншық түлкіні балалар-ға көрсетіп, ол туралы сұрақ-жауап жүргізеді 4. Билингвальды комп. 4.Қию әдісін түсіндіріп, жапсыру техникасын көрсе-тіп, қайшымен жұмыс жаса-ғанда қауіпсіздік ережесін естеріне түсіруін сұрайды 5. Жұмыс барысында көмек керек болған балаларға көмектесу 6. Сергіту сәті 7.Қорытындылау: Сұрақ-жау
|
|||
Серуен: | 11.00-12.30 | Серуен: № 14 Күн көзін бақылау. Мақсаты: күннің көзін қыс мезгілімен (қыстың басы, ортасы,аяғымен ) байланыстырып, балаларға барынша мол түсінік беру
№ 15 Ауа райының жайсыз жағдайын бақылау. Мақсаты: Балаларға ауа райының жағдайын байқап, белгілеуді ұсыну. Қатты желге назар аудару. |
|||||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||||||
Түскі ас | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Апам мені пісірген, Қызыл күрең бауырсақ. Шықпай қояр түсіңнен, Біраз жемей сағынсақ |
|||||||
Тәтті ұйқы | 13.00-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Жылы сөздер айту |
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу: «Сымбат мүсін дегенің Бітім – көркі денеңнің. Сымбат жүру әдемі, Дене қалпын тік ұстап: Көтеріп сәл кеудені, Иық жазып дұрыстап,Түзу отыр қисаймай, Бүкіреймей жантаймай, Күш сап бас пен арқаға, Жатып алма партаға» |
|||||||
Бесін ас | 16.00-16.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Апам мені пісірген, Қызыл күрең бауырсақ. Шықпай қояр түсіңнен, Біраз жемей сағынсақ |
|||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.30-17.00
|
«Мергендер сайысы»
«Жеті лақ» үстел үсті театры және т.б.
|
Вариативті комп «Ағылшын тілі»
«Шынықсаң, шымыр боларсың!» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру |
Ойын – жаттығу «Ұйқыдағы түлкі»;
Эстафеталық жарыстар Сюжетті-рөлдік ойын «Дүкенші», «Шаштараз»
|
Вариативті компонент «Логика» (Бір сөзбен ата! әдістемесі)
«Мергендер сайысы» «Жеті лақ» үстел үсті театры және т.б.
|
Вариативті комп «Орыс тілі»
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
|||
Әңгіме құрастыру «Қыста не істейміз?»
Мақсаты: баланың сөздік қоры молаю, өз елінің рәміздерін білу |
Денсаулық туралы тақпақтар
Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер «Желтоқсан құрбандары» бейнебаян тамашалату |
Дене жаттығуларының адам денсаулығына пйдасы туралы әңгімелесу
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Қимылды ойын – «Паравоз»;
|
||||||
Серуенге дайындық | 17.00-17.40 | Киіну: серуенге шығу. | |||||||
Серуен | 17.40-18.00 | Серуен: № 14 Күн көзін бақылау. Мақсаты: күннің көзін қыс мезгілімен (қыстың басы, ортасы,аяғымен ) байланыстырып, балаларға барынша мол түсінік беру
№ 15 Ауа райының жайсыз жағдайын бақылау. Мақсаты: Балаларға ауа райының жағдайын байқап, белгілеуді ұсыну. Қатты желге назар аудару. |
|||||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00-18.30 | Балалардың қысқы ойын түрлеріне керек болған құрал-жабдықтарын жеткізу | Психологтің кеңесі:
|
Балалардың қысқы ойын түрлеріне керек болған құрал-жабдықтарын жеткізу, берілген тақпақ, нақыл сөздерді уақтылы жаттату | Кеңес:
«Балалардың гигиеналық дағдыларын қалыптастыру». |
Балаға керекті гигиеналық заттармен қамтамасыз етуі туралы әңгіме | |||
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (Қаңтар айы 3-апта 2020 ж.)
Шымкент қаласы «Озипа ана» бөбекжай балабақшасы «Айгөлек» мектепалды даярлық тобы.
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Тақырыпша: «Құстар – біздің досымыз»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
20.01.2020ж. |
Сейсенбі
21.01.2020ж. |
Сәрсенбі
22.01.2020ж. |
Бейсенбі
23.01.2020ж. |
Жұма
24.01.2020ж. |
||||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (10 мин) |
8.00-9.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||||||
«Бас бармағым атам үйдің данасы,
Балаң үйрек –Әжем ошақ анасы Ортан терек –әкем отау панасы» саусақ ойыны «Толағай» әні |
Балаларды «Дені саудың – жаны сау» атты сайыстық іс-шараға дайындау | Фотосуреттер қарастыру
«Құстар» туралы картиналар қарастыру.
|
Қимылды ойын
«Арынды арқан» |
Үстел үсті ойыны
«Қиылған суреттер» «Құстар біздің досымыз» |
||||||
Жаттығулар кешені (затсыз) | ||||||||||
Таңғы ас | 9.00– 9.30 | Мақал-мәтел: Ас атасын – нан дейді, Сөз атасын – шал дейді | ||||||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.30 09.40 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||||||
«Үй құстарын атап бер»
|
«Толағай» әні | «Қасқырлар мен лақтар» қимылды ойыны | Жыл мезгілі қаншаға бөлінеді? Қыс мезгілінде қанша ай бар? | Саусақ ойыны «Доп» | ||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 09.40 11.00 | Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Ирелеңдеп жылан-ша жүру, 3-4м қашықтықты көз жұмып жүріп өту; б) Шаңғымен (баклашкадан жасалған) сырғу арқылы жылжу. в) Башпайларымен матаны жиырып жинау. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Сөйлеуді дамыту 1.Шаттық шеңбері 2. Кіріспе әңгіме 3.Спандияр Көбеевтың «Құстың ұясы» өлеңімен таныстыру 4. Сұрақ-жауап 5.Сөздік жұмысы 6.Билингвальды компон. 7.Сергіту сәті 8.Дәптермен жұмыс 9. Мақал жаттау: «Жылқыда өт жоқ, Құста сүт жоқ» Сурет салу 1.Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері жайында әңгімелесу 2.Қыстап қалатын құстар туралы сұрақ-жауап 3.Суретпен жұмыс 4.Құстар туралы қандай ертегі білетіндерін сұрау Бағыт-бағдар бере отырып, балапанның суретін үлгіге қарап салуға үйрету 5.Сурет салу барысында ұқыптылықты қадағалау 6. Сергіту сәті 7.Салған суреттерінен көрме ұйымдастыру, өздеріне тамашалату арқылы баға беру Өзін-өзі тану 1.«Кешірім », «өзара түсіністік» адамгершілік қасиеттері туралы ұғымдары туралы түсінік беру. 2. Шаттық шеңбері. 3. Әңгімелесу «Құмырсқа мен көгершін» 4. Дәйек сөз. 5. Сергіту сәті «Санайық жаңаша» 6. Ойын «Жақсылық жасау үшін не істеу керек?» 7. Тыныштық сәті . 8. Дәптермен жұмыс. 9. Ғажайып сөздер. 10.Қорытындылау. Жүректен жүрекке. |
Сауат ашу
1.Диһандардың еңбегімен таныстыру 2.Дәнді дақылдармен таныстыру 3. Билингвальды комп. 4. Тіл жаттықтыру «Рррррр» дыбысын айтқызу 5. «Р» дыбысының айтылуы, «Р» дыбысынан келетін сөздер айтқызу 6. Кеспе әріптермен жұмыс 7. Дид. ойын: «Дыбыстарды танып ал» 8. Дәптермен жұмыс 9. Саусаққа жаттығу 10. Қорытынды: сөйлем құрау ҚМҰҚ 1. «Апта күндері» тақпақ оқу 2.Жұмбақ жасыру 3. Апта күндерімен таныстыру 4. Жеті ағайындылармен ойнау 6.Дәптермен жұмысты жалғастыру 7. Сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау, өтілген цифрларды тура және кері санау Музыка 1. Музыка әуенімен қарсы алып, шеңбер бойымен жүру, жүгіру 2. Қандай ертегі білетіндерін сұрап, «Бауырсақ» ертегісін сахналауды ұсыну 3.Музыка әуенімен секіреді, жүреді, жүгіреді, қашады 4. «Қояндар» биін билеу 5. Ойын: «Қасқыр қақпан» 6. Ойын: «Аю мен қояндар» 7. Ән үйрену: «Ертегілер» 8.Қорытындылау: Бағалау
|
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Ирелеңдеп жылан-ша жүру, 3-4м қашықтықты көз жұмып жүріп өту; б) Шаңғымен (баклашкадан жасалған) сырғу арқылы жылжу. в) Башпайларымен матаны жиырып жинау. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Жаратылыстану 1.Таңғы жиын 2. «Құстар» туралы мультфильм көрсету 3.Құстардың қысқы тіршілігі жайлы әңгімелеу 4. Билингвальді комп 5. Құстар жайлы сұрақ-жауап 6. Дид.ойын «Қыстап қалатын және жыл құстарын тап» 7. Сергіту сәті 8.Видео сергіту «Қарлығаш» 9. Сабақты қорытындылау Мүсіндеу 1.Шаттық шеңбері 2.Суретпен жұмыс Дән терген құстың суретін көрсету, және ол туралы не білетіндерін сұрау» 3. «Дұрыс орналастыр» ойыны 4. Ермексазды қолға алып дөңгелектеу, жалпақтау тәсілдерін пысықтау, дән терген құсты мүсіндеу 5. Сергіту сәті 6. Керекті зат бөлігін шығару 7. Балалардың жасаған құстарынан көрме ұйымдастыру
|
Сауат ашу
1.Диһандардың еңбегімен таныстыру 2.Дәнді дақылдармен таныстыру 3. Билингвальды комп. 4. Тіл жаттықтыру «Рррррр» дыбысын айтқызу 5. «Р» дыбысының айтылуы, «Р» дыбысынан келетін сөздер айтқызу 6. Кеспе әріптермен жұмыс 7. Дид. ойын: «Дыбыстарды танып ал» 8. Дәптермен жұмыс 9. Саусаққа жаттығу 10. Қорытынды: сөйлем құрау Құрастыру 1.Шаттық шеңбері 2. Сурет қарау 3. Құрастыру материалда-рымен жұмысты пысықтау 4. Құсқа ұя жасау. Үлгі жұмысты жасап көрсету 5.Балалар зат бөлігін өз беттерімен әрекет жасап құрастырады 6.Көмек керек болған балаға бағыт-бағдар беру 7.Сергіту сәті 8.Жасаған заттарымен көрме ұйымдастыру 9.Қорытындылау: Балалардың жетістіктерін мадақтау Музыка 1. Музыка әуенімен қарсы алып, шеңбер бойымен жүру, жүгіру 2. Қандай ертегі білетіндерін сұрап, «Бауырсақ» ертегісін сахналауды ұсыну 3.Музыка әуенімен секіреді, жүреді, жүгіреді, қашады 4. «Қояндар» биін билеу 5. Ойын: «Қасқыр қақпан» 6. Ойын: «Аю мен қояндар» 7. Ән үйрену: «Ертегілер» 8.Қорытындылау: Бағалау
|
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері
1.Гигиена ережелерін еске түсіру 2.Адам ағзасына пайдалы заттар және зиянды заттар туралы түсінік қалыптастыру 3.Суретпен жұмыс жасау 4.Билингвальді комп. 5.Дәптермен жұмыс 6. Сергіту сәті 7. Жұмбақ жасыру 8. Дид. ойын: «Не жоқ?» (ойыншықтармен) 9.Қорытындылау Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Көркем әдебиет 1.Шаттық шеңбері 2.Н. Ғабдуллиннің «Бозша торғай» өлеңіне кіріспе әңгіме 3. Өлеңді оқу 4.Билинвальды компонент 5. Сергіту сәті 6. Сұрақ-жауап 7. Дәптермен жұмыс 8. Мақал жаттау: «Қаз аққуға қосылмас, қыранға бүркіт қосылмас» 7. Қорытындылау Аппликация 1. Шаттық шеңбері 2.Суреттер көрсету арқылы үй құстары жайлы білімдерін кеңейту 3. Үй құстары сияқты амандасу,әңгімелеу 4.Үй құстарын баптау ережелері 5. Жұмбақ 6. Балаларға әтеш бейнесін жапсыруды ұсыну. Жұмыс барысында жекелеген балаларға көмектесу, әр балаға өз жұмыстары бойынша әңгіме 7. Сергіту сәті «Балапандар» ойыны 8.Билингвальды компонент 7. Қорытындылау: Мақтап-мадақтау
|
||||
Серуен: | 11.00-12.30 | № 16 Саябаққа саяхат. Мақсаты: балалардың қыс жөніндегі түсініктерін толықтыра түсу.
№ 17 Қыстың негізгі белгілерін бақылау. Мақсаты: балаларды қыстың белгілерін ажырата білуге үйрету. |
||||||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | |||||||||
Түскі ас | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
«Жақсы ас қалғанша, Жаман қарын жарылсын» |
||||||||
Тәтті ұйқы | 13.00-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Жылы сөздер айту |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Мақал-мәтел: «Бірінші байлық – денсаулық, Екінші байлық – он саулық, Үшінші байлық – ақ жаулық» |
||||||||
Бесін ас | 16.00-16.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
«Ас тасыса, қатығы төгілер, Ашу тасыса ақылы төгілер» |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.30-17.00
|
Денсаулық туралы тақпақтар, мақалдар
|
Вариативті комп «Ағылшын тілі» Сюжетті-рөлдік ойын
«Дүкенші», «Шаштараз»
|
Ойын – жаттығу «Қар атысу»;
«Үй құстары» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру |
Вариативті комп «Логика» (Бір сөзбен ата әдістемесі)
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
«Вариативті комп. «Орыс тілі»
Қыстап қалатын құстар жайлы мәлімет»
|
||||
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «Қыс» (сурет қарастыру)
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Әңгіме құрастыру «Үй құстарының балапандарын атап бер»
Мақсаты: баланың сөздік қоры молаю, үй құстарына деген қызығушылығын д-у |
Дидактикалық ойын «Аққаланы құрастыр»
Мақсаты: Көру арқылы Аққаланың дене мүшелерін орнына қою |
Құстардың қысқы тіршілігі туралы әңгімелесу
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын «Көп және біреу»
Мақсаты: Көп және біреу қатынастарын білуге үйрету;
|
||||||
Серуенге дайындық | 17.00-17.40 | Киіну: серуенге шығу. | ||||||||
Серуен | 17.40-18.00 | № 16 Саябаққа саяхат. Мақсаты: балалардың қыс жөніндегі түсініктерін толықтыра түсу.
№ 17 Қыстың негізгі белгілерін бақылау. Мақсаты: балаларды қыстың белгілерін ажырата білуге үйрету. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00-18.30 | Ата-аналарға кеңес:
«Баланың оқу құралдарымен дұрыс қолдануын үйрету». |
Психологтің кеңесі:
|
Балалар отбасында өздері не істей алатындары, ата-анасына қандай көмек беретіні туралы әңгімелесу. | Кеңес:
«Балалардың гигиеналық дағдыларын қалыптастыру». Балаға керекті құрал-жабдықтарын қамтамасыз ету |
Қимылды ойын-жаттығуларын ұйымдастыру. | ||||
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (Қаңтар айы 4-апта 2020 ж.)
Шымкент қаласы «Озипа ана» бөбекжай балабақшасы «Айгөлек» мектепалды даярлық тобы.
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша: «Ғажайып қыс»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
27.01.2020ж. |
Сейсенбі
28.01.2020ж. |
Сәрсенбі
29.01.2020ж. |
Бейсенбі
30.01.2020ж. |
Жұма
31.01.2020ж. |
|||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (10 мин) |
8.00-9.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||||
«Сұрақ-жауап» ойыны
Мақсаты: Бала сұрақтарға тез, әрі дұрыс жауап беру керек |
«Соңы кім?» ойыны
Мақсаты:Сөздерді өрбіту, толықтыру арқылы балалардың сөздік қорларын молайту |
Сюжетті картиналар қарастыру «Қысқы қимылды ойындар» | «Өрмекші» саусақ ойыны | «Ажырат» дид. ойыны. Ойынның мақсаты: киімдерді ажырата білуді үйренеді. | |||||
Жаттығулар кешені (затсыз) | |||||||||
Таңғы ас | 9.00- 9.30 | Мақал-мәтел: «Аз қайғыны ас басады, Көп қайғыны дос басады» | |||||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.30 09.40 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||||
«Қыс мезгілі» туралы әңгіме өрбіту
|
Жаз – мереке,
Қыс – келеке |
Жыл мезгілі қаншаға бөлінеді? Қыс мезгілінде қанша ай бар? | «Қысқы ойындар» сурет бойынша әңгіме | Балалабқша қызметкерлерінің еңбегі жайлы сұхбат | |||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 09.40 11.00 | Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Екі-екіден қол ұстасып, шеңбер бойымен түрлі қимылдар жасап жүру, жүгіру. Б) Орында тұрып, екі аяқпен секіріп, ілулі тұрған ойыншықты алу. В).Допты неғұрлым алысқа лақтыру, оны қуып жету. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Сөйлеуді дамыту 1.Шаттық шеңбері 2. Қысқы ойын түрлеріне байланысты сұрақ-жауап 3.Билингвальды комп. 4. Сергіту сәті 5. «Қысқы ойындар» тақырыбына сурет бойынша әңгіме құрастыру 6. Абайдың «Қыс» өлеңін оқу 7. Дид.ойын «Суретті жалғастыр» Сабақты қорытындылау Сурет салу 1. Шаттық шеңбері 2. Балаларға сұрақтар (Қыста ауа райы қандай болады? Аспаннан не жауады? Жердің беті қандай болады?) 3.Терезедегі оюлы қырауға керекті түсті таңдап алу 4. Үлгі жұмысқа қарап, қыра удың суретін салуды ұсыну 5. Әр баланың жұмысын аралай жүріп бақылау 7. Сергіту сәті 8. Балалардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру Өзін-өзі тану 1.«Кешірім » «өзара түсіністік» «адамгершілік қасиеттері туралы ұғымдары туралы түсінік беру. 2.Шаттық шеңбері. 3.Әңгімелесу «Құмырсқа мен көгершін» 4.Дәйек сөз. 5.Сергіту сәті 6.«Санайық жаңаша» Ойын 7. «Жақсылық жасау үшін не істеу керек?» 8.Тыныштық сәті . 9.Дәптермен жұмыс. 10.Ғажайып сөздер. 11.Қорытындылау. Жүректен жүрекке |
Сауат ашу
1.Шаттық шеңбері «Жылы лебіз» 2. Балдырғанның тапсырмасын орындау 3. «Л» дыбысымен таныстыру, мысалдар келтіру 4. Дәптермен жұмыс 5. Дыбыстық талдау 6.Сергіту сәті 7. «Кім тез ойлайды?» дид. ойыны 8. Билингвальді комп. 9.Қорытындылау: Кеспе әріптермен сөз құрау ҚМҰҚ 1.Сырғанақ ойыны 2.Демонстрациялық материалмен жұмыс (7+1=8) 3. Бүгін қандай сан өтетінін сұрау, белгісін көрсету 4. 8 саны туралы өлең оқып беру 5.Цифрды ауаға, аяқтың ұшымен еденге сыздыру 6.Дәптермен жұмыс 6.Сергіту жаттығуы 7. Сабақты сұрақ-жауап арқылы,8-ге дейін тура және кері санату арқылы қорытындылау Музыка 1. Шаттық шеңбері «Қыс» туралы өлең шумағы 2.Жыл мезгілі туралы сұрақ-жауап 3. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады?» 4. Ән айту: «Айнала ақша қар» 5. Әуенді-ырғақты қимылдар: «Көңілді балалар» 6. Би: «Қояндар биі» 7. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау
|
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Екі-екіден қол ұстасып, шеңбер бойымен түрлі қимылдар жасап жүру, жүгіру. Б)Орында тұрып, екі аяқпен секіріп, ілулі тұрған ойыншықты алу. В)Допты неғұрлым алысқа лақтыру, оны қуып жету. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Орыс тілі Жаратылыстану 1. Жылулық шеңбері «Қыс қызығы» туралы тақпақ оқу 2. Балалардан қыс мезгілі туралы сұрау 3.Дид. ойын: Қыс азығын жинайтын жан-р: Қыста ұйықтайтын жан-р: Қыс азығын іздейтін жануарлар 4. Сергіту сәті 5. Судың үш күйі туралы сұрақ 6.Тәжірибе жасау (суды буға айналдыру, суды мұзғай айналдыру) 7. Далаға шығып қыс мезгі-лін тамашалап, қар бетіне із қалдыру, сурет салу 8. Қарды ыдысқа салып ішке кіргізіп суға айналғанын тамашалау 9. Сабақты қорытындылау Мүсіндеу 1. «Жылы сөздер» шеңбері (псих-қ тренг.) 2.Жыл мезгілі туралы, қысқы ойындар туралы сұрақ-жауап 3.Өзімізге әдемі шана мүсіндеуді ұсынады, қандай түс таңдайтындарын сұрайды 4.Ермексазды қолға алып дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пысықтау 5. Көмек керек болған балаларға шымшу арқылы жапсыру әдістерін түсіндіру 6. Сергіту сәті 7.Балалардың жасаған жұмысынан көрме ұйымдастыру 8.Балаларды мақтап-мадақтау
|
Сауат ашу
1.Шаттық шеңбері «Жылы лебіз» 2. Балдырғанның тапсырмасын орындау 3. «Л» дыбысымен таныстыру, мысалдар келтіру 4. Дәптермен жұмыс 5. Дыбыстық талдау 6.Сергіту сәті 7. «Кім тез ойлайды?» дид. ойыны 8. Билингвальді комп. 9.Қорытындылау: Кеспе әріптермен сөз құрау Музыка 1. Шаттық шеңбері «Қыс» туралы өлең шумағы 2.Жыл мезгілі туралы сұрақ-жауап 3. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады?» 4. Ән айту: «Айнала ақша қар» 5. Әуенді-ырғақты қимылдар: «Көңілді балалар» 6. Би: «Қояндар биі» 7. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Қоршаған ортамен таныстыру 1.Орман аңдары туралы әңгіме оқу 2. Жұмбақ жасыру 3. Орман жануарларының қысқы тіршілігі туралы суретпен жұмыс 4. Билингвальды комп. 5. Аю, борсық, тиін, тышқан, қасқыр, түлкілердің қысқы тіршілігі жайлы әңгімелеу 6. Сергіту сәті 7. Үй жануарлары мен орман жануарларының тіршілігін салыстыру 8. Дәптермен жұмыс 9. Қорытындылау: сұрақ-жауап |
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: 1.Сапқа бір-бірден, шеңберге шағын топпен қайта тұру. 2.Екі қолмен жоғары бастан асыра лақтыру. 3.2-3 м қашықтыққа алға жылжи отырып секіру. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Көркем әдебиет 1.Шаттық шеңбері 2.Балаларды «Екі аяз» ертегісінің желісімен таныстыру 3. «Екі аяз» ертегісін қуыршақ театры арқылы сахналау, дауыс ырғағын келтіру 4.Сергіту сәті 5.Мақал жаттау: «Еңбектің наны тәтті, Жалқаудың жаны тәтті» 6.Қорытындылау Аппликация 1. «Күлімсіреу» психогимнастикасы 2.Сюжетті суретпен жұмыс 3. Аққала туралы сұрақ-жауап жүргізеді, тақпақ айтқызады 4. Билингвальды комп. 4. Қию әдісін түсіндіріп, жапсыру техникасын көрсе-тіп, қайшымен жұмыс жаса-ғанда қауіпсіздік ережесін естеріне түсіруін сұрайды 5. Жұмыс барысында көмек керек болған балаларға көмектесу 6. Сергіту сәті 7.Қорытындылау: Сұрақ-жауап
|
|||
Серуен: | 11.00-12.30 | Серуен: № 20 Қардың қасиетін бақылау Мақсаты: қар туралы балалардың білімдерін толықтыру
№ 21 Құстарды бақылау.Мақсаты: қыстайтын, алаңға келетін құстардың аттарын анықтау. Олардың сыртқы бейнесін, қандай жемді жақсы көретінін, қалай тұрып, қалай жүретіндерін анықтау. |
|||||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||||||
Түскі ас | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ойыншықтарды шашпаймын, Түймемді өзім қадаймын. Жуып жеймін үнемі, Алма, алмұрт, шиені. Суды жақсы көремін, Қашанда таза жүремін |
|||||||
Тәтті ұйқы | 13.00-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Жылы сөздер айту |
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу: « Қояным тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы» |
|||||||
Бесін ас | 16.00-16.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Бал, бал балмұздақ, Бал, бал балқаймақ. Бал бал балақай, Қандай тәтті алақай! |
|||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.30-17.00
|
Санамақтар жаттау
ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б |
Вариативті комп. «Ағылшын тілі»
Сюжетті-рөлдік ойын Бата жаттау
|
Ойын – жаттығу
«Қыс қызығы» Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
|
Вариативті комп. «Логика» (Не артық? әдістемесі)
Ойын: Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б. |
Вариативті комп. «Орыс тілі»
«Шаштараз» сюжеттік ойыншықтармен ойындар,
|
|||
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Қыс қызығы» (сурет қарастыру) |
Әңгіме құрастыру «Қысқы ойындар» туралы қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету Мақсаты: баланың сөздік қорын байыту. | Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту |
Жыл мезгілі, табиғат туралы мақал мәтелдер, нақыл сөздер | Дидактикалық ойын «Атын атап бер»
|
|||||
Серуенге дайындық | 17.00-17.40 | Киіну: серуенге шығу. | |||||||
Серуен | 17.40-18.00 | Серуен: № 20 Қардың қасиетін бақылау Мақсаты: қар туралы балалардың білімдерін толықтыру
№ 21 Құстарды бақылау.Мақсаты: қыстайтын, алаңға келетін құстардың аттарын анықтау. Олардың сыртқы бейнесін, қандай жемді жақсы көретінін, қалай тұрып, қалай жүретіндерін анықтау. |
|||||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00-18.30 | Ата-аналарға кеңес:
«Баланың сабаққа керекті құрал-жабдықтарын жеткізу. |
Психологтің кеңесі:
|
Балалардың денсаулықтарын қадағалау туралы әңгімелесу. | Кеңес: «Балалардың гигиеналық дағдыларын қалыптастыру». Балаға керекті құрал-жабдықтарын қамтамасыз ету | Қимылды ойын-жаттығуларын ұйымдастыру. | |||
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (Қаңтар айы 5-апта 2019 ж.)
Шымкент қаласы «Озипа ана» бөбекжай балабақшасы «Айгөлек» ересектер тобы.
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша: «Ғажайып қыс»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
28.01.2019ж. |
Сейсенбі
29.01.2019ж. |
Сәрсенбі
30.01.2019ж. |
Бейсенбі
31.01.2019ж. |
Жұма
01.02.2019ж. |
|||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (10 мин) |
8.00-9.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||||
«Сұрақ-жауап» ойыны
Мақсаты: Бала сұрақтарға тез, әрі дұрыс жауап беру керек |
«Соңы кім?» ойыны
Мақсаты:Сөздерді өрбіту, толықтыру арқылы балалардың сөздік қорларын молайту |
Сюжетті картиналар қарастыру «Қысқы қимылды ойындар» | «Өрмекші» саусақ ойыны | «Ажырат» дид. ойыны. Ойынның мақсаты: киімдерді ажырата білуді үйренеді. | |||||
Жаттығулар кешені (затсыз) | |||||||||
Таңғы ас | 9.00- 9.30 | Мақал-мәтел: «Аз қайғыны ас басады, Көп қайғыны дос басады» | |||||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.30 09.40 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||||
«Қыс мезгілі» туралы әңгіме өрбіту
|
Жаз – мереке,
Қыс – келеке |
Жыл мезгілі қаншаға бөлінеді? Қыс мезгілінде қанша ай бар? | «Қысқы ойындар» сурет бойынша әңгіме | Балалабқша қызметкерлерінің еңбегі жайлы сұхбат | |||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 09.40 11.00 | Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Екі-екіден қол ұстасып, шеңбер бойымен түрлі қимылдар жасап жүру, жүгіру. Б) Орында тұрып, екі аяқпен секіріп, ілулі тұрған ойыншықты алу. В).Допты неғұрлым алысқа лақтыру, оны қуып жету. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Сөйлеуді дамыту 1.Шаттық шеңбері 2. Қысқы ойын түрлеріне байланысты сұрақ-жауап 3.Билингвальды комп. 4. Сергіту сәті 5. «Қысқы ойындар» тақырыбына сурет бойынша әңгіме құрастыру 6. Абайдың «Қыс» өлеңін оқу 7. Дид.ойын «Суретті жалғастыр» Сабақты қорытындылау Сурет салу 1. Шаттық шеңбері 2. Балаларға сұрақтар (Қыста ауа райы қандай болады? Аспаннан не жауады? Жердің беті қандай болады?) 3.Терезедегі оюлы қырауға керекті түсті таңдап алу 4. Үлгі жұмысқа қарап, қыра удың суретін салуды ұсыну 5. Әр баланың жұмысын аралай жүріп бақылау 7. Сергіту сәті 8. Балалардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру |
Дене шынықтыру
1. Жүру, жүгіру түрлері 2.Жалпы дамытушы жаттығулар жасату 3. Сапқа тұру 4. Негізгі бөлім: а) Екі-екіден қол ұстасып, шеңбер бойымен түрлі қимылдар жасап жүру, жүгіру. Б)Орында тұрып, екі аяқпен секіріп, ілулі тұрған ойыншықты алу. В)Допты неғұрлым алысқа лақтыру, оны қуып жету. Қорытындылау: Тыныс алу жаттығулары Орыс тілі ҚМҰҚ 1.Сырғанақ ойыны 2.Демонстрациялық материалмен жұмыс (7+1=8) 3. Бүгін қандай сан өтетінін сұрау, белгісін көрсету 4. 8 саны туралы өлең оқып беру 5.Цифрды ауаға, аяқтың ұшымен еденге сыздыру 6.Дәптермен жұмыс 6.Сергіту жаттығуы 7. Сабақты сұрақ-жауап арқылы,8-ге дейін тура және кері санату арқылы қорытындылау Мүсіндеу 1. «Жылы сөздер» шеңбері (псих-қ тренг.) 2.Жыл мезгілі туралы, қысқы ойындар туралы сұрақ-жауап 3.Өзімізге әдемі шана мүсіндеуді ұсынады, қандай түс таңдайтындарын сұрайды 4.Ермексазды қолға алып дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пысықтау 5. Көмек керек болған балаларға шымшу арқылы жапсыру әдістерін түсіндіру 6. Сергіту сәті 7.Балалардың жасаған жұмысынан көрме ұйымдастыру 8.Балаларды мақтап-мадақтау |
Сауат ашу
1.Шаттық шеңбері «Жылы лебіз» 2. Балдырғанның тапсырмасын орындау 3. «Л» дыбысымен таныстыру, мысалдар келтіру 4. Дәптермен жұмыс 5. Дыбыстық талдау 6.Сергіту сәті 7. «Кім тез ойлайды?» дид. ойыны 8. Билингвальді комп. 9.Қорытындылау: Кеспе әріптермен сөз құрау
Жаратылыстану 1. Жылулық шеңбері «Қыс қызығы» туралы тақпақ оқу 2. Балалардан қыс мезгілі туралы сұрау 3.Дид. ойын: Қыс азығын жинайтын жан-р: Қыста ұйықтайтын жан-р: Қыс азығын іздейтін жануарлар 4. Сергіту сәті 5. Судың үш күйі туралы сұрақ 6.Тәжірибе жасау (суды буға айналдыру, суды мұзғай айналдыру) 7. Далаға шығып қыс мезгі-лін тамашалап, қар бетіне із қалдыру, сурет салу 8. Қарды ыдысқа салып ішке кіргізіп суға айналғанын тамашалау 9. Сабақты қорытындылау Музыка 1. Шаттық шеңбері «Қыс» туралы өлең шумағы 2.Жыл мезгілі туралы сұрақ-жауап 3. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады?» 4. Ән айту: «Айнала ақша қар» 5. Әуенді-ырғақты қимылдар: «Көңілді балалар» 6. Би: «Қояндар биі» 7. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау
|
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері
1.Шаттық шеңбері 2. Сұрақ-жауап: Қандай өсімдіктерді білеміз? 3.Қазақстанның таулы аймақтарында өсетін өсімдіктермен таныстыру 4. Суретпен жұмыс 5. Дәптермен жұмыс 6. Сергіту сәті 7. Дид. ойын: «Не артық?» 8.Қорытындылау Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Ағылшын тілі Аппликация 1. «Күлімсіреу» психогимнастикасы 2.Сюжетті суретпен жұмыс 3. Аққала туралы сұрақ-жауап жүргізеді, тақпақ айтқызады 4. Билингвальды комп. 4. Қию әдісін түсіндіріп, жапсыру техникасын көрсе-тіп, қайшымен жұмыс жаса-ғанда қауіпсіздік ережесін естеріне түсіруін сұрайды 5. Жұмыс барысында көмек керек болған балаларға көмектесу 6. Сергіту сәті 7.Қорытындылау: Сұрақ-жауап Қоршаған ортамен таныстыру 1.Орман аңдары туралы әңгіме оқу 2. Жұмбақ жасыру 3. Орман жануарларының қысқы тіршілігі туралы суретпен жұмыс 4. Билингвальды комп. 5. Аю, борсық, тиін, тышқан, қасқыр, түлкілердің қысқы тіршілігі жайлы әңгімелеу 6. Сергіту сәті 7. Үй жануарлары мен орман жануарларының тіршілігін салыстыру 8. Дәптермен жұмыс 9. Қорытындылау: сұрақ-жауап |
Драма
1.Шаттық шеңбері 2.Балаларды «Екі аяз» ертегісінің желісімен таныстыру 3. «Екі аяз» ертегісін қуыршақ театры арқылы сахналау, дауыс ырғағын келтіру 4.Сергіту сәті 5.Мақал жаттау: «Еңбектің наны тәтті, Жалқаудың жаны тәтті» 6.Қорытындылау Музыка 1. Шаттық шеңбері «Қыс» туралы өлең шумағы 2.Жыл мезгілі туралы сұрақ-жауап 3. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады?» 4. Ән айту: «Айнала ақша қар» 5. Әуенді-ырғақты қимылдар: «Көңілді балалар» 6. Би: «Қояндар биі» 7. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы қорытындылау Өзін-өзі тану 1.«Кешірім » «өзара түсіністік» «адамгершілік қасиеттері туралы ұғымдары туралы түсінік беру. 2.Шаттық шеңбері. 3.Әңгімелесу «Құмырсқа мен көгершін» 4.Дәйек сөз. 5.Сергіту сәті 6.«Санайық жаңаша» Ойын 7. «Жақсылық жасау үшін не істеу керек?» 8.Тыныштық сәті . 9.Дәптермен жұмыс. 10.Ғажайып сөздер. 11.Қорытындылау. Жүректен жүрекке.
|
|||
Серуен: | 11.00-12.30 | Серуен: (Қаңтар № 9,10) | |||||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||||||
Түскі ас | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ойыншықтарды шашпаймын, Түймемді өзім қадаймын. Жуып жеймін үнемі, Алма, алмұрт, шиені. Суды жақсы көремін, Қашанда таза жүремін |
|||||||
Тәтті ұйқы | 13.00-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Жылы сөздер айту |
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу: « Қояным тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы» |
|||||||
Бесін ас | 16.00-16.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Бал, бал балмұздақ, Бал, бал балқаймақ. Бал бал балақай, Қандай тәтті алақай! |
|||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.30-17.00
|
Вариативті комп. «Оригами» (Шыбын)
Санамақтар жаттау
|
Сюжетті-рөлдік ойын
Бата жаттау
|
Вариативті комп. «Ағылшын тілі»
Ойын – жаттығу «Қыс қызығы» Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
|
Ойын: Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
Вариативті комп. «Орыс тілі»
«Шаштараз» сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б. |
|||
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Қыс қызығы» (сурет қарастыру) |
Әңгіме құрастыру «Қысқы ойындар» туралы қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету Мақсаты: баланың сөздік қорын байыту. | Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Жыл мезгілі, табиғат туралы мақал мәтелдер, нақыл сөздер | Дидактикалық ойын «Атын атап бер»
|
|||||
Серуенге дайындық | 17.00-17.40 | Киіну: серуенге шығу. | |||||||
Серуен | 17.40-18.00 | Серуен: (Қаңтар № 9,10) | |||||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00-18.30 | Ата-аналарға кеңес:
«Баланың сабаққа керекті құрал-жабдықтарын жеткізу. |
Психологтің кеңесі:
|
Балалардың денсаулықтарын қадағалау туралы әңгімелесу. | Кеңес: «Балалардың гигиеналық дағдыларын қалыптастыру». Балаға керекті құрал-жабдықтарын қамтамасыз ету | Қимылды ойын-жаттығуларын ұйымдастыру. | |||