Ойнайыкта,ойлайык

Диханбаева Роза Илесбековна

Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМҰҚ
Мақсаты: Балалардың алған түсініктерін бекіту. Логикалық ойлау қабілетін, танымын дамыту. Өз бетімен жұмыс жасауға және ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: геометриялық пішіндер, үйлестірлмелі материалдар (сары, жасыл, қызыл)
Әдіс-тәсіл: ойын технологиясы, ақпараттық, Воскобович ойын технологиясы
Оқу
қызметінің Тәрбиешінің қызметі Балалардың қызметі
кезеңдері
Мотивация лық- қозғаушыл ық
Сәлеметсіздер ме балалар! Көңіл күйлерің қалай? Шаттық шеңбері Жарқын-жарқын үніміз, Болашақтың күніміз. Балабақша үйінің,
Жайнап тұрған гүліміз. Сәлеметсіздер ме қонақтар! Қош келдіңіз бәріңіз.
Қане балалар, есімізге түсірейікші, бір жылда неше
мезгіл бар?
• 4 мезгіл.
• Осы төрт мезгілді атайықшы.
• Қыс, көктем, жаз, күз.
• Ал, қазыр жылдың қай мезгілі?
• Көктем.
• Өте жақсы айттыңдар, дұрыс.
• Осы көктем мезгілінде неше ай бар? Соларды атап
көрейікші.
• Наурыз, сәуір, мамыр.
-Балалар, бір аптада неше күн бар? -7 күн
Апта күндері
Апта деген апайды,
Жеті бірдей баласы бар. Ең үлкені дүйсенбі, Екінші ұлы сейсенбі.
Сәлемдеседі.
Жылаулық лебіздерін білдіреді.
Сұрақтарға жауап береді.

17
Ақылды әрі көмекші,
Үлкен қызы сәрсенбі. Ортаншы ұлы бейсенбі. Бәрінен де жұма қызы сүйікті. Сауықшыл да көңілді,
Кіші ұлы сенбі.
Демалғанды сүйетін
Кенже ұлы жексенбі. /Айсезім/
Ұйымдасты ру-шылық- ізденістік
Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Бізге математика елінен ерекше қонақтар келу керек.
Музыка қойылады.
І. Үшбұрыш пішіні кіреді. (Патрик)
Ағылшын тілде сөйлейді.
-Хеллоу, хау а ю.
– ку эм ай?
– уат из май калла?
-уат из май фюде?
Сұрақ-жауап:
1. 1-ден 10-ға дейін санау. 3 тілде.
Сәлемдеседі. -қайталайды.
2. Санамақ Аяулым:
Бір дегенің – білеу,
Екі дегенің – егеу,
Үш дегенің – үскі,
Төрт дегенің – төсек,
Бес дегенің- бесік,
Алты дегенің — асық,
Жеті дегенің — желке,
Сегіз дегенің – серке,
Тоғыз дегенің – торқа,
Он дегенің – оймақ,
Он бір – қара жүмбақ.
Жүлдызай:
Бір дегенім – бесік, Шықтық содан өсіп, Екі деген – Елім, Далам, тауым, көгім. Үш дегенім – Үміт, Үміт аптар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім.
Бес дегенім – Бақыт, Бағалайтын уақыт. Сергітуді музыкамен орындайды. Ойындарға қызығушылық танытады.
/Музыка қойылады/.
ІІ. Төртбұрыш пішіні кіреді.
Орыс тілінде сөйлейді.
-Здравствуйте дети!
-Как ваши настроение?
-А вы мне узнали?
-А вы со мной хотите танцевать?
Сергіту сәті. Би билетеді.
/Музыка қойылады/.
ІІІ. Домалақ пішін кіреді.
Қазақ тілінде сөйлейді.
-Сәлеметсіңдер ме балалар!
-Қандай әдемі балалар, мен сендерді көргеніме қуаныштымын.
-Менімен бірге ойын ойнағыларың келе ме?
Дидактикалық ойын: «Ретімен орналастыр»
Келген қонақтармен қоштасу. /үшбұрыш, төртбұрыш, домалақ/
Экраннан логикалық тапсырмалар орындау.
1. Сымда 5 торғай бар еді. Оның 1 еуі ұшып кетті. Сымда неше торғай қалды?
2. Доп, терезе, үйдің шатыры пішіндерін ата.
Дидактикалық ойын: «Көлеңкесін тап»
Рефлекция- лық- түзетушілік
– Балалар, бүгін бізге қонаққа кімдер келді?
– қандай тапсырмалар орындадық?
– Балалар, сендерге Патриктің әкелген сыйлығын тарту етемін және де ата-аналарыңа алғыс білдіремін. -Апайлармен қоштасу.
-Пішіндер
-сұрақтарға жауап береді.
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: түстерді, пішіндерді, сандарды;                                          Түсінеді: логикалық тапсырмаларды; Қолданады: ойындарды шартымен ойнауды.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *