Табыс септік
Өтеева Зағима Әбдіқайқызы
Білім беру ұйымының атауы | №32.Ә.Жангелдин ЖОББМ. | |||||
Пәні: | Қазақ тілі | |||||
Бөлім: | Табиғат құбылыстары | |||||
Педагогтің аты-жөні: | Өтеева З.Ә. | |||||
Күні: | 2.02.2022 ж | |||||
Сынып: 4 Б | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Табыс септік | |||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 4.2.6.1 – белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.. | |||||
Сабақтың мақсаты | Кейіпкер туралы пікірін білдіруді үйренеді. Табыс септігімен танысады. | |||||
Құндылық
Қасиеттер |
Дұрыс әрекет.
Шыншылдық,әдептілік,әділдік. |
|||||
Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Дәйексөз
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
|
Психологиялық ахуалды жақсарту.
Балалар, «Сәлем сөздің анасы»демекші,ең алдымен сабағымызды сәлемдесуден бастайық. Қайырлы таң достар! Қайырлы күн болсын! Бүгінгі күн бізге, Сәттілікке толсын! -Балалар,бәріміз 5 «Т» ережесін еске түсірейікші. «Тәртіп,талап,тыныштық,татулық, тазалық».Осы ережелерді үнемі жадымызда сақтап,күнделікті өмірде қолдана білейік. -Балалар мектебіміз қалай аталады? -Қазақ балаларына мектеп ашқан педагог, ағартушы ұстаз кім? -Ы.Алтынсарин атамыздың неше жылдығын тойладық? -Қандай шығармаларын білеміз? -Тәуелсіздігіміздің неше жылдығын тойладық? -Елбасымыз биылғы жылды қандай жыл деп жариялады? Яғни, Президентіміз «Балаларға ерекше назар аудару керек.Себебі олардың амандығы-мемлекетіміздің жарқын болашағының сенімді кепілі»-деп атап өткен болатын. Сондықтан елбасымыз білімді де,білімге құштар балаларға арнап еліміздің рухани астанасы,түркілердің төл мекені,біздің облысымыз,Түркістан қаласындағы Керуен Сарайға саяхатқа жолдама беріп отыр.Сол жолдамадан бізде құр қалмауымыз керек. -Саяхатқа шығамыз ба? Олай болса, «Мектеп-кеме,білім-теңіз»-демекші,білім кемесімен бүгінгі сабағымыздағы тапсырмаларды жақсылап орындай отырып,саяхатқа шығамыз. Саяхатқа шықпас бұрын,топқа бірігіп алайық. -Балалар біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз?Ендеше біз табиғат құбылыстарына байланысты топтарға бірігеміз. Топқа біріктіру. 1-топ:Қар 2-топ:Жаңбыр 3-топ: Бұршақ Адалдық жүрген жерде,адамдық жүреді. ( Нақыл сөз) Сұрақтар: 1)Адалдық дегенді қалай түсінесіңдер? 2)Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер? Өткенге шолу.Ұжымдық жұмыс. «Құпия әріптер» әдісі. «Өткенді білмей,болашаққа ұмтылу мүмкін емес»Н.Назарбаев. 1.Сөз таптары дегеніміз не? 2.Зат есім дегеніміз не? 3.Етістік дегеніміз не? 4.Сын есім дегеніміз не? 5.Сан есім дегеніміз не? 6.Біріккен сөз дегеніміз не? 7.Қос сөздер дегеніміз не? 8.Қысқарған сөздер дегеніміз не? 9.Жай сөйлем дегеніміз не? 10.Құрмалас сөйлем дегеніміз не? 11.Зат есімнің септелуі дегеніміз не? Міне,балалар өткенге шолу жасай отырып,құпия әріптер арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын ашып алдық. Бейнежазба көрсету. 1-тапсырма. Керуен Сарай. Ұжымдық жұмыс. «Кейіпкерге мінездеме» әдісі. 51-жаттығу.(Ауызша.) · Мәтінді тыңда. · Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір. 2-тапсырма. Алтын Самұрық. Жеке жұмыс. «Мен өзіме сенемін!» әдісі. 52-жаттығу. · Сөйлемдерді көшіріп жазып,табыс септігіндегі сөздерді табамыз. 1.Халық аққуды «киелі құс» деп есептейді.2.Аққуды қармақтан босаттым.3.Аққулар өзен жағасын әнге бөледі.
Сергіту сәті. Табиғат біздің анамыз, Жер –Ана біздің панамыз. Таза болса табиғат Біз де аман боламыз. Мен жерімді сүйемін. Жеріме дән себемін. Ауа таза болсын деп, Жылда ағаш егемін. · Еліміздің жеті белгісі: Ту,Елтаңба,Әнұран,төлтеңге ,АтаЗаң,Елбасы ,Тіл. 3-тапсырма. Сиқырлы керуен. Жеке жұмыс. «Бір сөйлеммен түйінде» әдісі. 54-жаттығу. · Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып,сөйлем құрап жазамыз. · Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын табамыз. Құс, су, күн, өсімдік.
4-тапсырма. «Қожа Ахмет Яссауи»кесенесі. Топтық жұмыс. «Асар» әдісі. Тұжырымдамалық карта. 1-топ:Қар. Сурет атауларына табыс септігінің жалғауларын жалғап жазыңдар.Табыс септігі жалғанған бір сөзді қатыстыра отырып шағын мәтін құрап жазыңдар. 2-топ:Жаңбыр Домбыра сөзін септеп жазыңдар. 3-топ: Бұршақ Сөздерді оқып топтастыр. Сөздерді қандай белгісіне қарай топтастырдың? Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндір. Үйге тапсырма:55-жаттығу 28-бет
«Ауа райы» әдісі. Мен үшін аздап түсініксіздеу Мен үшін түсінікті.
Мен үшін түсініксіздеу. Соңғы тыныштық: Бүгінгі сабақта алған жақсы қасиеттерді бойларыңызға сіңіріп,жүректеріңізге түйіп алыңыздар. |
Психологиялық ахуалды жақсартып 5 «Т» ережесінқайталап айтады.
Оқушылар топқа бірігеді
Өткенге шолу жасайды
Бейнежазба көреді
Бейнежазба көреді.
Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Үй тапсырмасын алады.
Кері байланыс жасайды
|
Мадақтап отыру арқылы бағалау.
Мадақтап отыру арқылы бағалау.
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді ҚБ:
Дескриптор: Мәтінді оқып талқылайды-1Б Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірлерін білдіреді-1Б ҚБ:Ыстық ықылыс
Дескриптор: Сөйлемдерді қөшіріп жазады-1Б Табыс септігіндегі сөздерді табады -1Б ҚБ:Бас бармақ
Дескриптор: Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып,сөйлем құрап жазады -1 Б Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын табады -1Б ҚБ: Жүрек жылуы
Дескриптор: Әр топ берілген тапсырмаларды ережеге сай орындайды -1Б ҚБ:
|
Слайд
5Т ережесі
Слайд Кемелер
Кеспе парақшалар
Бейнежазба. Слайд
Бейнежазба.
Слайд
Слайд
Слайд
Слайд
Кері байланыс парағы
|