Loops / Циклдер

Name of the educational organization:

Білім беру ұйымының атауы:

Scool: №40  «Intimak”

 

№40 «Ынтымақ» ЖОМ КММ

Subject:

Пәні:

informatics

информатика

Section:

Бөлім:

4

 

 

Full name of the teacher:

Педагогтің аты-жөні:

Sadirova Aigerim

Садырова Айгерім

Date:

Күні:

15.04.2022

15.04.2022

 

Grade:  8 «Ә»  

Сынып: 8 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Theme of the lesson:

Сабақтың тақырыбы:

Loops

Циклдер

Learning objectives:

 

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.4.1-understand Loops;

8.4.4.2-apply “FOR” loop to solve the problem.

8.4.4.1-циклдарды түсіну;

8.4.4.2-мәселені шешу үшін цикл қолдану.

  Lesson objectives:

  Сабақтың  мақсаты

Write one code and repeat it several times,use it to create a program

Бір кодты жазып,бірнеше рет қайталайтын,бағдарлама жасау үшін қолдану

The course of the lesson:

Сабақтың барысы:

Lesson period/time

Сабақтың кезеңі//уақыты

Teacher’s action

Педагогтің әрекеті

Student action

Оқушының әрекеті

Evaluation

Бағалау

Resources

Ресурстар

Organization self-examination

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Recall of past knowledge

Өткен білімді еске түсіру

 

 

The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere:

 

Good afternoon students!

Good afternoon to you.

Good afternoon.Tell me how are you?

Greetings,divisions,definition of group leader.

 

What day is it today?-Today is 15-th of April

Who’s on duty today?-I’am on duty today

Who is not in class?- Today is all are present

What is the homework?

 

 

 

“Classtoolls.net” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

(AND,OR,NOT)

Terminology

To guess-табу

At least-кем дегенде

Except-басқа

Incredible-ақылға сыймайтын

Дескриптор:

-циклдер шарттарды байланыстыра біледі;

-операциялармен  мәселені шеше біледі;

Geometric shapes.

Evaluation sheet.

Personal work.

Interactive board.

Examination

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын еркін жеткізе білулері керек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берген жауаптарына сәйкес бағаланады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интернет арқылы жұмыс

New knowledge

Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Видео арқылы жаңа сабақты ашу.

Оқушылар видеороликті көре отырып,жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу.

 

-Let’s watch the video?

-What about the video?

-What you think,about the lesson,theme?

 

What is a Loop?

Цикл-бір немесе бірнеше амалдарды қайталап орындайтын код бөлігі.Циклдің әрбір қайталануы-итерация деп аталады.

Мысалы:

Мұғалім оқушыға 500 рет: «Мен сыныпта қағаз ұшақтар лақтырып ойнамаймын» деп жазуды тапсырды.Бір істі қайта-қайта істеу өте қиын және жалықтыратыны анық.Дегенмен,компьютерлік бағдарламашыларды бір кодты жазып,оны бңрнеше рет қайталайтын,бағдарлама жасау мүмкіндігі бар.

Бұл амал «FOR» циклі деп аталады.

 

Terminology

Loop-тізбек

Even-жұп

Iteration-итерация

Inclusively-қоса алғанда

Trick-қулық

To fix-түзету

Sum-сома

Divisible-бөлінетін

 

 

For example:

Code:for I in range (100):

Print(“Atannyn balasy bolma,adamnyn balasy bol!”)

For I in range (1,11,1):

Print (I, ‘-step’)

 

“Fill the gap» әдісі арқылы мәтін беріледі.Кейбір сөздер түсіп қалған, тиісті 6-сөзді орнына қойып шығу.

 

Дескриптор:

-сыртқы және ішкі цикл қадамдарының санын анықтайды;

-циклдерді пайдаланып нәтижесін шығара біледі

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбын табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жаңа термин сөздерді жатқа айту

 

 

 

 

 

 

 

 

Практикалық жұмыс істеу

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау шәкілі

 

 

 

 

 

 

Бағалау шәкілі

 

 

 

 

 

 

Video

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноутбук

Смайликтер

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

А4 парағы

Бекіту

 

 

 

«Running dictation» әдісі арқылы сабақты қорытындылау мақсатында топпен жұмыс жасау

 

Оқушылар тақтаға маркермен орындайды   Маркер,

А4 парағы

Reflection

Кері байланыс

 

 

 

 

 

Homework:

Үй жұмысы:

 

Көңілді смайликтер арқылы кері байланыс жасау

 

 

 

 

4.1 Loops .оқу,

practice2,62-63-беттер.

     

       ДОІЖО                                                                      Тексерілді:                    

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *