Ақтөбе қаласы   М. Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі “Ұлттық құндылықтар”

САБАҚ: 2 Бекітілді:

Мектеп: Ақтөбе қаласы   М. Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі КММ

Күні: 11.11.2021 Мұғалімнің аты-жөні: Арыстанова Э.М
СЫНЫП: 10 в Қатысқан оқушылар саны:                                  Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Ұлттық құндылықтар
 Сабақтың оқу мақсаттары 10.1.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау
Сабақтың мақсаттары мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады және бағалайды
Бағалау критерийлері Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; Автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады; Бағалайды.
Жоспар
 Уақыт Педагог іс-әрекеттері Оқушы іс-әрекеті Бағалау Ресурс
Басы 10 мин

 

Ұйымдастыру

Аудиотаспа тыңдау арқылы

сабақтың тақырыбын анықтайды, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады.

Оқушыларды «Бэкроним» әдісі арқылы топқа бөлу

Оқылым алды тапсырма

Құндылықтарды ажырату

Оқушылар аудиотаспаны тыңдайды, сабақтың тақырыбын анықтайды.

1 топ: Адамзаттық құндылықтар

2 топ: Ұлттық құндылықтар

3 топ: Мәңгілік құндылықтар

4 топ:Мәдени құндылықтар

5 топ: Отбасылық құндылықтар

6 топ: Әлеуметтік құндылықтар

Ұлттық құндылықтар

Өмірлік құндылықтар Ұлттық құндылықтар
Өмір, өмірдегі қуаныш, денсаулық, адамгершілік отбасы Ар, намыс, ана тілі, рух, туған жер, ата салты, дәстүр

Ұсынылатын сөздер: өмір, өмірдегі қуаныш, денсаулық, ар, намыс, ана тілі, рух, туған жер, адамгершілік, отбасы, ата салты, дәстүр

ҚБ: өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға Жарайсың! Бәрекелді! деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Ойлан, ізден, тап

Аудиожазба

 

Ортасы

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

Кубизм әдісі бойынша оқылым тапсырмасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқылымнан кейінгі тапсырма

«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы автордың көтерген мәселесіне бүгінгі ұрпақ көзқарасымен  баға беріңіз

 

 

 

 

«Ашық микрафон» әдісі арқылы сұхбат алу

1 топ Сипатта: Мәтіндегі көтерілген басты мәселені анықтаңыз, басты мәселені сипаттаңыз

 

 

2 топ Салыстыр: Ұлттық құндылықтар кеше және бүгінге қалай жетті?

 

 

3 топ Зертте: Құндылық туралы зерттеңіз

 

 

4 топ Талда: Мәтіндегі құндылықтарды анықтаңыз, талдаңыз.

 

 

5 топ Қолдан: Құндылықтарды қатыстыра отырып сұрақ құрастырыңыз

 

6 топ Дәлелде: Мәтіндегі ұлттық құндылықтарды дәлелдей отырып баға беріңіз.

 

Бірінші  сөйлем  «Менің ойымша,…  »

Екінші сөйлем  «Себебі,  мен  оны  былай  түсіндіремін   … »

Үшінші  сөйлем   «Оны мен  мына  фактілермен, мысалдармен дәлелдей  аламын   … »

Соңғы сөйлем  «Осыған  байланысты  мен мынадай  қорытынды  шешімге  келдім..»

 

Оқушылар бір-бірінен немесе журналист болып сұхбат алады.

-Сен үшін не құнды?

-Бойыңыздағы  үш құндылықты атаңыз?

-Бүгінгі күннің ең басты құндылықтары? т.б

Дескриптор:

-мәтінді түсінеді;

– мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

-мәтіндегі басты мәселені өз көзқарасы бойынша сипаттайды.

-ұлттық құндылықтарды кеше, бүгінге қалай жеткендігін салыстырады;

-өз ойын еркін, нақты жеткізеді.

-құндылық туралы зерттейді; -өз ойын нақты жеткізеді.

-мәтіндегі құндылықтарды анықтайды;

-құндылықтарды талдайды.

– автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескереді;

-талқылау сұрақтарын құрастырады.

-мәтіндегі ұлттық құндылықтарға баға береді;

-өз ойын дәлелдер келтіре отырып жеткізеді.

ҚБ   Топтық бағалау «Бағалау парағы» әдісі

 

Дескриптор                  

-ойын білдіреді; – себебін түсіндіреді;

-мысалдармен дәлелдейді; – қорытынды шығарады.

ҚБ Жұптық бағалау «Менің пікірім….» әдісі

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларды «Бармақ әдісі» арқылы бағалайды. Жақсы! Жарайсың! Талпын!

 

Таратпа материалдары

Оқылым мәтіні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы 5мин Рефлексия

«Рефлексия нысаны» әдісі

1.Менің сабақта түсінгенім…..

2.Менің түсінбей қалғаным….

3.Жаңадан білген факт….

4.Мен келесі сабақта білгім келеді…

Үйге: 5-тапсырма

 

Оқушылар Рефлексия нысаны әдісін пайдалана отырып кері байланысқа түседі 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады
Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

 

2:

 

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

 

2:

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *