Ақтөбе қаласы М. Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі “Ұлттық құндылықтар”
САБАҚ: 2 | Бекітілді:
Мектеп: Ақтөбе қаласы М. Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі КММ |
|||||||
Күні: 11.11.2021 | Мұғалімнің аты-жөні: Арыстанова Э.М | |||||||
СЫНЫП: 10 в | Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: | |||||||
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық құндылықтар | |||||||
Сабақтың оқу мақсаттары | 10.1.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау | |||||||
Сабақтың мақсаттары | мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады және бағалайды | |||||||
Бағалау критерийлері | Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; Автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады; Бағалайды. | |||||||
Жоспар | ||||||||
Уақыт | Педагог іс-әрекеттері | Оқушы іс-әрекеті | Бағалау | Ресурс | ||||
Басы 10 мин
|
Ұйымдастыру
Аудиотаспа тыңдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады. Оқушыларды «Бэкроним» әдісі арқылы топқа бөлу Оқылым алды тапсырма Құндылықтарды ажырату |
Оқушылар аудиотаспаны тыңдайды, сабақтың тақырыбын анықтайды.
1 топ: Адамзаттық құндылықтар 2 топ: Ұлттық құндылықтар 3 топ: Мәңгілік құндылықтар 4 топ:Мәдени құндылықтар 5 топ: Отбасылық құндылықтар 6 топ: Әлеуметтік құндылықтар Ұлттық құндылықтар
Ұсынылатын сөздер: өмір, өмірдегі қуаныш, денсаулық, ар, намыс, ана тілі, рух, туған жер, адамгершілік, отбасы, ата салты, дәстүр |
ҚБ: өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға Жарайсың! Бәрекелді! деген мадақтау сөзімен ынталандыру. | Ойлан, ізден, тап
Аудиожазба
|
||||
Ортасы
15 мин
10 мин
5мин |
Кубизм әдісі бойынша оқылым тапсырмасы
Оқылымнан кейінгі тапсырма «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы автордың көтерген мәселесіне бүгінгі ұрпақ көзқарасымен баға беріңіз
«Ашық микрафон» әдісі арқылы сұхбат алу |
1 топ Сипатта: Мәтіндегі көтерілген басты мәселені анықтаңыз, басты мәселені сипаттаңыз
2 топ Салыстыр: Ұлттық құндылықтар кеше және бүгінге қалай жетті?
3 топ Зертте: Құндылық туралы зерттеңіз
4 топ Талда: Мәтіндегі құндылықтарды анықтаңыз, талдаңыз.
5 топ Қолдан: Құндылықтарды қатыстыра отырып сұрақ құрастырыңыз
6 топ Дәлелде: Мәтіндегі ұлттық құндылықтарды дәлелдей отырып баға беріңіз.
Бірінші сөйлем «Менің ойымша,… » Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім..»
Оқушылар бір-бірінен немесе журналист болып сұхбат алады. -Сен үшін не құнды? -Бойыңыздағы үш құндылықты атаңыз? -Бүгінгі күннің ең басты құндылықтары? т.б |
Дескриптор:
-мәтінді түсінеді; – мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; -мәтіндегі басты мәселені өз көзқарасы бойынша сипаттайды. -ұлттық құндылықтарды кеше, бүгінге қалай жеткендігін салыстырады; -өз ойын еркін, нақты жеткізеді. -құндылық туралы зерттейді; -өз ойын нақты жеткізеді. -мәтіндегі құндылықтарды анықтайды; -құндылықтарды талдайды. – автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескереді; -талқылау сұрақтарын құрастырады. -мәтіндегі ұлттық құндылықтарға баға береді; -өз ойын дәлелдер келтіре отырып жеткізеді. ҚБ Топтық бағалау «Бағалау парағы» әдісі
Дескриптор -ойын білдіреді; – себебін түсіндіреді; -мысалдармен дәлелдейді; – қорытынды шығарады. ҚБ Жұптық бағалау «Менің пікірім….» әдісі
Мұғалім оқушыларды «Бармақ әдісі» арқылы бағалайды. Жақсы! Жарайсың! Талпын!
|
Таратпа материалдары
Оқылым мәтіні
|
||||
Соңы 5мин | Рефлексия
«Рефлексия нысаны» әдісі 1.Менің сабақта түсінгенім….. 2.Менің түсінбей қалғаным…. 3.Жаңадан білген факт…. 4.Мен келесі сабақта білгім келеді… Үйге: 5-тапсырма
|
Оқушылар Рефлексия нысаны әдісін пайдалана отырып кері байланысқа түседі | 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады |
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:
2:
|