Технолгиялық карта
Мелисова Гүлзара Романқызы
03.05.2019 ж.Жұма
Білім саласы: Әлеумет
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Халықтар достығы»өлең. Е.Елубаев
Мақсаты: Балаларды достыққа,татулыққа,бауырмашыл болып өсуге тәрбиелеу.
Баланың айналаны,өзін тануына,бағалауға,құрметтеуге,ренжітпеуге,досының айтқанын аяғына дейін тыңдауға тәрбиелеу
Көрнекілігі: Суреттер.Шар
Әдіс-тәсілі: жылулық шеңбер,әңгімелесу, сұрақ –жауап,өлең оқу,мақал-мәтел, қорытынды
Билингвалды компонент: дос-друг
Қызмет түрі | Тәрбиеші қызметі | Балалардың қызметі
|
Ой қозғаушы іс-әрекеті | Жылулық шеңбері.
Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы Достығымыз жарасқан. |
Бір-біріне қуаныш сыйлау |
Ізденуші ұйымдастырушы | Суретпен жұмыс:
-Балалар,суреттен не көріп тұрсыңдар? -кәне,осы суретке қарап әңгіме құрастырайық. -ал сендер достық дегенді қалай түсінесіңдер? -Достық дегеніміз-екі адамның арасындағы сыйластық.Ендеше,балалар,бір-біріңе адал,қамқор,тату дос болу керек. Қазірге оқылатын әңгіме «Үш жолдас»деп аталады.Әңгіме желісін,мазмұнын айту. Сергіту сәті. Алма баққа барайық, Алма теріп алайық. Ең үлкенін,жақсысын Досымызға сыйлайық. Сұрақ-жауап -Әңгімеде не жайында айтылған? -Шынайы дос қандай болуы керек? «Достық» туралы мақал-мәтел айту. 1.Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды. 2.Досы көппен сыйлас, Досы азбен сырлас. 3.Достық –татулық белгісі.
Тәрбиеші мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіреді.
-Жарайсыңдар,балалар сендер бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатыстыңдар.Сендерге,рахмет! |
Балалардың жауабы
Әңгімені тыңдайды
Өлең мазмұнына сай қимылдар жасайды
Дос туралы Адал,шыншыл
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды
Балалар мұқият тыңдайды
|
Жетекші жөндеуші | «Менің досым» ойыны.допты лақтырып,қағып алған баладан тәрбиеші достық туралы мақал-мәтел сұрайды. | Ойын ойналады |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Достық қатынасты бағалай білудіТүсінеді: Адал дос болуды,досты сыйлауды