32*2,320*2,32*20 түріндегі көбейту тәсілдері.
Бөлім: | Сәуле | |
Мұғалімнің аты-жөні | Карасаева С.Е. | |
Күні: | 22.12.2021ж | |
Сынып: 3 «Б» | Қатысушылар саны: 16 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | 32*2,320*2,32*20 түріндегі көбейту тәсілдері. | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 32∙2, 320∙6, 32∙20 түрінде көбейту тәсілдерін ауызша көбейтуді орындау | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдана алады.
Көптеген оқушылар: өрнектердің мәнін табу жолын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: логикалық тапсырмалар орындай алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру,
өзін – өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
Үйге берілген тапсырманы дәптер жинап алу арқылы тексеру: Оқу материалын жариялау . Мозайка құру арқылы тақырыпты ашу. -Парақшаларда жазылған тапсырмаларды орындаңдар. 10*(40+5) 6*(5*10) 3*(7*10) 9*(8+10) (20+4)*7 10*(8+4) 5*(400+200) 400*(8+3) 3*(10+300) – Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады? Оқу мақсаты жарияланады. |
Ширату жаттығуларын жасайды.
Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты ашады. |
«Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады. | Керме жіп, қысқыштар, парақ-шада жазыл-ған тапсыр-малар |
Жаңа білім
10 мин
10 мин
2 мин
Бекіту 10 мин
|
1- тапсырмада тақтамен жұмыс жүзеге асады.
1) Есепте. Шыққан жауаптарды өсу реті бойынша орналастыр. Сонда субұрқақ алғаш рет қай елде пайда болғанын білесің. 23*10=230 –М 120*3=360-Ы 130*3=390-С 210*3=630-Ы 22*30=660-Р Мысыр-субұрқақ алғаш рет пайда болған ел. 3) Субұрқақ жұмыс істеп тұру үшін екі сорғының әрқайсысы сағатына 210л су айдайды. 2 сағат ішінде екі сорғы қанша литр су айдайды? Ш:210+210=420 420*2=840 Ж: 2 сағат ішінде екі сорғы 840 литр су айдайды. Ә) Субұрқақты жарықтандыру үшін әрқайсысына 120 шамнан 2 қатар және әрқайсысында 210 шамнан 3 қатар шам қолданылды. Барлығы қанша шам қолданылды? Ш:120*2=240 210*3=630 240+630=870 Ж: Барлығы 870 шам қолданылды. 2- тапсырмада ойын ойнайды. 4). Есепте. 31*2=62 11*90=990 11*7=77 210*4=840 21*40=840 220*4=880 110*3=330 11*30=330 120*3=360 330*3=990 33*30=990 11*40=440 5а) а=2см, B= 4см Р=(2+4)*2=12см Р=2*2+4*2=12см а=1см, b= 7см Р=(1+7)*2=16см Р=1*2+7*2=16см Ә) Периметрі осындай тіктөртбұрыштарды тауып, қабырғаларының ұзындығын жаз. 6) Саяхатқа туристер тобын жинады. Әр топқа 10 бала мен 20 ересек адам жиналды. Барлығы 9 топ жиналды. Қанша адам саяхатқа барады? Ш: (10+20)*9=270 Ж: 270 адам саяхатқа барады. Сергіту сәті 3- тапсырмада теңдеу шешу жүзеге асады. 7) Амалдардың орындалу тәртібін анықтап, оларды шығар. (309-59):50=5 500:(907-807)=5 1000:(56+44):2=10:2=5 (667-67):100*4=6*4=24 50*7+(406-400)=350+6=356 540:9+(540+90)=60+630=690 210:30+5*(280-260)=7+5*20=107 (667+330:10)+231=700+231=931
|
Тапсырма орындайды.
.
Тапсырма орындайды.
Билеп сергиді.
Есептерді шығарады. Өрнектердің мәнін есептейді. |
Дескриптор:
Шыққан жауаптарды өсу реті бойынша орналастырады -1балл. Есептердің шешуін, жауабын табады-2балл.
Өрнектердің мәнін есептейді-1балл. Тіктөртбұрыш-тардың периметрін есептейді-1балл. Есептің шешуін, жауабын табады-1балл.
Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді-2балл. Тура теңдік пен теңсіздіктер құрастырады-1балл.
|
Оқулықдәптер,
|
Кері байланыс
3 мин |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.
Оқушылар жауабын талдап, ҚБ қояды. Оқу тапсырмасы: 2-тапсырма 77-бет. |
Кері байланыс жасайды.
|
ҚБ қойылады. |