Сызықтар арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап жүру. арасымен
Ересек «Айгөлек» тобына арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы. Сызықтар арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап жүру.
Мақсаты. Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау)Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
Керекті құралдар: доп
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері | Нұсқаушының іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті |
Мативациялық қозғаушы | Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу. (нұсқауларды орындау) Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
|
Нұсқаушының бұйрығымен жасайды |
Ұйымдастыру іздену | Жалпы дамыту жаттығулар:
1. Тік тұрып, қолды белге ұстау керек, 1-2 есебінде басты оңға қарай, 3 – 4 есебінде солға бұру керек.(4 рет қайталау) 2. Аяқ иық көлемінде, қолдар иық үстінде. Иықты артқа, алдыға қарай айналдыру. /4 рет қайталау/ 3. Аяқтар алшақ қойылған, қолдар жоғарыда. Оң жаққа, сол жаққа тербелу. 4.Аяқтары алшақ қойылған , қолдары бүйірде, 1- оңға бұрылу, 2- б.қ. 3- солға бұрылу, Әр бұрылған сайын «қақпа ашылды» деп айту . 5. Аяқтарын біріктіру. Қолдарын қоянның аяғына ұқсату. Орнында секіру. /15-20 секунд/ Шеңбер бойы жүру. Адымдап жүру.
Негізгі қимыл-жаттығулары: 1.Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру. 2.Сызықтар арасымен (15 см арақашықтық) тепе-теңдікті сақтап жүру.
|
Жаттығуды 4 рет кайталайды
|
Рефлекстік түзету | Қимылды ойын: Торғайлар мен мысық
Балаларды мадақтау. Тыныс алу жаттығу. «Шар үру» |
Қызығушылықпен жасайды |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау
Біледі: Сызықтар арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап жүру.
Менгереді: Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.
Ортаңғы «Ботақан», «Жауқазын» топтарына арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Балаларды бір бірінің қолынан ұстап шеңбер бойымен тізбектеліпжүруге және берілген бағытта жүруге уйрету.
Мақсаты : Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау).Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
Керекті құралдар: Доп
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері | Нұсқаушының іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті |
Мативациялық қозғаушы | Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу. (нұсқауларды орындау) Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
|
Нұсқаушының бұйрығымен жасайды |
Ұйымдастыру іздену | Жалпы дамыту жаттығулар:
1. Қол мен иыққа арналған жаттығулар: Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде. а) қолдарды жоғары көтеру. 2. Денеге арналған жаттығулар: Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде а) қолды жоғары көтеру. в) екі қолды жанға созу. 3. Аяққа арналған Б.қ: тік тұру, қол төменде. а) екі қолдағы кеуде тұсына әкеліп, тізені сәл бүгіп отыру. Тыныс алу жаттығулары: шәйнектік дыбысын салу (ш-ш-ш). Терең тыныс алып, демді шығару. Бастапқы қалыпқа келу.
Негізгі қимыл қозғалыс жаттығулары. 1 Допты тура бағытта домалату.
|
Жаттығуды 4 рет кайталайды |
Рефлекстік түзету | Қимылды ойын: «Допты ұста» ойыны:
Ойын шартымен таныстыру.Балаларды мадақтау.
|
Қызығушылықпен жасайды |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 Допты тура бағытта домалату.
Түсінеді: Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
Менгереді: Негізгі қимылдарды.
Ересек «Айгөлек» тобына арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы. Сызықтар арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап жүру.
Мақсаты. Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау)Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
Керекті құралдар: доп
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері | Нұсқаушының іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті |
Мативациялық қозғаушы | Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу. (нұсқауларды орындау) Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
|
Нұсқаушының бұйрығымен жасайды |
Ұйымдастыру іздену | Жалпы дамыту жаттығулар:
1. Тік тұрып, қолды белге ұстау керек, 1-2 есебінде басты оңға қарай, 3 – 4 есебінде солға бұру керек.(4 рет қайталау) 2. Аяқ иық көлемінде, қолдар иық үстінде. Иықты артқа, алдыға қарай айналдыру. /4 рет қайталау/ 3. Аяқтар алшақ қойылған, қолдар жоғарыда. Оң жаққа, сол жаққа тербелу. 4.Аяқтары алшақ қойылған , қолдары бүйірде, 1- оңға бұрылу, 2- б.қ. 3- солға бұрылу, Әр бұрылған сайын «қақпа ашылды» деп айту . 5. Аяқтарын біріктіру. Қолдарын қоянның аяғына ұқсату. Орнында секіру. /15-20 секунд/ Шеңбер бойы жүру. Адымдап жүру.
Негізгі қимыл-жаттығулары: 1.Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру. 2.Сызықтар арасымен (15 см арақашықтық) тепе-теңдікті сақтап жүру.
|
Жаттығуды 4 рет кайталайды
|
Рефлекстік түзету | Қимылды ойын: Торғайлар мен мысық
Балаларды мадақтау. Тыныс алу жаттығу. «Шар үру» |
Қызығушылықпен жасайды |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау
Біледі: Сызықтар арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап жүру.
Менгереді: Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.
Ортаңғы «Ботақан», «Жауқазын» топтарына арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Балаларды бір бірінің қолынан ұстап шеңбер бойымен тізбектеліпжүруге және берілген бағытта жүруге уйрету.
Мақсаты : Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау).Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
Керекті құралдар: Доп
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері | Нұсқаушының іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті |
Мативациялық қозғаушы | Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу. (нұсқауларды орындау) Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
|
Нұсқаушының бұйрығымен жасайды |
Ұйымдастыру іздену | Жалпы дамыту жаттығулар:
1. Қол мен иыққа арналған жаттығулар: Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде. а) қолдарды жоғары көтеру. 2. Денеге арналған жаттығулар: Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде а) қолды жоғары көтеру. в) екі қолды жанға созу. 3. Аяққа арналған Б.қ: тік тұру, қол төменде. а) екі қолдағы кеуде тұсына әкеліп, тізені сәл бүгіп отыру. Тыныс алу жаттығулары: шәйнектік дыбысын салу (ш-ш-ш). Терең тыныс алып, демді шығару. Бастапқы қалыпқа келу.
Негізгі қимыл қозғалыс жаттығулары. 1 Допты тура бағытта домалату.
|
Жаттығуды 4 рет кайталайды |
Рефлекстік түзету | Қимылды ойын: «Допты ұста» ойыны:
Ойын шартымен таныстыру.Балаларды мадақтау.
|
Қызығушылықпен жасайды |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 Допты тура бағытта домалату.
Түсінеді: Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.
Менгереді: Негізгі қимылдарды.