«Музыка әлеміне саяхат» ( ашық ұйымдастырылған оқу қызыметі)

Ұйымдастырылған оқу қызметінің  технологиялық картасы

Тобы   ортанғы топ

Білім беру саласы                                    Шығармашылық

Оқу қызметі                                                Музыка

Тақырыбы:                                           «Музыка әлеміне  саяхат»

Мақсаты    Білімділігі:музыканы сезіну, ырғақты ,жанрларды ажырата білдіру.(марш,ән,би) музыкалық әуенін орындауға жаттықтыру.Музыканың көңілді-көңілсіз,жуан-жіңішке түрлерін ажырата білуге үйрету.

Дамытушылығы: музыкалық сауаттылықтарын дамыта отырып бекіту. достық,мейірімділік ұғымдарын дамыту.Даусына сай жаттығу жасауды үйрету.

Тәрбиелігі: музыка арқылы характерді сезінуге,бейнелеуге, балаларды жинақтылыққа  тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:       тыңдату, орындату сұрақ-жауап, ойын

Көрнекілігі:  Фоно, Ноутбук,  аспаптар, слайд.

Полилингвальді компанент      әуен–музыка– music.

 

Әрекет кезеңдері    Тәрбиешінің   іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар залға марш екпінімен кіреді. Жетекшімен шеңбер бойында орналасады.

Әуенді амандасу.

– балалар біз музыканы жақсы коремізбе? Музыка әр түрлі характерлі болатынын, бірде жоғар бірде төмен болатынын білеміз. Әуен характеріне сай  қимыл-қозғалыс орындауға дайынсыздарма?

М.Ы.Қ. «Бинеле»

-балалар көңіл күйлеріңіз қалай ? сіздер сыйқырлы музыка әліміне саяхаттағыларыңыз келеме?

– ендеше сыйқырлы әлемге немен баруға болады?

– әрине балалар  саяхатқа көліктің бірнеше түрімен аттануға болады. Бірақ бүгін біз музыка әлеміне аттанатын болған соң, ол жаққа тек музыканың көмегімен аттанамыз.Ол үшін кілемнің жиектеріне жайғасып отырыңыздар.

Релакс: Чайковский времена года «Апрель» «Подснежник»

 

 

Балалар жетекші бастауымен залға кіріп амандасады. Шеңбер бойында орналасып сұрақтарға жауап береді.

 

 

М.Ы.Қ. «Бинеле»

 

–          Иа

–          Таңғажайып әлемге баруға дайынбыз.

–          Поезд, самалет, машина т.б

 

Балалар көздерін жұмып музыка әлеміне аттанады.

Ұйымдастырушы-ізденуші бөлім Балалар көздерін ашқанда, алдарынан ноталар әлемі ашылады.

Саз жетекші. «Ой біз қайда тап болдық?»

-Біз сіздермен музыка әлеміне тап болыппыз балалар.

–          Балалар бұл не?

–          Неше сызықтан тұрады?

–          Барлық ноталардың патшасын кім деп атайды?

–          Нота сызығында ноталармен қатар тағы қандай белгілер орналасады?

–          Музыкалық палитрада неше нота мекен етеді?

–          Қанекей 1 октава көлеміндегі дауыс жаттығуымызды орындайық.

Дауыс жаттығуы «До ре ми фа соль ля си до» орындау.

–          Саяхатымызды жалғастыруға қаалай қарайсыздар?

Релакс: Чайковский времена года «Апрель» «Подснежник»

.

–          Сіздер әуен естіп тұрсыздарма балалар?

–          Бұл ненеің дыбысы?

–          Бірақ бұлда музыка балалар. Біз  сіздермен «Аспаптар» әлемне келіп қалдық.

–          Қандай аспаптар түрлерін білесіздер?

–          Музыка дыбыс биіктіктеріне қарай нешеге бөлінеді. Маған ноталар станына дыбыстар биіктігін кім көрсетеді?

–          Балалар сіздерден керемет оркестор шыгатын сиякты.

–          Сіздер қандай оркестрға жатасыздар?

–          Балалар аспапта ойнау үшінде біз ноталық сауаттылығымыз болуы керек екенін білеміз иә? Сонымен қатар ырғақтық сауаттылықта мағызды. Ендеше ырғақтық сауаттылығымызды тексеріп алсақ.

Балалар шеңберге орналасады

 « Ноталаық сауат» «Алақандар мен табандар»

«Аспапта ойнау»   

–          Жарайсыңдар балалар, енді көзімізді жұмып сапарымызды жалғастырайық.

Орындайтын әннің әуені естіледі.

–          Ой балалар тағыда музыка естілетін сияқты, бұл қандай музыка?

–          Дұрыс айтасыздар, біз ән әлеміне келдік. Қанекей әнді есімізге түсіріп орындайық.

–          Музыка әлемінде бірнеше тқрғындар тұрады екн. Біздің отбасымызда дәл осындай бірнеше мүшелері бар емеспе.

Ән айту:

«Топ-топ-балақан»

– балалар сіздер әнді де, биді де,аспапта да жақсы орындадыңыздар. Музыканың құрылымдарында жақсы ажыраттыңыздар.

Релакс: Чайковский времена года «Апрель» «Подснежник»

 

Слайдттан музыка әлемі ашылады.

Мінекей балалар бірнеше аялдамалар арқылы музыка әлемізгеде келіп жеттік, жарайсыздар балалар.қанекей денемізді демаып әуенді масаж орындасақ қалай болад?

«Әуенді массаж» Делип

 

 

 

–           «Музыка әлемі»

–          «Ноталы мекені»

–          5 сызықтан тұрады.

–          Скрипкалық немесе бас кілті деп атайды.

 

 

–          Пауза белгісі орналасады.

 

–          7 нота мекендейді.

 

Балалар дауыс жаттығуын орындайды

 

 

–          Металафон.

 

 

 

–          Ұрмалы және соқпалы, үрмелі.

–          Жоғары, орташа,төмен.

 

 

–          «Ұрмалы және соқпалы» оркестр.

 

 

 

 

 

 

–          Ән

 

 

 

 

 

 

 

 

–          Иә. Әке,ана,балалар

 

 

 

–          Балалар ырғаққа сай, әуеннің мазмұнына сай аспапта ойнай отырып, орамалдарды желбіретуге аусады.

 

 

 

 

 

 

 

–          Иә. Әке,ана,балалар

Әуенге сай дене бойларына массаж орындайды.

Рефлексивті- коррекциялаушы бөлім балалар бүгінгі ашық оқу қызметі жақсы қатыстыңыздар. Келесі кездескенші сау болыңыздар.

 

Балалар жетекшімен қоштасып.Балалар көңілді әуенмен залдан шығады.

 Білуі: динамика ұғымымен таныса білді., әндерді көңіл-күймен орындай білді

Игереді:қатты және жай дыбыстарға дауысты икемдеу, қолдарын соғуды қимыл-қозғалыстарды,дауыс ырғағын, әуеннің ырғағын түсініктерін ұғынды.

Меңгереді: қимылдарды бірігіп ырғаққа сай жасай алды, аспапта нүктеге соғады. мәдени қарым-қатынасты, өзін өзі ұстауды,достықты,әуенге сай ырғақтық қозғалысты орындай алады.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *