«Музыка әлеміне саяхат» ( ашық ұйымдастырылған оқу қызыметі)
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы ортанғы топ
Білім беру саласы Шығармашылық
Оқу қызметі Музыка
Тақырыбы: «Музыка әлеміне саяхат»
Мақсаты Білімділігі:музыканы сезіну, ырғақты ,жанрларды ажырата білдіру.(марш,ән,би) музыкалық әуенін орындауға жаттықтыру.Музыканың көңілді-көңілсіз,жуан-жіңішке түрлерін ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: музыкалық сауаттылықтарын дамыта отырып бекіту. достық,мейірімділік ұғымдарын дамыту.Даусына сай жаттығу жасауды үйрету.
Тәрбиелігі: музыка арқылы характерді сезінуге,бейнелеуге, балаларды жинақтылыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: тыңдату, орындату сұрақ-жауап, ойын
Көрнекілігі: Фоно, Ноутбук, аспаптар, слайд.
Полилингвальді компанент әуен–музыка– music.
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы бөлім
|
Балалар залға марш екпінімен кіреді. Жетекшімен шеңбер бойында орналасады. Әуенді амандасу. – балалар біз музыканы жақсы коремізбе? Музыка әр түрлі характерлі болатынын, бірде жоғар бірде төмен болатынын білеміз. Әуен характеріне сай қимыл-қозғалыс орындауға дайынсыздарма? М.Ы.Қ. «Бинеле» -балалар көңіл күйлеріңіз қалай ? сіздер сыйқырлы музыка әліміне саяхаттағыларыңыз келеме? – ендеше сыйқырлы әлемге немен баруға болады? – әрине балалар саяхатқа көліктің бірнеше түрімен аттануға болады. Бірақ бүгін біз музыка әлеміне аттанатын болған соң, ол жаққа тек музыканың көмегімен аттанамыз.Ол үшін кілемнің жиектеріне жайғасып отырыңыздар. Релакс: Чайковский времена года «Апрель» «Подснежник»
|
Балалар жетекші бастауымен залға кіріп амандасады. Шеңбер бойында орналасып сұрақтарға жауап береді.
М.Ы.Қ. «Бинеле»
– Иа – Таңғажайып әлемге баруға дайынбыз. – Поезд, самалет, машина т.б
Балалар көздерін жұмып музыка әлеміне аттанады. |
Ұйымдастырушы-ізденуші бөлім | Балалар көздерін ашқанда, алдарынан ноталар әлемі ашылады.
Саз жетекші. «Ой біз қайда тап болдық?» -Біз сіздермен музыка әлеміне тап болыппыз балалар. – Балалар бұл не? – Неше сызықтан тұрады? – Барлық ноталардың патшасын кім деп атайды? – Нота сызығында ноталармен қатар тағы қандай белгілер орналасады? – Музыкалық палитрада неше нота мекен етеді? – Қанекей 1 октава көлеміндегі дауыс жаттығуымызды орындайық. Дауыс жаттығуы «До ре ми фа соль ля си до» орындау. – Саяхатымызды жалғастыруға қаалай қарайсыздар? Релакс: Чайковский времена года «Апрель» «Подснежник» . – Сіздер әуен естіп тұрсыздарма балалар? – Бұл ненеің дыбысы? – Бірақ бұлда музыка балалар. Біз сіздермен «Аспаптар» әлемне келіп қалдық. – Қандай аспаптар түрлерін білесіздер? – Музыка дыбыс биіктіктеріне қарай нешеге бөлінеді. Маған ноталар станына дыбыстар биіктігін кім көрсетеді? – Балалар сіздерден керемет оркестор шыгатын сиякты. – Сіздер қандай оркестрға жатасыздар? – Балалар аспапта ойнау үшінде біз ноталық сауаттылығымыз болуы керек екенін білеміз иә? Сонымен қатар ырғақтық сауаттылықта мағызды. Ендеше ырғақтық сауаттылығымызды тексеріп алсақ. Балалар шеңберге орналасады « Ноталаық сауат» «Алақандар мен табандар» «Аспапта ойнау» – Жарайсыңдар балалар, енді көзімізді жұмып сапарымызды жалғастырайық. Орындайтын әннің әуені естіледі. – Ой балалар тағыда музыка естілетін сияқты, бұл қандай музыка? – Дұрыс айтасыздар, біз ән әлеміне келдік. Қанекей әнді есімізге түсіріп орындайық. – Музыка әлемінде бірнеше тқрғындар тұрады екн. Біздің отбасымызда дәл осындай бірнеше мүшелері бар емеспе. Ән айту: «Топ-топ-балақан» – балалар сіздер әнді де, биді де,аспапта да жақсы орындадыңыздар. Музыканың құрылымдарында жақсы ажыраттыңыздар. Релакс: Чайковский времена года «Апрель» «Подснежник»
Слайдттан музыка әлемі ашылады. Мінекей балалар бірнеше аялдамалар арқылы музыка әлемізгеде келіп жеттік, жарайсыздар балалар.қанекей денемізді демаып әуенді масаж орындасақ қалай болад? «Әуенді массаж» Делип |
– «Музыка әлемі» – «Ноталы мекені» – 5 сызықтан тұрады. – Скрипкалық немесе бас кілті деп атайды.
– Пауза белгісі орналасады.
– 7 нота мекендейді.
Балалар дауыс жаттығуын орындайды
– Металафон.
– Ұрмалы және соқпалы, үрмелі. – Жоғары, орташа,төмен.
– «Ұрмалы және соқпалы» оркестр.
– Ән
– Иә. Әке,ана,балалар
– Балалар ырғаққа сай, әуеннің мазмұнына сай аспапта ойнай отырып, орамалдарды желбіретуге аусады.
– Иә. Әке,ана,балалар Әуенге сай дене бойларына массаж орындайды. |
Рефлексивті- коррекциялаушы бөлім | балалар бүгінгі ашық оқу қызметі жақсы қатыстыңыздар. Келесі кездескенші сау болыңыздар.
|
Балалар жетекшімен қоштасып.Балалар көңілді әуенмен залдан шығады. |
Білуі: динамика ұғымымен таныса білді., әндерді көңіл-күймен орындай білді
Игереді:қатты және жай дыбыстарға дауысты икемдеу, қолдарын соғуды қимыл-қозғалыстарды,дауыс ырғағын, әуеннің ырғағын түсініктерін ұғынды.
Меңгереді: қимылдарды бірігіп ырғаққа сай жасай алды, аспапта нүктеге соғады. мәдени қарым-қатынасты, өзін өзі ұстауды,достықты,әуенге сай ырғақтық қозғалысты орындай алады.