“Н” дыбысын қою . Ерекше балалармен жұмыс жоспары

 

«Н» дыбысын қою

 

Білімділік мақсаты:

 

«Н» дыбысын сұрақтарға ауызша жауап беру арқылы, буындар мен сөздерді оқу негізінде қою. Есту қабілетін дамыту арқылы «Н» дыбысын ажырата білу.
Дамытушылық мақсаты:

 

Сұрақтарға ауызша жауап беру баланың есту қабілетін дамыту. Жаңа сөздермен таныстыру және соның негізінде баланың сөздік қорын молайту.
Тәрбиелілік мақсаты:

 

Үлкендерді тыңдауға және сыйлауға үйрету. Бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру.
Көрнекіліктер:

 

Суреттер, кеспе сөздер, табличкалар, «Балық аулаймыз» ойынына қатысты материалдар.

 

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

 

І. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ:

– Бекжан, тұр. Амандас.

– Отыр.

– Мені тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

– Сенің атың кім?

– Сенің тегің кім?

– Сенің жасың нешеде?

– Сен не істедің?

– Салем апай!

 

 

– Менің атым – Бекжан.

– Менің тегім – Мұхан.

– Менің жасым бесте.

– Мен сұрақтарға жауап бердім.

 

ІІ. АРТИКУЛЯЦИЯЛЫҚ ЖАТТЫҒУ

–  Бекжан, қазір біз тілге жаттығу жасаймыз.

–  Жаңғақтар жаттығуы.

–  Тәтті тосап жаттығуы.

 

 

ІІІ. ЖАҢА САБАҚ

«Н» дыбысының шырайын көрсету

–  Бекжан, мені тыңда. Жауап бер.

–  Мынау не?

–  Дұрыс. Суретте не бейнеленген?

– Бекжан, мынау не?

– Мынау не?

– Жарайсың Бекжан. Сен не істедің?

 

– Мынау – сурет.

– Суретте шырай салынған.

– Мынау – тіс.

– Мынау – тіл.

– Мен жауап бердім.

 

«Н» дыбысының шырайын түсіндіру

–  Тілдің ұшы үстіңгі тістердің артында.

–  Мұрын қанаты дірілдейді.

–  Дауыс желбезектері дірілдейді.

 

 

«Н» әрпінің таңбасымен таныстыру

– «Н» дыбысы дауыссыз дыбыс.  

 

ТЫНЫСПЕН ЖҰМЫС

–       Бекжан, қазір тынысыңды бөлмей, буындарды оқы.

 

 

– Жарайсың. Сен не істедің?

–  НА

–  НА ___ НО

–  НА ___ НО ___ НУ

–  НА ___ НО ___ НУ ___ НЕ

–  Мен оқыдым.

 

ДАУЫСПЕН ЖҰМЫС

–       Бекжан, мынау не?

–       Дұрыс.

–       Қазір буындарды оқимыз.

–       Мынау буындарды дауыстап оқы.

–       Мына буындарды жай оқы.

–       Мына буындарды сыбырлап оқы.

–       Жарайсың Бекжан.

–  Мынау – буындар.

 

 

–  НА ___ НО ___ НУ ___ НЕ

–  АНА ___ ОНО ___ УНЕ ___ЕНЕ

–  АНО ___ УНО ___ ЕНА

 

 

  1. ЖАҢА СӨЗДЕРМЕН ТАНЫСТЫРУ
–       Бекжан, мынау – нан (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою). Нанды біз жейміз.

–       Мынау – нар (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою).

–       Міне, мынау – науа (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою). Науадан жануарлар су ішеді.

–       Міне, мынау – сенің анаң (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою).

–       НАН

 

 

–       НАР

 

–       НАУА

 

 

–       АНА

 

  1. ЕСТУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
–       Бекжан, мені дұрыстап тыңда.

–       Мен қазір сөздер айтамын, сен суретін көрсет.

–       НАР

–       НАУА

–       НАН

–       АНА

–       Өте жақсы.

 

–   Бала сәйкес сурет пен табличканы тауып, оқиды.

–   НАР

–   НАУА

–   НАН

–   АНА

 

 

 

  1. VI. «БАЛЫҚ АУЛАУ» ОЙЫНЫ
–       Бекжан, қазір біз ойын ойнаймыз?

–       Бұл – не?

–       Дұрыс. Қазір сен балық аулайсың. Балықтардың артында сөздер бар. Соларды оқы.

 

–       Бекжан, жарайсың.

 

–   Мынау – балықтар.

–   НА ___ НАН.

–   НА ___ НАР.

–   НА ___ НАУА.

–   НА ___ АНА.

 

VІI. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

–  Бекжан, сен қандай дыбыспен таныстың?

–  «Н» дыбысы бар сөздер айтшы.

–  «Н» дыбысы қандай дыбыс?

–   Мен «Н» дыбысымен таныстым.

 

–   Нар. Нан. Ана.

–   «Н» дыбысы дауыссыз дыбыс.

 

VII. БАҒАЛАУ

Бекжан,  сен бүгін сабаққа өте жақсы қатыстың.  

 

VІІІ. САБАҚТЫ АЯҚТАУ

–  Бекжан, сен сабақта не істедің?

 

 

– Жарайсың. Апайлармен қоштас.

– Мен оқыдым.

– Мен тыңдадым.

– Мен ойнадым.

– Сау болыңыздар!

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *