“Н” дыбысын қою . Ерекше балалармен жұмыс жоспары
«Н» дыбысын қою
Білімділік мақсаты:
|
«Н» дыбысын сұрақтарға ауызша жауап беру арқылы, буындар мен сөздерді оқу негізінде қою. Есту қабілетін дамыту арқылы «Н» дыбысын ажырата білу. |
Дамытушылық мақсаты:
|
Сұрақтарға ауызша жауап беру баланың есту қабілетін дамыту. Жаңа сөздермен таныстыру және соның негізінде баланың сөздік қорын молайту. |
Тәрбиелілік мақсаты:
|
Үлкендерді тыңдауға және сыйлауға үйрету. Бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру. |
Көрнекіліктер:
|
Суреттер, кеспе сөздер, табличкалар, «Балық аулаймыз» ойынына қатысты материалдар. |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ:
– Бекжан, тұр. Амандас.
– Отыр. – Мені тыңда. Сұрақтарға жауап бер. – Сенің атың кім? – Сенің тегің кім? – Сенің жасың нешеде? – Сен не істедің? |
– Салем апай!
– Менің атым – Бекжан. – Менің тегім – Мұхан. – Менің жасым бесте. – Мен сұрақтарға жауап бердім. |
ІІ. АРТИКУЛЯЦИЯЛЫҚ ЖАТТЫҒУ
– Бекжан, қазір біз тілге жаттығу жасаймыз.
– Жаңғақтар жаттығуы. – Тәтті тосап жаттығуы. |
ІІІ. ЖАҢА САБАҚ
«Н» дыбысының шырайын көрсету
– Бекжан, мені тыңда. Жауап бер.
– Мынау не? – Дұрыс. Суретте не бейнеленген? – Бекжан, мынау не? – Мынау не? – Жарайсың Бекжан. Сен не істедің? |
– Мынау – сурет. – Суретте шырай салынған. – Мынау – тіс. – Мынау – тіл. – Мен жауап бердім. |
«Н» дыбысының шырайын түсіндіру
– Тілдің ұшы үстіңгі тістердің артында.
– Мұрын қанаты дірілдейді. – Дауыс желбезектері дірілдейді. |
«Н» әрпінің таңбасымен таныстыру
– «Н» дыбысы дауыссыз дыбыс. |
ТЫНЫСПЕН ЖҰМЫС
– Бекжан, қазір тынысыңды бөлмей, буындарды оқы.
– Жарайсың. Сен не істедің? |
– НА
– НА ___ НО – НА ___ НО ___ НУ – НА ___ НО ___ НУ ___ НЕ – Мен оқыдым. |
ДАУЫСПЕН ЖҰМЫС
– Бекжан, мынау не?
– Дұрыс. – Қазір буындарды оқимыз. – Мынау буындарды дауыстап оқы. – Мына буындарды жай оқы. – Мына буындарды сыбырлап оқы. – Жарайсың Бекжан. |
– Мынау – буындар.
– НА ___ НО ___ НУ ___ НЕ – АНА ___ ОНО ___ УНЕ ___ЕНЕ – АНО ___ УНО ___ ЕНА
|
- ЖАҢА СӨЗДЕРМЕН ТАНЫСТЫРУ
– Бекжан, мынау – нан (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою). Нанды біз жейміз.
– Мынау – нар (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою). – Міне, мынау – науа (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою). Науадан жануарлар су ішеді. – Міне, мынау – сенің анаң (суретін көрсету, сәйкес табличканы қою). |
– НАН
– НАР
– НАУА
– АНА |
- ЕСТУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
– Бекжан, мені дұрыстап тыңда.
– Мен қазір сөздер айтамын, сен суретін көрсет. – НАР – НАУА – НАН – АНА – Өте жақсы. |
– Бала сәйкес сурет пен табличканы тауып, оқиды. – НАР – НАУА – НАН – АНА
|
- VI. «БАЛЫҚ АУЛАУ» ОЙЫНЫ
– Бекжан, қазір біз ойын ойнаймыз?
– Бұл – не? – Дұрыс. Қазір сен балық аулайсың. Балықтардың артында сөздер бар. Соларды оқы.
– Бекжан, жарайсың. |
– Мынау – балықтар. – НА ___ НАН. – НА ___ НАР. – НА ___ НАУА. – НА ___ АНА. |
VІI. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
– Бекжан, сен қандай дыбыспен таныстың?
– «Н» дыбысы бар сөздер айтшы. – «Н» дыбысы қандай дыбыс? |
– Мен «Н» дыбысымен таныстым.
– Нар. Нан. Ана. – «Н» дыбысы дауыссыз дыбыс. |
VII. БАҒАЛАУ
Бекжан, сен бүгін сабаққа өте жақсы қатыстың. |
VІІІ. САБАҚТЫ АЯҚТАУ
– Бекжан, сен сабақта не істедің?
– Жарайсың. Апайлармен қоштас. |
– Мен оқыдым.
– Мен тыңдадым. – Мен ойнадым. – Сау болыңыздар! |