Егіс
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі:” Көркем әдебиет”, “Мүсіндеу”
Тақырыбы: “Нан дастарханға қалай келеді?”
Мақсаты: Балалардың егіс алқабы жайлы түсінік беру. Егіс алқабын суреттен көргендері бойынша сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге үйрету.
Міндеті:Егістік көлік түрлерімен таныстыру, нанның қалай пайда болатынын слайд,сурет арқылы көрестіп түсіндіру. Еңбек құдіретін түсіндіру.
Білімділігі: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп күз мезгілінің ерекшелігін бақылап, егін алқабына білімін кеңейту. Бидайдың өсуі,нан пісіру кезеңдері,бидайдың құндылығы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін, дүние танымын дамыту. Тәрбиелік: Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдісі: Әңгімелеу, слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту сәті, Д/ойын, бағалау, мнемо кестесі бойынша қорытындылау.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, иленген қамыр,түрлі түсті ермексаз, тақтайша, қол сүрткіш, бидай, нан түрлері, макет,карточкалар.
Билигвальді компонент: Бидай-пшеница, нан-хлеб, ұн-мука.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Кіріспе:
Сәлемдесу
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Сәлеметсіздер ме, апайлар! Здраствуйте!
Шаттық шеңбері:
Қуанамыз,күлеміз Бар әлемді сүйеміз Қол ұстасып,қуанып Достармен бір жүреміз
Жұмбақ
Тәрбиеші:
Астық пісіп, орақ түсіп, Қырман дәнге толады. Бүлдіршіндер,айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? Күз мезгілінде.
Негізгі бөлім:
-Дұрыс, қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек,қазан,қараша.
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
-Қараша айы. Балалар, күз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалардың жауабын тындау.
Мансұр Қарашы күз келді,күз келді Жапырақ жауыпты іздерді Құс біткен керуен тізеді Қара бқлт қабағын түйеді Ұлдана Жемісі мол теретін Күз дос екен бізбенен Бәрін тауып беретін Жомарт екен күз деген Інжу: Жапырақ ұшты Суық та түсті Сонда да бізге Қызық көп күзде
Слайд: “Таңғажайып ертегі әлеміне назар аударайық” Тәрбиеші: Егістік алқабын суретпен әңгімелеу. Тәрбиеші: Мен сендерге “Нанның дастарханға қалай келетінін түсіндірейін. -Көктем мезгілінде трактормен жерді жыртып, тегістеп егін еккен.
-Диханшылар егінді суарып, арам шөптен тазалаған. -Сол еңбектің арқасында егін мынадай болып жайқалып өсіп шығады.
– Күз мезгілінде піскен егінді комбайнмен комбайншылар орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып, бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазаланып, диірменнен өткізіліп, ұн жасалып, қапталып наубайханаға апарылады. Ұннан қамыр иленіп, нан пісіріледі. -(Балалар егіс алқабына қызығушылық танытады.)
Тақпақтар: “Нан”
Димаш: Көктемде жерді жыртамыз Тегістейміз тырмалап Дәндерді оған егеміз Күз болғанда орамыз Нанға біздер тоямыз
Еңлік: Нан анасы бидаймын Елге астық сыйлаймын Дәнім толып піскенде Қауызыма сыймаймын
Ғайни: Нанда өмірдің иісі мен дәмі бар Нанда адамның еңбегі мен ары бар Нан-өмірдің ана сүті, арқауы Нансыз жерде қай өмірдің сәні бар?
Асел: Көк майсалы көрікті Алқаптағы көп егін Бұл күндері киіпті Сары жібек көйлегін Ақерке Біреу астық түсіріп, Біреу бидай ұшырып, Жатқан мезгіл күз, Алдым соны түсіріп Асыл: Нанды үгітпе,қадірле Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын, Салдыр-салақ болмағын! Тосын сәт: Есік қағылып,топқа аспазшы кіреді.Балалармен сәлемдесіп:нан туралы көп үйренгілерін біліп, тәтті күлшелер әкелу
“Шығармашылық” ермексазбен жұмыс жасау.
Балалар мынадай тәтті түрлі тоқаштарды жасап, үйренгілерін келеме? Ия. Ендеше барлығының шығармашылық орталығында алдарында тұрған түрлі түсті ермексаздармен осындай тәтті тоқаштарды мүсіндеуді үйренейік. Қауіпсіз ережесін сақтау:
Тәрбиеші:
-Балалар көрдіңдер ме, сондай еңбекпен жасаған нанымызды жерге шашпайық, нанды басуға болмайды, нанды қастерлейік.
Сергіту сәті: Жайқалады ақ бидай Басын иіп аққудай Трактор мен комбайн Жүргізуге мен дайын Алғыс саған Алтын күз! Арпа бидай алдық біз.
Мақал-мәтелдер:
Димаш Нан астығын жинаймын, Елге астық сыйлаймын.
Еңлік Дәнді шашпа, нанды баспа. Ғайни Ас атасы нан- Нан атасы дән
Тыйым сөз:
Мансұр:
Нан болса әнде болады
Ұлдана:
Нанды жерге тастама
Назерке:
Нанды төңкеріп қоюға болмайды
Тәрбиеші: Д/О: Слайд “Дұрыс орналастыр”
Шарты: Алдарындағы карточкалардан белгілі өнімді дұрыс тауып, ретімен орналастыру.
Тәрбиеші:
Балалар бүгінгі оқу қызметінен нені үйрендік?
Ал енді балалар мына көріністі кім әңгімелеп береді?
Назерке: Макетті әңгімелеу.
-Көктем мезгілінде егіншілер трактормен жер жыртып, тегістеп дән еккен. -Дәндер мынадай болып жайқалып өсіп шығады. -Күз мезгілінде сарғайып піскен егінді комбайнмен егіншілер орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып,бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазалап диірменнен өткізіп ұн жасалады. -Дайын болған ұнды қапқа тиеп наубайханаға жеткізеді. Ұннан қамыр иленіп.пеште осындай тәтті тоқаштар пісіріліп шығарады.
Қорытынды:
Тәрбиеші:
Ел егінді жинайды,
Қырманға дән сыймайды .
Біздің дала- бай дала,
Алтын астық айнала
Бүгінгі “Нан дастарханға қалай келеді? атты Ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді аяқтаймыз.
“Сау болыңыздар”!
\
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі:” Көркем әдебиет”, “Мүсіндеу”
Тақырыбы: “Нан дастарханға қалай келеді?”
Мақсаты: Балалардың егіс алқабы жайлы түсінік беру. Егіс алқабын суреттен көргендері бойынша сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге үйрету.
Міндеті:Егістік көлік түрлерімен таныстыру, нанның қалай пайда болатынын слайд,сурет арқылы көрестіп түсіндіру. Еңбек құдіретін түсіндіру.
Білімділігі: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп күз мезгілінің ерекшелігін бақылап, егін алқабына білімін кеңейту. Бидайдың өсуі,нан пісіру кезеңдері,бидайдың құндылығы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін, дүние танымын дамыту. Тәрбиелік: Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдісі: Әңгімелеу, слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту сәті, Д/ойын, бағалау, мнемо кестесі бойынша қорытындылау.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, иленген қамыр,түрлі түсті ермексаз, тақтайша, қол сүрткіш, бидай, нан түрлері, макет,карточкалар.
Билигвальді компонент: Бидай-пшеница, нан-хлеб, ұн-мука.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Кіріспе:
Сәлемдесу
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Сәлеметсіздер ме, апайлар! Здраствуйте!
Шаттық шеңбері:
Қуанамыз,күлеміз Бар әлемді сүйеміз Қол ұстасып,қуанып Достармен бір жүреміз
Жұмбақ
Тәрбиеші:
Астық пісіп, орақ түсіп, Қырман дәнге толады. Бүлдіршіндер,айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? Күз мезгілінде.
Негізгі бөлім:
-Дұрыс, қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек,қазан,қараша.
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
-Қараша айы. Балалар, күз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалардың жауабын тындау.
Мансұр Қарашы күз келді,күз келді Жапырақ жауыпты іздерді Құс біткен керуен тізеді Қара бқлт қабағын түйеді Ұлдана Жемісі мол теретін Күз дос екен бізбенен Бәрін тауып беретін Жомарт екен күз деген Інжу: Жапырақ ұшты Суық та түсті Сонда да бізге Қызық көп күзде
Слайд: “Таңғажайып ертегі әлеміне назар аударайық” Тәрбиеші: Егістік алқабын суретпен әңгімелеу. Тәрбиеші: Мен сендерге “Нанның дастарханға қалай келетінін түсіндірейін. -Көктем мезгілінде трактормен жерді жыртып, тегістеп егін еккен.
-Диханшылар егінді суарып, арам шөптен тазалаған. -Сол еңбектің арқасында егін мынадай болып жайқалып өсіп шығады.
– Күз мезгілінде піскен егінді комбайнмен комбайншылар орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып, бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазаланып, диірменнен өткізіліп, ұн жасалып, қапталып наубайханаға апарылады. Ұннан қамыр иленіп, нан пісіріледі. -(Балалар егіс алқабына қызығушылық танытады.)
Тақпақтар: “Нан”
Димаш: Көктемде жерді жыртамыз Тегістейміз тырмалап Дәндерді оған егеміз Күз болғанда орамыз Нанға біздер тоямыз
Еңлік: Нан анасы бидаймын Елге астық сыйлаймын Дәнім толып піскенде Қауызыма сыймаймын
Ғайни: Нанда өмірдің иісі мен дәмі бар Нанда адамның еңбегі мен ары бар Нан-өмірдің ана сүті, арқауы Нансыз жерде қай өмірдің сәні бар?
Асел: Көк майсалы көрікті Алқаптағы көп егін Бұл күндері киіпті Сары жібек көйлегін Ақерке Біреу астық түсіріп, Біреу бидай ұшырып, Жатқан мезгіл күз, Алдым соны түсіріп Асыл: Нанды үгітпе,қадірле Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын, Салдыр-салақ болмағын! Тосын сәт: Есік қағылып,топқа аспазшы кіреді.Балалармен сәлемдесіп:нан туралы көп үйренгілерін біліп, тәтті күлшелер әкелу
“Шығармашылық” ермексазбен жұмыс жасау.
Балалар мынадай тәтті түрлі тоқаштарды жасап, үйренгілерін келеме? Ия. Ендеше барлығының шығармашылық орталығында алдарында тұрған түрлі түсті ермексаздармен осындай тәтті тоқаштарды мүсіндеуді үйренейік. Қауіпсіз ережесін сақтау:
Тәрбиеші:
-Балалар көрдіңдер ме, сондай еңбекпен жасаған нанымызды жерге шашпайық, нанды басуға болмайды, нанды қастерлейік.
Сергіту сәті: Жайқалады ақ бидай Басын иіп аққудай Трактор мен комбайн Жүргізуге мен дайын Алғыс саған Алтын күз! Арпа бидай алдық біз.
Мақал-мәтелдер:
Димаш Нан астығын жинаймын, Елге астық сыйлаймын.
Еңлік Дәнді шашпа, нанды баспа. Ғайни Ас атасы нан- Нан атасы дән
Тыйым сөз:
Мансұр:
Нан болса әнде болады
Ұлдана:
Нанды жерге тастама
Назерке:
Нанды төңкеріп қоюға болмайды
Тәрбиеші: Д/О: Слайд “Дұрыс орналастыр”
Шарты: Алдарындағы карточкалардан белгілі өнімді дұрыс тауып, ретімен орналастыру.
Тәрбиеші:
Балалар бүгінгі оқу қызметінен нені үйрендік?
Ал енді балалар мына көріністі кім әңгімелеп береді?
Назерке: Макетті әңгімелеу.
-Көктем мезгілінде егіншілер трактормен жер жыртып, тегістеп дән еккен. -Дәндер мынадай болып жайқалып өсіп шығады. -Күз мезгілінде сарғайып піскен егінді комбайнмен егіншілер орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып,бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазалап диірменнен өткізіп ұн жасалады. -Дайын болған ұнды қапқа тиеп наубайханаға жеткізеді. Ұннан қамыр иленіп.пеште осындай тәтті тоқаштар пісіріліп шығарады.
Қорытынды:
Тәрбиеші:
Ел егінді жинайды,
Қырманға дән сыймайды .
Біздің дала- бай дала,
Алтын астық айнала
Бүгінгі “Нан дастарханға қалай келеді? атты Ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді аяқтаймыз.
“Сау болыңыздар”!
\
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі:” Көркем әдебиет”, “Мүсіндеу”
Тақырыбы: “Нан дастарханға қалай келеді?”
Мақсаты: Балалардың егіс алқабы жайлы түсінік беру. Егіс алқабын суреттен көргендері бойынша сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге үйрету.
Міндеті:Егістік көлік түрлерімен таныстыру, нанның қалай пайда болатынын слайд,сурет арқылы көрестіп түсіндіру. Еңбек құдіретін түсіндіру.
Білімділігі: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп күз мезгілінің ерекшелігін бақылап, егін алқабына білімін кеңейту. Бидайдың өсуі,нан пісіру кезеңдері,бидайдың құндылығы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін, дүние танымын дамыту. Тәрбиелік: Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдісі: Әңгімелеу, слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту сәті, Д/ойын, бағалау, мнемо кестесі бойынша қорытындылау.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, иленген қамыр,түрлі түсті ермексаз, тақтайша, қол сүрткіш, бидай, нан түрлері, макет,карточкалар.
Билигвальді компонент: Бидай-пшеница, нан-хлеб, ұн-мука.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Кіріспе:
Сәлемдесу
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Сәлеметсіздер ме, апайлар! Здраствуйте!
Шаттық шеңбері:
Қуанамыз,күлеміз Бар әлемді сүйеміз Қол ұстасып,қуанып Достармен бір жүреміз
Жұмбақ
Тәрбиеші:
Астық пісіп, орақ түсіп, Қырман дәнге толады. Бүлдіршіндер,айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? Күз мезгілінде.
Негізгі бөлім:
-Дұрыс, қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек,қазан,қараша.
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
-Қараша айы. Балалар, күз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалардың жауабын тындау.
Мансұр Қарашы күз келді,күз келді Жапырақ жауыпты іздерді Құс біткен керуен тізеді Қара бқлт қабағын түйеді Ұлдана Жемісі мол теретін Күз дос екен бізбенен Бәрін тауып беретін Жомарт екен күз деген Інжу: Жапырақ ұшты Суық та түсті Сонда да бізге Қызық көп күзде
Слайд: “Таңғажайып ертегі әлеміне назар аударайық” Тәрбиеші: Егістік алқабын суретпен әңгімелеу. Тәрбиеші: Мен сендерге “Нанның дастарханға қалай келетінін түсіндірейін. -Көктем мезгілінде трактормен жерді жыртып, тегістеп егін еккен.
-Диханшылар егінді суарып, арам шөптен тазалаған. -Сол еңбектің арқасында егін мынадай болып жайқалып өсіп шығады.
– Күз мезгілінде піскен егінді комбайнмен комбайншылар орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып, бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазаланып, диірменнен өткізіліп, ұн жасалып, қапталып наубайханаға апарылады. Ұннан қамыр иленіп, нан пісіріледі. -(Балалар егіс алқабына қызығушылық танытады.)
Тақпақтар: “Нан”
Димаш: Көктемде жерді жыртамыз Тегістейміз тырмалап Дәндерді оған егеміз Күз болғанда орамыз Нанға біздер тоямыз
Еңлік: Нан анасы бидаймын Елге астық сыйлаймын Дәнім толып піскенде Қауызыма сыймаймын
Ғайни: Нанда өмірдің иісі мен дәмі бар Нанда адамның еңбегі мен ары бар Нан-өмірдің ана сүті, арқауы Нансыз жерде қай өмірдің сәні бар?
Асел: Көк майсалы көрікті Алқаптағы көп егін Бұл күндері киіпті Сары жібек көйлегін Ақерке Біреу астық түсіріп, Біреу бидай ұшырып, Жатқан мезгіл күз, Алдым соны түсіріп Асыл: Нанды үгітпе,қадірле Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын, Салдыр-салақ болмағын! Тосын сәт: Есік қағылып,топқа аспазшы кіреді.Балалармен сәлемдесіп:нан туралы көп үйренгілерін біліп, тәтті күлшелер әкелу
“Шығармашылық” ермексазбен жұмыс жасау.
Балалар мынадай тәтті түрлі тоқаштарды жасап, үйренгілерін келеме? Ия. Ендеше барлығының шығармашылық орталығында алдарында тұрған түрлі түсті ермексаздармен осындай тәтті тоқаштарды мүсіндеуді үйренейік. Қауіпсіз ережесін сақтау:
Тәрбиеші:
-Балалар көрдіңдер ме, сондай еңбекпен жасаған нанымызды жерге шашпайық, нанды басуға болмайды, нанды қастерлейік.
Сергіту сәті: Жайқалады ақ бидай Басын иіп аққудай Трактор мен комбайн Жүргізуге мен дайын Алғыс саған Алтын күз! Арпа бидай алдық біз.
Мақал-мәтелдер:
Димаш Нан астығын жинаймын, Елге астық сыйлаймын.
Еңлік Дәнді шашпа, нанды баспа. Ғайни Ас атасы нан- Нан атасы дән
Тыйым сөз:
Мансұр:
Нан болса әнде болады
Ұлдана:
Нанды жерге тастама
Назерке:
Нанды төңкеріп қоюға болмайды
Тәрбиеші: Д/О: Слайд “Дұрыс орналастыр”
Шарты: Алдарындағы карточкалардан белгілі өнімді дұрыс тауып, ретімен орналастыру.
Тәрбиеші:
Балалар бүгінгі оқу қызметінен нені үйрендік?
Ал енді балалар мына көріністі кім әңгімелеп береді?
Назерке: Макетті әңгімелеу.
-Көктем мезгілінде егіншілер трактормен жер жыртып, тегістеп дән еккен. -Дәндер мынадай болып жайқалып өсіп шығады. -Күз мезгілінде сарғайып піскен егінді комбайнмен егіншілер орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып,бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазалап диірменнен өткізіп ұн жасалады. -Дайын болған ұнды қапқа тиеп наубайханаға жеткізеді. Ұннан қамыр иленіп.пеште осындай тәтті тоқаштар пісіріліп шығарады.
Қорытынды:
Тәрбиеші:
Ел егінді жинайды,
Қырманға дән сыймайды .
Біздің дала- бай дала,
Алтын астық айнала
Бүгінгі “Нан дастарханға қалай келеді? атты Ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді аяқтаймыз.
“Сау болыңыздар”!
\
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі:” Көркем әдебиет”, “Мүсіндеу”
Тақырыбы: “Нан дастарханға қалай келеді?”
Мақсаты: Балалардың егіс алқабы жайлы түсінік беру. Егіс алқабын суреттен көргендері бойынша сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге үйрету.
Міндеті:Егістік көлік түрлерімен таныстыру, нанның қалай пайда болатынын слайд,сурет арқылы көрестіп түсіндіру. Еңбек құдіретін түсіндіру.
Білімділігі: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп күз мезгілінің ерекшелігін бақылап, егін алқабына білімін кеңейту. Бидайдың өсуі,нан пісіру кезеңдері,бидайдың құндылығы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін, дүние танымын дамыту. Тәрбиелік: Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдісі: Әңгімелеу, слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту сәті, Д/ойын, бағалау, мнемо кестесі бойынша қорытындылау.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, иленген қамыр,түрлі түсті ермексаз, тақтайша, қол сүрткіш, бидай, нан түрлері, макет,карточкалар.
Билигвальді компонент: Бидай-пшеница, нан-хлеб, ұн-мука.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Кіріспе:
Сәлемдесу
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Сәлеметсіздер ме, апайлар! Здраствуйте!
Шаттық шеңбері:
Қуанамыз,күлеміз Бар әлемді сүйеміз Қол ұстасып,қуанып Достармен бір жүреміз
Жұмбақ
Тәрбиеші:
Астық пісіп, орақ түсіп, Қырман дәнге толады. Бүлдіршіндер,айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? Күз мезгілінде.
Негізгі бөлім:
-Дұрыс, қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек,қазан,қараша.
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
-Қараша айы. Балалар, күз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалардың жауабын тындау.
Мансұр Қарашы күз келді,күз келді Жапырақ жауыпты іздерді Құс біткен керуен тізеді Қара бқлт қабағын түйеді Ұлдана Жемісі мол теретін Күз дос екен бізбенен Бәрін тауып беретін Жомарт екен күз деген Інжу: Жапырақ ұшты Суық та түсті Сонда да бізге Қызық көп күзде
Слайд: “Таңғажайып ертегі әлеміне назар аударайық” Тәрбиеші: Егістік алқабын суретпен әңгімелеу. Тәрбиеші: Мен сендерге “Нанның дастарханға қалай келетінін түсіндірейін. -Көктем мезгілінде трактормен жерді жыртып, тегістеп егін еккен.
-Диханшылар егінді суарып, арам шөптен тазалаған. -Сол еңбектің арқасында егін мынадай болып жайқалып өсіп шығады.
– Күз мезгілінде піскен егінді комбайнмен комбайншылар орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып, бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазаланып, диірменнен өткізіліп, ұн жасалып, қапталып наубайханаға апарылады. Ұннан қамыр иленіп, нан пісіріледі. -(Балалар егіс алқабына қызығушылық танытады.)
Тақпақтар: “Нан”
Димаш: Көктемде жерді жыртамыз Тегістейміз тырмалап Дәндерді оған егеміз Күз болғанда орамыз Нанға біздер тоямыз
Еңлік: Нан анасы бидаймын Елге астық сыйлаймын Дәнім толып піскенде Қауызыма сыймаймын
Ғайни: Нанда өмірдің иісі мен дәмі бар Нанда адамның еңбегі мен ары бар Нан-өмірдің ана сүті, арқауы Нансыз жерде қай өмірдің сәні бар?
Асел: Көк майсалы көрікті Алқаптағы көп егін Бұл күндері киіпті Сары жібек көйлегін Ақерке Біреу астық түсіріп, Біреу бидай ұшырып, Жатқан мезгіл күз, Алдым соны түсіріп Асыл: Нанды үгітпе,қадірле Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын, Салдыр-салақ болмағын! Тосын сәт: Есік қағылып,топқа аспазшы кіреді.Балалармен сәлемдесіп:нан туралы көп үйренгілерін біліп, тәтті күлшелер әкелу
“Шығармашылық” ермексазбен жұмыс жасау.
Балалар мынадай тәтті түрлі тоқаштарды жасап, үйренгілерін келеме? Ия. Ендеше барлығының шығармашылық орталығында алдарында тұрған түрлі түсті ермексаздармен осындай тәтті тоқаштарды мүсіндеуді үйренейік. Қауіпсіз ережесін сақтау:
Тәрбиеші:
-Балалар көрдіңдер ме, сондай еңбекпен жасаған нанымызды жерге шашпайық, нанды басуға болмайды, нанды қастерлейік.
Сергіту сәті: Жайқалады ақ бидай Басын иіп аққудай Трактор мен комбайн Жүргізуге мен дайын Алғыс саған Алтын күз! Арпа бидай алдық біз.
Мақал-мәтелдер:
Димаш Нан астығын жинаймын, Елге астық сыйлаймын.
Еңлік Дәнді шашпа, нанды баспа. Ғайни Ас атасы нан- Нан атасы дән
Тыйым сөз:
Мансұр:
Нан болса әнде болады
Ұлдана:
Нанды жерге тастама
Назерке:
Нанды төңкеріп қоюға болмайды
Тәрбиеші: Д/О: Слайд “Дұрыс орналастыр”
Шарты: Алдарындағы карточкалардан белгілі өнімді дұрыс тауып, ретімен орналастыру.
Тәрбиеші:
Балалар бүгінгі оқу қызметінен нені үйрендік?
Ал енді балалар мына көріністі кім әңгімелеп береді?
Назерке: Макетті әңгімелеу.
-Көктем мезгілінде егіншілер трактормен жер жыртып, тегістеп дән еккен. -Дәндер мынадай болып жайқалып өсіп шығады. -Күз мезгілінде сарғайып піскен егінді комбайнмен егіншілер орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып,бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазалап диірменнен өткізіп ұн жасалады. -Дайын болған ұнды қапқа тиеп наубайханаға жеткізеді. Ұннан қамыр иленіп.пеште осындай тәтті тоқаштар пісіріліп шығарады.
Қорытынды:
Тәрбиеші:
Ел егінді жинайды,
Қырманға дән сыймайды .
Біздің дала- бай дала,
Алтын астық айнала
Бүгінгі “Нан дастарханға қалай келеді? атты Ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді аяқтаймыз.
“Сау болыңыздар”!
\
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі:” Көркем әдебиет”, “Мүсіндеу”
Тақырыбы: “Нан дастарханға қалай келеді?”
Мақсаты: Балалардың егіс алқабы жайлы түсінік беру. Егіс алқабын суреттен көргендері бойынша сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге үйрету.
Міндеті:Егістік көлік түрлерімен таныстыру, нанның қалай пайда болатынын слайд,сурет арқылы көрестіп түсіндіру. Еңбек құдіретін түсіндіру.
Білімділігі: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп күз мезгілінің ерекшелігін бақылап, егін алқабына білімін кеңейту. Бидайдың өсуі,нан пісіру кезеңдері,бидайдың құндылығы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін, дүние танымын дамыту. Тәрбиелік: Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдісі: Әңгімелеу, слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту сәті, Д/ойын, бағалау, мнемо кестесі бойынша қорытындылау.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, иленген қамыр,түрлі түсті ермексаз, тақтайша, қол сүрткіш, бидай, нан түрлері, макет,карточкалар.
Билигвальді компонент: Бидай-пшеница, нан-хлеб, ұн-мука.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Кіріспе:
Сәлемдесу
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Сәлеметсіздер ме, апайлар! Здраствуйте!
Шаттық шеңбері:
Қуанамыз,күлеміз Бар әлемді сүйеміз Қол ұстасып,қуанып Достармен бір жүреміз
Жұмбақ
Тәрбиеші:
Астық пісіп, орақ түсіп, Қырман дәнге толады. Бүлдіршіндер,айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? Күз мезгілінде.
Негізгі бөлім:
-Дұрыс, қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек,қазан,қараша.
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
-Қараша айы. Балалар, күз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалардың жауабын тындау.
Мансұр Қарашы күз келді,күз келді Жапырақ жауыпты іздерді Құс біткен керуен тізеді Қара бқлт қабағын түйеді Ұлдана Жемісі мол теретін Күз дос екен бізбенен Бәрін тауып беретін Жомарт екен күз деген Інжу: Жапырақ ұшты Суық та түсті Сонда да бізге Қызық көп күзде
Слайд: “Таңғажайып ертегі әлеміне назар аударайық” Тәрбиеші: Егістік алқабын суретпен әңгімелеу. Тәрбиеші: Мен сендерге “Нанның дастарханға қалай келетінін түсіндірейін. -Көктем мезгілінде трактормен жерді жыртып, тегістеп егін еккен.
-Диханшылар егінді суарып, арам шөптен тазалаған. -Сол еңбектің арқасында егін мынадай болып жайқалып өсіп шығады.
– Күз мезгілінде піскен егінді комбайнмен комбайншылар орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып, бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазаланып, диірменнен өткізіліп, ұн жасалып, қапталып наубайханаға апарылады. Ұннан қамыр иленіп, нан пісіріледі. -(Балалар егіс алқабына қызығушылық танытады.)
Тақпақтар: “Нан”
Димаш: Көктемде жерді жыртамыз Тегістейміз тырмалап Дәндерді оған егеміз Күз болғанда орамыз Нанға біздер тоямыз
Еңлік: Нан анасы бидаймын Елге астық сыйлаймын Дәнім толып піскенде Қауызыма сыймаймын
Ғайни: Нанда өмірдің иісі мен дәмі бар Нанда адамның еңбегі мен ары бар Нан-өмірдің ана сүті, арқауы Нансыз жерде қай өмірдің сәні бар?
Асел: Көк майсалы көрікті Алқаптағы көп егін Бұл күндері киіпті Сары жібек көйлегін Ақерке Біреу астық түсіріп, Біреу бидай ұшырып, Жатқан мезгіл күз, Алдым соны түсіріп Асыл: Нанды үгітпе,қадірле Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын, Салдыр-салақ болмағын! Тосын сәт: Есік қағылып,топқа аспазшы кіреді.Балалармен сәлемдесіп:нан туралы көп үйренгілерін біліп, тәтті күлшелер әкелу
“Шығармашылық” ермексазбен жұмыс жасау.
Балалар мынадай тәтті түрлі тоқаштарды жасап, үйренгілерін келеме? Ия. Ендеше барлығының шығармашылық орталығында алдарында тұрған түрлі түсті ермексаздармен осындай тәтті тоқаштарды мүсіндеуді үйренейік. Қауіпсіз ережесін сақтау:
Тәрбиеші:
-Балалар көрдіңдер ме, сондай еңбекпен жасаған нанымызды жерге шашпайық, нанды басуға болмайды, нанды қастерлейік.
Сергіту сәті: Жайқалады ақ бидай Басын иіп аққудай Трактор мен комбайн Жүргізуге мен дайын Алғыс саған Алтын күз! Арпа бидай алдық біз.
Мақал-мәтелдер:
Димаш Нан астығын жинаймын, Елге астық сыйлаймын.
Еңлік Дәнді шашпа, нанды баспа. Ғайни Ас атасы нан- Нан атасы дән
Тыйым сөз:
Мансұр:
Нан болса әнде болады
Ұлдана:
Нанды жерге тастама
Назерке:
Нанды төңкеріп қоюға болмайды
Тәрбиеші: Д/О: Слайд “Дұрыс орналастыр”
Шарты: Алдарындағы карточкалардан белгілі өнімді дұрыс тауып, ретімен орналастыру.
Тәрбиеші:
Балалар бүгінгі оқу қызметінен нені үйрендік?
Ал енді балалар мына көріністі кім әңгімелеп береді?
Назерке: Макетті әңгімелеу.
-Көктем мезгілінде егіншілер трактормен жер жыртып, тегістеп дән еккен. -Дәндер мынадай болып жайқалып өсіп шығады. -Күз мезгілінде сарғайып піскен егінді комбайнмен егіншілер орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып,бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазалап диірменнен өткізіп ұн жасалады. -Дайын болған ұнды қапқа тиеп наубайханаға жеткізеді. Ұннан қамыр иленіп.пеште осындай тәтті тоқаштар пісіріліп шығарады.
Қорытынды:
Тәрбиеші:
Ел егінді жинайды,
Қырманға дән сыймайды .
Біздің дала- бай дала,
Алтын астық айнала
Бүгінгі “Нан дастарханға қалай келеді? атты Ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді аяқтаймыз.
“Сау болыңыздар”!
\
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімі:” Көркем әдебиет”, “Мүсіндеу”
Тақырыбы: “Нан дастарханға қалай келеді?”
Мақсаты: Балалардың егіс алқабы жайлы түсінік беру. Егіс алқабын суреттен көргендері бойынша сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге үйрету.
Міндеті:Егістік көлік түрлерімен таныстыру, нанның қалай пайда болатынын слайд,сурет арқылы көрестіп түсіндіру. Еңбек құдіретін түсіндіру.
Білімділігі: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп күз мезгілінің ерекшелігін бақылап, егін алқабына білімін кеңейту. Бидайдың өсуі,нан пісіру кезеңдері,бидайдың құндылығы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін, дүние танымын дамыту. Тәрбиелік: Ел байлығы – астықтың дастарханға нан болып қалай келетінін түсіндіру арқылы, үлкендердің еңбегін құрметтеп бағалай білуге еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдісі: Әңгімелеу, слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту сәті, Д/ойын, бағалау, мнемо кестесі бойынша қорытындылау.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, иленген қамыр,түрлі түсті ермексаз, тақтайша, қол сүрткіш, бидай, нан түрлері, макет,карточкалар.
Билигвальді компонент: Бидай-пшеница, нан-хлеб, ұн-мука.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Кіріспе:
Сәлемдесу
Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Сәлеметсіздер ме, апайлар! Здраствуйте!
Шаттық шеңбері:
Қуанамыз,күлеміз Бар әлемді сүйеміз Қол ұстасып,қуанып Достармен бір жүреміз
Жұмбақ
Тәрбиеші:
Астық пісіп, орақ түсіп, Қырман дәнге толады. Бүлдіршіндер,айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? Күз мезгілінде.
Негізгі бөлім:
-Дұрыс, қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек,қазан,қараша.
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
-Қараша айы. Балалар, күз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалардың жауабын тындау.
Мансұр Қарашы күз келді,күз келді Жапырақ жауыпты іздерді Құс біткен керуен тізеді Қара бқлт қабағын түйеді Ұлдана Жемісі мол теретін Күз дос екен бізбенен Бәрін тауып беретін Жомарт екен күз деген Інжу: Жапырақ ұшты Суық та түсті Сонда да бізге Қызық көп күзде
Слайд: “Таңғажайып ертегі әлеміне назар аударайық” Тәрбиеші: Егістік алқабын суретпен әңгімелеу. Тәрбиеші: Мен сендерге “Нанның дастарханға қалай келетінін түсіндірейін. -Көктем мезгілінде трактормен жерді жыртып, тегістеп егін еккен.
-Диханшылар егінді суарып, арам шөптен тазалаған. -Сол еңбектің арқасында егін мынадай болып жайқалып өсіп шығады.
– Күз мезгілінде піскен егінді комбайнмен комбайншылар орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып, бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазаланып, диірменнен өткізіліп, ұн жасалып, қапталып наубайханаға апарылады. Ұннан қамыр иленіп, нан пісіріледі. -(Балалар егіс алқабына қызығушылық танытады.)
Тақпақтар: “Нан”
Димаш: Көктемде жерді жыртамыз Тегістейміз тырмалап Дәндерді оған егеміз Күз болғанда орамыз Нанға біздер тоямыз
Еңлік: Нан анасы бидаймын Елге астық сыйлаймын Дәнім толып піскенде Қауызыма сыймаймын
Ғайни: Нанда өмірдің иісі мен дәмі бар Нанда адамның еңбегі мен ары бар Нан-өмірдің ана сүті, арқауы Нансыз жерде қай өмірдің сәні бар?
Асел: Көк майсалы көрікті Алқаптағы көп егін Бұл күндері киіпті Сары жібек көйлегін Ақерке Біреу астық түсіріп, Біреу бидай ұшырып, Жатқан мезгіл күз, Алдым соны түсіріп Асыл: Нанды үгітпе,қадірле Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын, Салдыр-салақ болмағын! Тосын сәт: Есік қағылып,топқа аспазшы кіреді.Балалармен сәлемдесіп:нан туралы көп үйренгілерін біліп, тәтті күлшелер әкелу
“Шығармашылық” ермексазбен жұмыс жасау.
Балалар мынадай тәтті түрлі тоқаштарды жасап, үйренгілерін келеме? Ия. Ендеше барлығының шығармашылық орталығында алдарында тұрған түрлі түсті ермексаздармен осындай тәтті тоқаштарды мүсіндеуді үйренейік. Қауіпсіз ережесін сақтау:
Тәрбиеші:
-Балалар көрдіңдер ме, сондай еңбекпен жасаған нанымызды жерге шашпайық, нанды басуға болмайды, нанды қастерлейік.
Сергіту сәті: Жайқалады ақ бидай Басын иіп аққудай Трактор мен комбайн Жүргізуге мен дайын Алғыс саған Алтын күз! Арпа бидай алдық біз.
Мақал-мәтелдер:
Димаш Нан астығын жинаймын, Елге астық сыйлаймын.
Еңлік Дәнді шашпа, нанды баспа. Ғайни Ас атасы нан- Нан атасы дән
Тыйым сөз:
Мансұр:
Нан болса әнде болады
Ұлдана:
Нанды жерге тастама
Назерке:
Нанды төңкеріп қоюға болмайды
Тәрбиеші: Д/О: Слайд “Дұрыс орналастыр”
Шарты: Алдарындағы карточкалардан белгілі өнімді дұрыс тауып, ретімен орналастыру.
Тәрбиеші:
Балалар бүгінгі оқу қызметінен нені үйрендік?
Ал енді балалар мына көріністі кім әңгімелеп береді?
Назерке: Макетті әңгімелеу.
-Көктем мезгілінде егіншілер трактормен жер жыртып, тегістеп дән еккен. -Дәндер мынадай болып жайқалып өсіп шығады. -Күз мезгілінде сарғайып піскен егінді комбайнмен егіншілер орады. -Сонан соң дәнін сабағынан ажыратып,бидай алынып көлікке басылады. -Көліктермен қырманға апарып тазалап диірменнен өткізіп ұн жасалады. -Дайын болған ұнды қапқа тиеп наубайханаға жеткізеді. Ұннан қамыр иленіп.пеште осындай тәтті тоқаштар пісіріліп шығарады.
Қорытынды:
Тәрбиеші:
Ел егінді жинайды,
Қырманға дән сыймайды .
Біздің дала- бай дала,
Алтын астық айнала
Бүгінгі “Нан дастарханға қалай келеді? атты Ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді аяқтаймыз.
“Сау болыңыздар”!
\