Қызылша және бақша дақылдарын өсіру технологиясы.

Талғар агробизнес және менеджмент колледжі

Оқу сабағының жоспары

 

Жоспардың  бөлімі:

 

Оқытушыныңатыжөні:

Тойлыбаева А.Т.

 

Күні:«15»  11.  2021 жыл Курс:  ­­­­­_2_Топ: _2 зем А_
Модуль/пән  атауы:  
Сабақтың   тақырыбы: Қызылша және бақша дақылдарын өсіру технологиясы.
Сабақтың түрі: Білімді тексеру және бағалау сабағы
Сабақтың мақсаты: Кез-келген дақылдың (қызылшадан ғана емес) жоғары сапалы өнім алу үшін сіз оның биологиясын, оның жарық режимімен байланысын да білуіңіз керек.
Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер  
Қажетті ресурстар  
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың басы (5 минут) Ұйымдастыру.

Амандасу, оқушыларды түгендеу.

Ой шақыру: «Сұраққа жетіп ал» әдісі: арқылы оқушыларға өткен материалдарға байланысты сұрақтар қоямын. Бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып аламын.

 

·         Егін егу тек био этниктермен өңделген сау тұқыммен жүзеге асырылады.

·         Барлық дақылдардың қалдықтары мен арамшөптер қыста саңырауқұлақтар, бактериялар және басқа ауру көздері бар егістен алынады.

·         Мәдениеттің дамуы үшін қалыпты жағдайды қамтамасыз ететін уақытылы әк қышқылданған топырақ.

·         Олар мәдениеттің жағдайын үнемі қадағалап отырады және ауру өсімдіктерді егістен алып тастайды.

·         Олар мәдениетті макро- ғана емес, сонымен қатар өсімдіктерді аурулардан жақсы қорғайтын микроэлементтермен қамтамасыз етеді

 

 

 

 

Дескриптор:

·         Қызылша – пайдалы қасиеттері, түрлері, сорттарын түсіреді

·         2-бөлім. Қызылша өсірудің ауылшаруашылық технологиясы түсіреді

·         Сұрақтарға жауап береді

 

Қалыптастырушы бағалау:

Мұғалімнің бағалауы

Сабақтың  ортасы 1-тапсырма. «Сипаттау» әдісі  арқылы  қызылша егудің ауылшаруашылық технологиясына көшпес бұрын, оның өсіп келе жатқан жағдайларға қойылатын талаптарымен танысу.

Мысалы:

Сипаттамасы

Қызылшаның ылғалға қатынасы

 

Қызылшаға топыраққа қойылатын талаптар

Дескриптор:

1 – тапсырма. Көктемде қызылша тұқымын себуді құрғақ және практикалық жетілдірілген тұқымдармен жүргізуге болады. Тұқымдар егістік алқаптың тегіс бетіне егілген. Дәнді дақылдар ылғалды топыраққа себіледі.

2 – тапсырма. учаскені арамшөптерден тазартуда, әсіресе пайда болғаннан кейінгі алғашқы кезеңде (алғашқы екі жұп жапырақ пайда болғанға дейін). Қазіргі уақытта қызылша өте баяу дамиды және бітелуге жол бермейді;

·         газдың еркін алмасуын қамтамасыз ету үшін топырақ қабығынан босатылған қатарларды ұстауда;

·         уақтылы тамақтандыру;

·         сайттың оңтайлы ылғалдылығын сақтау.

Екі суреттің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды табыңдар.

 

 

Дескриптор:

 

1 – тапсырма. Жақсы предшественниктер – ерте жиналған дақылдар, оның ішінде қияр, цуккини, ерте қырыққабат, ерте картоп, баклажан мен тәтті бұрыштың ерте сорттары, қызанақ. Әсіресе, қызылшаны қыста себу кезінде предшественниктің егін жинау уақыты өте маңызды. Топырақ егуге толығымен дайын болуы керек.

2 – тапсырма. Нәзік целлюлозасы бар шырынды тамыр дақылдары, әсіресе құрғақ аймақтарда, үнемі суару арқылы алынады. Алғашқы суару жаппай қашу арқылы жүзеге асырылады. Мәдениетті айына 3-4 рет суарыңыз. Тамыр дақылдарының қарқынды дамуы кезеңінде суару жиірек жүретін қызметін талдаңыздар.

 

1 топ

·         Шірікпен күресу үшін қолданылатын биологиялық өнімдердің ішінде планриз топыраққа дейін қолданылады, ал фитоспорин, бетапротектин, фито-дәрігер және агрофил өсімдіктердің жер үсті бөліктерінің ауруларын емдеуде қолданылады.+

·         Қызылша дақылдарының ең көп таралған зиянкестеріне жапырақ пен тамыр қабығы, қызылша және тау шыбындары, қызылша қалқаны, қызылша бүргесі және т.б. зиянкестерге қарсы биологиялық өнімдер, битоксибациллин, дендробациллин, энтобактерин, лепидоцид және т.б. қолданылады.+

2 топ 

·         Биологиялық өнімдерді сұйылту, дозалары мен қолдану мерзімі пакетте немесе ілеспе ұсыныстарда көрсетілген. Биологиялық өнімдерді сыйымдылық қоспаларында қолдануға болады, сәйкестікке алдын ала тексеруден кейін. Өсімдіктерді биологиялық өнімдермен өңдеу кезінде олардың қауіпсіздігіне қарамастан, жеке қорғаныс шаралары сақталуы керек. Сақ болыңыз! Биологиялық өнімдер аллергиялық реакцияны тудыруы мүмкін (шаңды тозаң негізінен шаң).

Дескриптор:

·         Биологиялық өнімдерді толықтырады

·         Сөйлемдерге талдау жасайды

 

 

 

Сабақтың  соңы

( 5 минут)

Еркін микрофон» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, тыңдалынады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Сонымен қатар 100 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Сабақ  бойынша рефлексия  Рефлексия пирамидасы

 

 

Еске сақтау керек маңызды бір нәрсе

————————————————

Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе

———————————————-

———————————————-

Сіз бұған дейін білген үш нәрсе

——————————————–

——————————————–

——————————————–

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *