Тоғайға саяхат
Курбанбаева Кулзира
Білім саласы:Денсаулық,Таным,Қатынас
Білім беру кіріктірілген ашық оқу қызметі:Сенсорика,Сөйлеуді дамыту
ҰАОҚ тақырыбы: “Тоғайға саяхат”
Смарт мақсат:Түстерді ,геометриялық
пішіндерді таниды,атайды.Үлкен-кіші ұғымдарын
меңгереді.Көргендерін суреттейді,ауыз екі сөйлеу тілі
жетіледі.Топпен,жеке әрекет ете алады.
Ресурстар:дамытушылық пано,пазлдар,қоян,геометриялық пішіндер,АКТ
Әдіс тәсіл: 4К моделі,бала үні,командамен жұмыс,талдау,бағалау
Қызмет кезеңдері | Педагогтің қызметі | Балалардың әрекеті |
Мотивациялық –
қозғау |
Таңғы шеңбер:
Кел тұрыңдар шеңберге, Айтарым бар сендерге
Қол ұстасып кәне біз, Үлкен шеңбер құрайық Таңғы шаттық шеңберге, Достарменен тұрайық. Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қол созайық бірге, Арайлап атқан күнге. |
Тағы шеңберге тұрады,қимылмен қайталайды,көңіл-күйлері көтеріледі |
Ұйымдастыру-ізденушілік кезеңі
Рефлексиялық -түзетушілік кезеңі |
Ой қозғау:
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінен кейін жылдың қай мезгілі келеді? -Біз қай мемлекетте тұрамыз? ҚР Президенті кім? -Ауылымыз қалай аталады? -Қай балабақшаға келеміз? -Тобымыз қалай аталады? -Жәрайсыңдар,балалар бүгін ауа-райы тамаша екен ауыл маңындағы тоғайға серуенге барамыз ба? Топ серуенге шығу (Тоғай ережесін түсіндіру) Серуенге барайық, Әсем әнге салайық, Оңға,солға көз салып, Табиғаттқа қарайық.
1 аялдама:Тоғай -Ой балалар айналаға қараңдаршы нелер көріп тұрсыңдар? -Өзенде нелер жүр? -Қандай балықтар? -Балалар гүлдер солып қалыпты,қалай ойлайсыңдар оларға не керек? Ғажайып сәт: Гулдерге су бүреу арқылы олардың ашылғанын тамашалау. -Балалар гүлдер су ішіп жайқалып,көңілденіп қалды,бізге рахмет айтып жатыр. Қим ойын: “Түрлі түсті көбелектер” шарты:Гүлдердің түсіне сәйкес келетін көбелектермен топтастыру. Тосын сый: Ағаштың түбінен кішкентай көжекті тауып алу. -Бұл не екен балалар? – Көжек қандай? (көжекке сипаттама жасау) Дид ойын: “Көжекке сәбәз берейік” Шарты: Үлкен кіші ұғымдарын қолданып сәбіздерді жинау. Аудио жазба: Көжек: балалар сендер қандай ақылдысыңдар менде сендермен балабақшаға барғым келеді. -балалар көжекті өзімізбен бақшаға алып кетеміз бе?
Серуенге барайық, Әсем әнге салайық, Оңға,солға көз салып, Табиғаттқа қарайық.
2 аялдама: Балабақша
Жеке-жеке балаларға тапсырма 1 топ: Пазл құрастыру қандай бейне шықты әңгімелеу ұсынылады. 2-топ: “Пішіндердің үйін тап” геометриялық пішіндерді өз ұяшығына орналастырады,атайды,неге ұқсайтынын табады. Сергіту сәті: “Ақ қоянмен көңілді”
Қортынды; Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс,бағалау,марапаттау.
|
Көктем Жаз Қазақстан мемлекетінде Қ.К.Тоқаев Бөдене Балбөбек Ботақан
Қуана келіседі
Адымдап шеңберде жүру,өлең сөзін қайталау
Балалар айнала жарты шеңберге тұрады Гүлдер,ағаштар,су,көбелектер т,б Балықтар Қызыл,сары,көк,жасыл Су
Қоян,көжек құлағы ұзын,жұмсақ,қорқақ,сәбізді жақсы көредіт.б
Көжектің үніне балалар таң қалады,қуанады
Түрлі бейнелер құрастырады,әңгімелейді
Пішіндерді сәйкес ұяшыққа орналастырады
Сергіту жаттығуын қуанышпен орындайды
Талдау,бағалау,жұлдызшалар арқылы марапатау |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718