Адамдар жануарлардан не алады?
Ермекбаева Перизат
Пәні: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дені саудың – жаны сау |
Мектеп: Әл-Фараби атындағы жалпы орта білім беретін мектебі | |||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ермекбаева Перизат | |||||
Сынып:1 «Ә» | Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың
тақырыбы: |
Адамдар жануарлардан не алады | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
|
|||||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: | |||||
Үй жануарларынан және үй құстарынан алынатын өнімдерді атайды | ||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: | ||||||
Жануарлардан алынатын өнімдерді ажыратады | ||||||
Кейбір оқушылар істей алады: | ||||||
Жануарлардың адам өміріндегі маңызын түсіндіреді | ||||||
Бағалау критерийлері | Жануарлардан алынатын өнімдерді анықтайды
Жануарлардың адам өміріндегі маңыздылығын айқындайды |
|||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар үй жануарларынан алынатын өнімдерді сипаттайды | |||||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): тері, жүн, сүт, жұмыртқа, ет | ||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Неге жабайы және үй жануары деп атаймыз? -Жануарлардан қандай өнім аламыз? -Жануарларға қалай қарау керек? -Жануарлардан алынған өнімдердің адам өміріндегі пайдасы қандай? |
||||||
Құндылықтармен байланыс | Топтық, жұптық жұмыстар барысында сын тұрғысынан ойлауға, өз пікірін дәлелдей алуға,ынтымақтастықта жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезінуге баулу. | |||||
Пәнаралық байланыс | Дүниетану. | |||||
Алдыңғы білім | Жабайы және үй жануарларын біледі. | |||||
Жоспар | ||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар | ||||
Басы | 5 мин | 1.Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Қайырлы күн достарым, Қайырлы күн мұғалім 2. «Ширату» «Үйшігін тап» ойыны. Оқушыларға жануарлардың суреттерін таратамын.Әр оқушы суреттерді сәйкес үйшігіне жапсырады. Әр топ суреттердің дұрыс жапсырылғанын біріге тексереді, қанша сурет болғанын санап шығады және аттарын айтады.
ҚБ. Әр топтың жауабын топтық бағалау «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалау
-Балалар, біз бүгін не туралы айтамыз деп ойлайсыңдар?
|
||||
Ортасы
|
35 мин
|
№ 1 Тапсырма (Т) қарқын тәсілі
Білім алушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және шығармашылыққа баулу мақсатында «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлініп зерттеу жұмыстарын жүргізеді. «Үй жануарларының адамға қандай пайдасы бар?» тақырыбында топтық жұмыс жасайды.
Қ.Б:Білім алушыларды алға ілгерлету мақсатында әр топ бірі бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалай
№ 2 Тапсырма (МКҰ) Дереккөздер тәсілі Білім алушылардың тыңдалым және айтылым дағдысын арттыру мақсатындаәр оқушы «Стоп кадр» әдісі бойынша интербелсенді тақтада берілген сөйлемдерді толықтырады. Сиыр …. жануар. Ешкінің баласы …..
ҚБ: Білім алушыларды алға ынталандыру мақсатында «Бес жұлдызша» әдісі арқылы бағалаймын.
№3 тапсырма: (Ж) қолдау көрсету тәсілі ҚБ тапсырмасы. Саралау: С деңгейлі:Әр қатардағы жануарлар тобын атаңыз. Бос орынға сол топқа жататын жануардың аттарын жазады. В деңгейлі: Бос орынға сол топқа жататын жануардың аттарын жазады.Қалаған жануар суретін салады. А деңгейлі: Бос орынға сол топқа жататын жануардың аттарын жазады. Сол жануар туралы не білетінін айтады. Дескриптор: Білім алушы · -суреттегі жануарлар тобын атайды; · – үй және жабайы жануардың аттарын жазады,суретін салады,білетіндерін айтады; · ҚБ: жұптық бағалау |
Жануарлар бейнелері
Үлестірмелі карточкалар |
|||
Соңы
|
5 мин
|
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар смайликтерді жапсырып шығады. | ||||
Мұғалімнің қорытындысы |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718