Екі санның қатынасы. Екі санның пайыздық қатынасы
Сабақ №5 | Мектеп: «М.Горький атындағы №1 мектеп–гимназия» КММ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 7.09.2021ж | Мұғалімнің аты-жөні: Жумабекова Ұ.А. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 «Д» | Қатысқан оқушы саны: | Қатыспаған оқушы саны: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Екі санның қатынасы, екі санның пайыздық қатынасы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 6.1.1.1 екі санның қатынасы нені көрсететінін түсіну
6.5.2.1 екі санның қатынасын оқу және жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||
Басы
5 минут |
Ұйымдастыру сәті
Жүректен-жүрекке» оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу, жылы лебіздер айту.
|
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.
|
Психологиялық ахуал.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут |
(Ұ) Ширату жаттығулары: «Шеңбер» әдісімен ұйымдастырылады.
Оқушылар шеңбер құрады және 1, 2 сандарын санайды. 2 санын айтқан оқушылар 1 санын айтқан оқушыларға қарама- қарсы тұрады. Сонда 1 санын таңдаған оқушы шеңбердің сыртында, 2 санын таңдаған оқушы шеңбердің ішінде қалады. Сұрақ қоятын оқушыларға түрлі-түсті стикерлер таратылады. Дұрыс жауап берген оқушы стикерді алады. Сұраққа жауап берген оқушы келесі сұраққа орындарын жылжыту арқылы жауап береді. Дұрыс таба алмаған жағдайда стикер ала алмайды. 1. Санды өрнек дегеніміз не? 2. Әріпті өрнек дегеніміз не? 3. Санды өрнек пен әріпті өрнектің айырмашылығы неде? 4. Өрнектің ықшамдалған түрінің оның алғашқы түрінен айырмашылығы неде? 5. Қосудың қасиеттерін пайдаланып, өрнекті қалай ықшамдауға болады? |
Ішкі және сыртқы шеңбердегі оқушылардың берілген сұрақтарға жауабын саралау. Сыртқы шеңбердегі оқушыларды 1- топқа, ішкі шеңбердегі оқушыларды 2-топқа отырғызамын
|
Мұғалім ОМ анықтайды
|
Үлестірмелі қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Оқулықпен жұмыс
25 минут |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен жаңа сабақты өздігінен оқып үйренеді. Оқушы жеке оқып, жұпта ой бөлісіп, топта талқылайды.
ҚБ:
(Ж)Тапсырма-1: Ұзындығы 14 см АВ кесіндісін ұзындығы 7 см ДЕ кесіндісімен салыстырыңдар (1.1 – сурет) А В Д Е (1.1 – сурет) Сұрақтарға жауап беріңдер: 1) 14 қатынасының мағынасын түсіндір? 2) 7қатынасының мағынасын түсіндір? Тапсырманы «Сұрақ-жауап» әдісімен орындайды.Жұпта білмегенін сұрап, толықтырып отырады.
(Ө) Тапсырма – 2:Оқушы тапсырманы жеке отырып орындайды.Себебі оқушылар оқу стандартына сай меңгеруге тиіс тапсырма. а)
ә)
(Т) Тапсырма-3: 1.а)Мына формулаларды «қатынас» сөзін пайдаланып, оқыңдар V= 2.ә) Пойыз 3 сағатта 255 км жол жүрді. Пойыздың жылдамдығын қатынас түрінде жазыңыз. б) Принтер 12 минутта 108 бетті шығарды. Принтердің жұмыс өнімділігінқатынас түрінде жазыңыз. в) 4кг кәмпиттің құны 1500 теңге. Кәмпиттің бағасын қатынас түрінде жазыңыз. Бұл тапсырма«Галереяны шарлау» әдісімен орындалады және бағаланады. Оқушылар сыныптастарымен топта тапсырманы талқылап, бірге орындайды. Сараптама жасау арқылы өз білімін, түсінігін кеңейтеді. Постерлер ілініп, топтар кабинет ішінде қозғалысқа түседі, постерлерді қарайды, сараптайды, талдайды және стикерге пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді. Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз постерлеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, сұрақтарға жауап береді, қорытынды жасайды. Саралаудың «Қарқын» тәсілін таңдадым, себебі кейбір оқушылар тапсырманы жылдам орындайды, ал кейбіреулері уақыт қажет етеді. (стикерлер арқылы топтар бір-бірін бағалайды). |
Жұмыс дәптеріне жазылым тапсырмаларын орындау
Дескриптор: – АВ кесіндісінде 14 бірлік кесінді, ДЕ кесіндісінде 7 бірлік кесінді барын анықтайды; – қатынастың мәнін табады
Жұмыс дәптеріне жазылым тапсырмаларын орындау
Дескриптор: -қатынастың мүшелерін ажыратады –қатынас түрінде жазады –қатынасты оқиды –қатынастың мәнін табады
Дескриптор: –формуданы «қатынас» сөзін пайдаланып, оқиды –жылдамдық – қашықтықтың уақытқа қатынасы екенін біледі –жұмыс өнімділігі – өнімнің уақытқа қатынасы екенін біледі –баға – құнның зат мөлшеріне қатынасы екенін біледі
|
Саралаудың «Бағалау» тәсілімен тақтадағы дұрыс жауапқа қарап бағаланады.
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы
5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия
Үйге тапсырма: |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
|
«Табыс» ағашы. Қызыл алма – сабақ маған түсініксіз. Сары алма – тақырыпты түсіндім, бірақ тез ұмытамын. Жасыл алма – сабақ маған ұнады, тақырыпты меңгердім. (Оқушылар өздері таңдаған алманы алып, ағашқа жапсырады) | Кері байланыс парағы. |