№37 «Болашақ» бөбекжай балабақшасы
Білім саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет салу
Тақырыбы:
“Доп саламыз”
Тәрбиші: Қабышева Аяжан Наурызбекқызы
Атырау, 2020-2021 оқу жылы
Білім саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған,кіріктірілген оқу қызметі:Сурет салу
Тақырыбы: Доп саламыз
Мақсаты:
БМ:ойыншық атауынларын ажырата отырып, ойыншықтың бала дамыуына пайдасын қалыптастыру
ДМ:Сөздік қорларын толықтыру, ойлау қабілеттерін дамыту.Шығармашылық қабілеттерін дамыту.
ТМ:Үлкенге ізет, кішіге құрмет көрсетуге және салт дәстүрді құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі:слайд арқылы көрсету
Әдіс-тәсілдері:
1.Д/о: «бұл не»
2.«Доп» өлеңін оқу
3.ғажайып сәт
- Д/о: «Түсіне қарай топтастыр»
4.Қ/О : «Доп жинаймыз»
5.Доп саламыз
Әрект кезеңдері | Тәрбиешінің іс- әрекеті | Балалардың
іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
Шаттық шеңбер
Ойыншықпенен денеміз, Шынығамыз өсеміз Жылдан жылға бір жылға Үлкен болып өсеміз.
|
Балалар бірге қайталап қонақтармен амандасады.
. |
Ізденушіліке ұйымдастыру | Д/о: «бұл не?»
-Балалар суретте нелерді көріп тұрсыңдар?
– Бұл қандай ойыншық? – Бұл қандай ойыншық? – Ал бқл қандай ойыншық? Көрсетілген ойыншықтардың түсі пішіні сұралады.
Қане онда бәріміз доп туралы тақпақ айтайық.
Добым добым домала Балшыққа тек жолама Бүлдіресің қолыңды Ұнатпаймын оныңды.
Ғажайып сәт Топқа көңілсіз сайқымазақ келеді, қолында жарылған добы бар.
Сайқымазақ: – Сәлеметсіздерме балалар мен көшеде келе жатыр едім сіздермен доп ойнайын деп добымды жарып алдым. Тәрбиеші: – Сайқымазақ хош келдің еш уайымдама біздерде осы доп туралы айтып жатырғанбыз. Біз саған көмектесеміз.
Д/О: «Түсіне қарай топтастыру» Тақтаға екі түсті доп ілінеді балалар түстеріне қарай топтастырады.
Сайқымазақ. – Жарайсыңдар балалар. Қ/О: «Доп жинаймыз»
Ортаға кішкентай дотар шашылады балалар тездетип сайқымазаққа жинап береді,
Тәрбиеші: Сайқымазық енді біздің балаларымыз сізге әдемілеп доптың суретін салып береді
Аранйы ыдысқа құм салынады, саусақтың көмегімен құмға доптың суретін із қалдыру арқылы салады.
|
Балалар тақтадан көрген суреттерін айтады.
– Машина – Қуыршақ – Доп Сұраққа жауап береді
Тәрбиешімен бірге қайталайды.
Сайқымазақпен амандасып , оған көмектесетінін айтады.
Тақтадағы қызыл және жасыл допты ажыратып доптарды түсіне қарай топтастырады.
Ортада шашылған доптарды сайқымазаққа жинап береді.
Берілген тапсырманы орындайды. .
Балалар тәрбиешінің көрсетуімен құмға доптың суретін салып шығады.
|
Рефлекция | Тәрбиеші балалардан қонаққа кім келгенін сұрайды.
Сайқымазаққа не әзірлегендерін сұрайды.
Балаларды мадақтау |
Балалар сайқымазық келгенін айтады.
Сайқымазаққа арнап доптың суретін салғанынайтады.
Балалар өздері білетін ойыншықтардың аттарын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ойыншықтар аттарын айта отырып, сөйлемдер құрастыру. Саусақпен құммен қалай жұмыс жасау керек екенін;
Игерді: ойыншықтар не үшін керектігін
Меңгерді:ұсақ қол маторикасы арқылы саусақпен құмға допты салуды.
Тәрбиеші: А.Н. Қабышева