Жануарлардың бейімделуі
Пәні: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат
Күні :24.12 .2019 ж
Сынып: 2 «Ә»
Мектеп: Жркент орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні:Сағындықова Сымбат
Қатысқандар саны:24
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың бейімделуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.2.2.3жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуін сипаттау;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Жануарлардың тіршілік ортасына қарай бейімделуінің ерекшеліктерін айтады;
Көптеген оқушылар:
Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуін зерттейді;
Кейбір оқушылар:
Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуін талқылайды;
Оқу дағдыларының деңгейлері Түсіну,білу, қолдану
Бағалау критерийлері Жануарлардың мекен ортасына бейімделуін сипаттайды, бақылау нысандарын айтады және дәлелдейді.
Тілдік мақсат Жануардың бейімделуін
сипаттайды.
Құндылықтарды дамыту Топпен жұмысты орындау барысында ынтымақтастық құндылығы қалыптасады
Пәнаралық байланыстар Жануарлардың мекен ортасын анықтау арқылы дүниетану пәнімен байланысады
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта,бейнеролик
Бастапқы білім Жануарлардың көптүрлілігін біледі, олардың тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Сабақтың ортасы
5мин
5мин
Сергіту сәті:
2 мин
5мин
7мин
5мин
3мин (Ұ) Психологиялық ахуал қалыптастыру
Жылулық шеңбері .
Оқушылар шеңбер бойына тұрып, бір – біріне жылы лебіз білдіреді.
Топқа бөлу. «Кір жаятын жіп» әдісі. Жіпте жайылған фотосуреттерді алып,түріне сай топтарға бөлінеді.
1-топ.Орман
2-топ.Көл
3-топ.Шөл
(Ұ)Үй тапсырмасын сұрау. «Сұрақтарды қағып ал» әдісі арқылы.Өткен тақырып: өсімдіктер.Кубикті лақтыру арқылы үй тапсырмасын сұраймын.
1.Өсімдіктердің қандай бөліктері бар?
2.Өсімдік гүлінің орнына не пайда болады?
2.Жемістердің ішінде не болады?
3.Қай өсімдіктің жапырағы күзде түсін өзгертеді?
4.Қай өсімдік сенің өлкеңде өседі?
5.Кактустың жапырақтары неліктен ине тәрізді?
Дескриптор
-Оқушылар өз ойын еркін айтады;
-Бір-бірінің ойын толықтырады.
КБ. Ауызша мадақтау әдісі
№1(Ұ) «Кинометафара» әдісі.
Интербелсенді тақтадан «Жануарлардың бейімделуі туралы» бейнеролик көрсетіледі.Бейнеролик бойынша ашық сұрақтарға жауап береді.
-Жануарлардың тіршілік ортасы туралы не білесіңдер?
-Жануарлар қалай көбейеді?
Дескриптор
1.Жануарлардың бейімделуі туралы бейнеролик көреді.
2.Бейнеролик бойынша ашық сұрақтарға жауап береді.
КБ «Дұрыс,Бұрыс» әдісі
(Т) №2 «Кластер» әдісі
Жануарлардың тіршілік ортасына қарай топтастыр. Жануарлар сол ортаға қалай бейімделетін топта талқыла .
Дескриптор:
-Суреттегі жануардың мекен ортасын табады.
Қ.Б «Түйінді сөз»
Әр топ өзінің түйген бір сөзін айтады
(Ж) №3 Әр жұп бір жануарды алып анықтайды
Жануарлардың сыртқы пішініне қарап тіршілік ортасын анықтауға болама? Олар өз қоректерін қалай табады? «Эйлер » дөңгелегі
Дескриптор
1.Жануарды таңдайды
2.Мекен ету ортасын анықтайды
3.Қорегін табады
4.Тіршілік ортасының себебін анықтайды
К.Б «Аяқталмаған сөйлем»
Мен бүгін жануарлардың …………………….білдім
Маған қызықты……………….болды.
“Үй жануарларының хоры”
(Ж) №4 Саралау «Тапсырма» тәсілі
А деңгейі:
Қандай жануарларды білесің? Жануарлар туралы шағын әңгіме жаз.
В деңгейі:
Сенің ойыңша қандай жануарлардан бізге үлгі алуға болады?
Мысалы: құмырсқадан үй салуды үйренеміз . Сол сияқты
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
С деңгейі:
Өзіңе ұнайтын жануарға 5 жол өлең құрастыр.
………………..
…………………., …………………………
…………………… ………………. ………………………..
…………….. ……………. ………………. ………………….
Дескриптор
-Оқушылар жануарлар тақырыбында әңгіме жазады;
-Мысал келтіреді;
-Өлең құрастырады.
ҚБ «Бұл дұрыс жауап» әдісі.
№5 (Ұ) Оқушыларға жануарлардың суреттерін
және олардың қоршаған ортаға
бейімделуінің сипаттамасын жасауды ұсынамын.
Кестемен жұмыс
Мысалдар (жануарлар) Бейімделу сипаттамасы Бейімделудің артықшылықтары
Дескриптор
-Оқушылар суреттер арқылы жануарлардың бейімделу ортасына мысалдар келтіреді;
-Бейімделуін сипаттайды;
-Артықшылықтарын табады.
КБ «Еркін микрафон» әдісі
Шаттық шеңбері
Жануарлардың суреттері
Жануарлардың
бейімделулері туралы
бейнеролик
https://www.youtube.com/
watch?v=5mciUYQ4kPw
https://www.youtube.com/
watch?v=ksUy1trIRzs
Оқулық
Сабақтың соңы
3мин
Рефлекция
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
• -Жануарлар қайда тіршілік етеді? (суда,құрлықта,топырақ арасынды)
• -Жануарлар қайда мекендейді?(өз тіршілігіне қолайлы жерде)
• -Олар тіршілік ортасына қалай бейімделген?(тіршілік ортасына дұрыс бейімделмеген)
• -Мекен орта дегеніміз не?(ж.өздерінің қолайлы жерде тіршілік етуі)
• -Бейімділік дегеніміз не?(жан-жануарлардың ортаға бейімді болуы)
КБ. «Жұлдызша»
Сабақта белсенділік танытқан оқушыларға ынталандыру мақсатында жұлдызшалар тарату.
Жұлдызшалар
Үйге тапсырма.
Өзіңе ұнайтын жануарлар туралы мәлімет жинастыру.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
Ауызша мадақтау әдісі, «Бас бармақ» «Түйінді сөз», «Аяқталмаған сөйлем», «Бұл дұрыс жауап»,«Еркін микрафон» кері байланыс арқылы бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Топтық, жұптық жұмыстарды жүргізуде қауіпсіздік ережелерін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма? Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылды Сабақ мақсаттарына жету үшін әр түрлі әдіс-тәсілдер қолдандым .
-Оқушылардың барлығы ортақ мақсатқа қол жеткізді.
-Саралау жұмысы тапсырмаға сәйкес алынып жүргізілді.Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды.
Рефлексия
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:Саралаудың қарқын тапсырмалары.
2:Тиімді,уақытылы кері байланыс беру.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)
1:Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаландым
2:Кері байланыс жасау арқылы әр оқушының білімін толықтырып,қатесін түзеп отырдым.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1. Оқушылардың қабілетіне қарай саралау жұмысын жүргізудің тиімділігін білдім.