Ондық бөлшектерді дөңгелектеу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3В | Мектеп: Т.Рысқұлов ауданы, Р. Смаилов атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Ибраймов Ораз Абдикапарович Қатысқандар: 18 Қатыспағандар:0 |
||
Күні: 7.02.2019 | |||
Сынып: 5 | |||
Сабақтың тақырыбы | Ондық бөлшектерді дөңгелектеу | ||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын меңгеру
5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу |
||
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың санның жуық мәні ұғымымен сызбалар мен өлшеу жұмыстарын орындату арқылы түсіндіру;
әртүрлі разрядтарға дейін дөңгелектеу ережесін топтық жұмыстарда орындалатын тапсырмалар арқылу үйрету |
||
Бағалау критерийі |
дөңгелектейді |
||
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаттары:
ондық бөлшекті дөңгелектеуді түсіндіреді; Бөлім бойынша лексика және терминалогия:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: ондық бөлшекті қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектеу үшін … керек. |
||
Құндылықтарға баулу
|
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті құндылығына баулу топтық,жұптық жұмыс арқылы іске асырылады | ||
Пәнаралық байланыс | География | ||
Алдыңғы білім
|
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;
Ондық бөлшектерді салыстыру |
||
Сабақ барысы | |||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | |||||||||
Сабақтың басы
|
Оқушы назарын шоғырландыру үшін“Жақын, алыс” тәсілі арқылы мынандай ойын өткізіледі:
Тақта алдындағы еденде 0мен 1 кесіндісінің арасы бірдей 10 бөлікке бөлінген. Әр бөлікке бір оқушыдан орналастырады. Мұғалім мынандай ой қозғау сұрақтарын қояды: 1. Егер оқушылар 0 мен 1 санының аралығында орналасса, онда бір оқушының орнын қалай анықтаймыз? 2. 0,8 орында тұрған оқушыға қай шеткі оқушы жақын, қайсысы алыс орналасқан ? 3. 0,3 саны қай санға жақын, қай санға алыс? 4. 0,5 саны қай санға жақын, қай санға алыс? Оқушылар бүгінгі сабақтың оқу мақсаты не екенін анықтайды, мақсатты қояды . Күтілетін нәтиже: -Санның жуық мәні ұғымын анықтайды; -Берілген разрядқа дейін ондық бөлшектерді дөңгелектейді
|
||||||||||
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Ұжыммен орындалатын жұмыс(ауызша)
Бағалау мадақтау арқылы жүргізіледі.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. “Сен маған,мен саған” әдісі а)Рулетканы(сызғышты) пайдаланып, сыныптағы үстелдің ені мен ұзындығын, қаламның, қарындаштың ұзыдығын, есіктер мен терезелердің өлшемдерін өлшеп, өлшемдерді метрмен жазып көрсетіңдер. Бағалауды” өзара бағалау” бір-бірін бағалау ә) 1-жұп: Ондық бөлшектерді ондық үлеске дейін дөңгелекте:657,239; 0,512; 57,429; 99,98. 2- жұп: Ондық бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелекте:0,07612; 8,571; 13,042; 1,9507. 3- жұп: Ондық бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелекте:8,32715; 49,0562; 748,0978; 2534,9994. Дескриптор: Білім алушы -Бөлшектерді ондық үлеске дейін дөңгелектейді; -Бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелектейді; -Бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелектейді; Бағалау: дескриптор арқылы 3-ші тапсырма Топтық жұмыс Графикалық органайзердегі “Сүзгі” әдісі Сандардың ішінен берілген санға жуық санды табу керек.(Сүзгі суретін салу 3-сурет) 1-топ: 2 -ге жуық санды тап: 1,7;1,9;1,4;2,3;2,6;2,4 2-топ: 4-ке жуық санды тап: 3,7;3,4; 3,8;4,2;4,7;4,4 3- топ: 6-ға жуық санды тап: 5,3;5,8;5,7;6,9;6,4;6,2 Мұғалім сұрақ қояды: 1. Сізге қай жерде көмек керек? 2. Неге олай болады? 3. Бұл қандай сан? Бағалауды “Сұрақ-жауап ” арқылы жүзеге асырамыз
4-ші тапсырма Жеке жұмыс а)Берілген: a) 6,78; b) 83,74; c) 126,2. Сұрақтарға жауап беріңіз: 1) Берілген ондық бөлшектер қандай екі натурал санның арасында орналасқан? 2) Қайсысына жақын орналасқанын түсіндіріңіз. ә) 1) Қай сан 8,137 санына жуығырақ: 8,14 немесе 8,13? Дұрыс жауаптың астын сызыңыз. 2) 8,137 санын сан түзуіне кескіндеңіз.
Дескриптор: Білім алушы – жақын орналасқан натурал сандарды анықтайды; – жауабын түсіндіреді – жуық санды анықтайды; – сан түзуіне бейнелейді. Бағалау:Дескриптор арқылы
|
Слайд http://interneturok.ru/ru/school/matematika/5-klass/desjatichnye-drobi-slozhenie-i-vychitanie-desjatichnyh-drobej/okruglenie-chisel
№759есеп Математика 5 сынып
Үлестірме материалдары
Үлестірме қағаз
Үлестірме қағаз
Үлестірме қағаз
|
|||||||||
Сабақтың соңы
|
Оқушы рефлексиясы:
Өзін-өзі бағалау парақшасы БББ кестесі
Үйге тапсырма:
|
Үлестірме қағаз
|
|||||||||
Саралау
“Диалог және қолдау” тәсілі Сізге қай жерде көмек керек? Неге олай болады? Бұл қандай сан? “Қарқын тәсілі” Ондық бөлшектерді ондық үлеске дейін дөңгелекте:а)65,72; 0,618; 53,629; 23,78. в) Ондық бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелекте:0,6753; 4,783; 13,154; 1,3675. с) Ондық бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелекте:4,32735; 32,3582; 48,2964; 25,8864 “Тапсырма”тәсілі 1.үлгерімі төмен: Берілген ондық бөлшектер қандай екі натурал санның арасында орналасқан. а) 5,3 ; б) 4,2 2.Қабілеті жоғары: Бөлшекті ондық үлеске дейінгі дәлдікпен ондық болшекке айналдыр: 4 / 3; 5/11. Дереккөздер: https//www.khanshaatyr.com биіктігін ондыққа дейін дөңгелекте https//www.advantour.com.bayterek биіктігін ондыққа дейін дөңгелекте |
Бағалау
Мадақтау ” өзара бағалау” Дескриптор арқылы; “Сұрақ-жауап ” арқылы; ” өзін-өзі бағалау” арқылы;
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
Оқушының партада дұрыс отыруы қадағаланады; Сызу құралдарымен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік шараларын сақтау қадағаланады; АКТ-ны пайдалануда қауіпсіздік ережелерінің сақталуы қадағаланады |
|||||||||
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||