Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3В Мектеп: Т.Рысқұлов ауданы, Р. Смаилов атындағы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Ибраймов Ораз Абдикапарович

Қатысқандар: 18

Қатыспағандар:0

Күні: 7.02.2019
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы Ондық бөлшектерді дөңгелектеу  
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын меңгеру

5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін

дөңгелектеу

Сабақтың мақсаты Оқушылардың санның жуық мәні ұғымымен  сызбалар мен өлшеу жұмыстарын орындату арқылы түсіндіру;

әртүрлі разрядтарға дейін дөңгелектеу ережесін  топтық жұмыстарда орындалатын тапсырмалар арқылу үйрету

Бағалау критерийі
  • Санның жуық мәні ұғымын анықтайды
  • Берілген разрядқа дейін ондық бөлшектерді

дөңгелектейді

Тілдік мақсаттар

 

Оқытудың тілдік мақсаттары:

ондық бөлшекті дөңгелектеуді түсіндіреді;

Бөлім бойынша лексика және терминалогия:

  • бүтін бөлік, бөлшек бөлік;
  • ондық бөлшек;
  • ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер;
  • сандарды дөңгелектеу.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

ондық бөлшекті қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектеу үшін … керек.

Құндылықтарға баулу

 

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті құндылығына баулу топтық,жұптық жұмыс арқылы іске асырылады
Пәнаралық байланыс География
Алдыңғы білім

 

Ондық  бөлшектерді  координаталық  сәуледе кескіндеу;

Ондық бөлшектерді салыстыру

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

Оқушы назарын шоғырландыру үшін“Жақын, алыс” тәсілі арқылы мынандай ойын өткізіледі:

Тақта алдындағы еденде 0мен 1 кесіндісінің арасы  бірдей   10 бөлікке бөлінген. Әр бөлікке  бір оқушыдан орналастырады.

Мұғалім  мынандай ой қозғау сұрақтарын қояды:

1. Егер оқушылар 0 мен 1 санының аралығында орналасса, онда  бір оқушының орнын қалай анықтаймыз?

2. 0,8 орында тұрған оқушыға қай шеткі оқушы жақын, қайсысы  алыс орналасқан ?

3. 0,3  саны  қай санға жақын, қай санға алыс?

4. 0,5 саны қай санға жақын, қай санға алыс?

Оқушылар  бүгінгі сабақтың оқу мақсаты не екенін анықтайды, мақсатты қояды .

Күтілетін нәтиже:

-Санның жуық мәні ұғымын анықтайды;

-Берілген разрядқа дейін ондық бөлшектерді

дөңгелектейді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Сабақтың

ортасы

 

1-тапсырма. Ұжыммен орындалатын жұмыс(ауызша)

 

 

Бағалау  мадақтау арқылы жүргізіледі.

 

 

 

 

2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

         “Сен маған,мен саған” әдісі

а)Рулетканы(сызғышты) пайдаланып, сыныптағы үстелдің ені мен ұзындығын, қаламның, қарындаштың ұзыдығын, есіктер мен терезелердің өлшемдерін өлшеп, өлшемдерді метрмен жазып көрсетіңдер. Бағалауды” өзара бағалау” бір-бірін бағалау

 ә) 1-жұп: Ондық бөлшектерді ондық үлеске дейін дөңгелекте:657,239; 0,512; 57,429; 99,98.

2- жұп: Ондық бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелекте:0,07612; 8,571; 13,042; 1,9507.

3- жұп: Ондық бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелекте:8,32715; 49,0562; 748,0978; 2534,9994.

Дескриптор:  Білім алушы

-Бөлшектерді ондық үлеске дейін дөңгелектейді;

-Бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелектейді;

-Бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелектейді;

Бағалау: дескриптор арқылы

3-ші тапсырма      Топтық жұмыс

Графикалық органайзердегі  “Сүзгі”  әдісі

Сандардың ішінен берілген санға жуық санды табу керек.(Сүзгі суретін салу 3-сурет)

1-топ:  2 -ге жуық санды тап:  1,7;1,9;1,4;2,3;2,6;2,4

2-топ: 4-ке жуық санды тап:  3,7;3,4; 3,8;4,2;4,7;4,4

3- топ: 6-ға жуық санды тап: 5,3;5,8;5,7;6,9;6,4;6,2

Мұғалім сұрақ қояды:

1. Сізге қай жерде көмек керек?

2. Неге олай болады?

3. Бұл қандай сан?

Бағалауды “Сұрақ-жауап ” арқылы жүзеге асырамыз

 

            4-ші тапсырма  Жеке жұмыс

а)Берілген: a) 6,78; b) 83,74; c) 126,2.

Сұрақтарға жауап беріңіз:

1) Берілген ондық бөлшектер қандай екі натурал санның арасында орналасқан?

2) Қайсысына жақын орналасқанын түсіндіріңіз.

ә)

1) Қай сан 8,137 санына жуығырақ: 8,14 немесе 8,13? Дұрыс жауаптың астын сызыңыз.

2) 8,137 санын сан түзуіне кескіндеңіз.

 

 

Дескриптор: Білім алушы

– жақын орналасқан натурал сандарды анықтайды;

– жауабын түсіндіреді

– жуық санды анықтайды;

– сан түзуіне бейнелейді.

Бағалау:Дескриптор арқылы

 

 

 

 

Слайд

http://interneturok.ru/ru/school/matematika/5-klass/desjatichnye-drobi-slozhenie-i-vychitanie-desjatichnyh-drobej/okruglenie-chisel

 

 

 

 

 

 

 

№759есеп

Математика 5 сынып

 

Үлестірме материалдары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаз

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Оқушы рефлексиясы:

Өзін-өзі бағалау парақшасы

БББ кестесі

 

Білемін Білдім Білгім келеді
     

 

Үйге тапсырма:

 

 

 

 

Үлестірме қағаз

 

Саралау  

“Диалог және қолдау” тәсілі

Сізге қай жерде көмек керек?

Неге олай болады?

Бұл қандай сан?

“Қарқын тәсілі”

Ондық бөлшектерді ондық үлеске дейін дөңгелекте:а)65,72; 0,618; 53,629; 23,78.

в) Ондық бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелекте:0,6753; 4,783; 13,154; 1,3675.

с) Ондық бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелекте:4,32735; 32,3582; 48,2964; 25,8864

“Тапсырма”тәсілі

1.үлгерімі төмен: Берілген ондық бөлшектер қандай екі натурал санның арасында орналасқан. а) 5,3 ; б) 4,2

2.Қабілеті жоғары: Бөлшекті ондық үлеске дейінгі дәлдікпен ондық болшекке айналдыр:

4 / 3; 5/11.

Дереккөздер:

https//www.khanshaatyr.com

биіктігін ондыққа  дейін дөңгелекте

https//www.advantour.com.bayterek

биіктігін ондыққа  дейін дөңгелекте

Бағалау

Мадақтау

” өзара бағалау”

Дескриптор арқылы;

 “Сұрақ-жауап ” арқылы;

” өзін-өзі бағалау”

арқылы;

 

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

Оқушының партада дұрыс отыруы қадағаланады;

Сызу құралдарымен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік шараларын сақтау қадағаланады;

АКТ-ны пайдалануда қауіпсіздік ережелерінің сақталуы қадағаланады

Сабақбойыншарефлексия

 

Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 
 
Жалпы бағалау

 

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

 

 

 

2:

 

 

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

 

2:

 

 

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *