Трансмиссияны басқарудағы электроника
№130 бұйрығына 35-қосымша
Бастөбе сервистік – техникалық колледжі
Сабақ тақырыбы «Трансмиссияны басқарудағы электроника »
Модуль /пән атауы: Модуль/пән: КМ 05 Автомобильдердің құрылымы
Дайындаған педагог: Рахимберлинов Абзал Насипбергенович
20_ жылғы “__” ____________
1.Жалпы мәліметтер:
Курс, оқу жылы, 2020-2021 оқу жылы, топ;197; Курс: 1;
Сабақ типі: Алған білімді іс-тәжірибеде қолдану
- Мақсаты, міндеттер: Тарансмиссияны анықтау, жүйелерімен танысу.
2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі:
- Электронды жүйелермен танысу;
- Тансмиссияның түрлерімен танысады;
- Электронды тансмиссия жүйелерін біледі;
- Үштілділік, тілдік мақсатқа қол жеткізеді
- Сабақты жабдықтау; Слайд-презентация
3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер; Г.И.ГЛАДОВ, А.М.ПЕТРЕНКО АВТОМОБИЛЬДЕР қҧрылымы, компьютер, ғаламтор желісі т.б.
3.2 Техникалық құралдар, материалдар: Компьютер, металдар фото суреттер, бейнероликтер т.б.
- Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі;
- Үй тапсырмасын қайталау, сұрау;
- Жаңа сабақ өтуге дайындық;
- Жаңа сабақ өту;
Мазмұны:
Қазіргі кезде автокөлік техникасы дәстүрлі электр жабдығы тораптарының орнын алмастыратын электронды жүйелерді қолдана отырып құрылуда. Күштік қондырғының (қозғалтқыштың), салпыншақтың, жайлылық пен қауіпсіздік құрылғыларының жұмысын бақылау мен басқарудан бөлек, электронды құрылғылар трансмиссия агрегаттарын, тежегіш жүйелер мен руль механизмдерін басқару үшін де кеңінен пайдаланылады. Электронды жүйелердегі командалық электромагнитті немесе электромеханикалық аппаратура гидро- немесе пневможетегі бар атқарушы механизмдерді басқарады. Әртүрлі микропроцессорлық жүйелер (ЭЕМ) кеңінен енгізілуде, мысалы, берілістерді ауыстырып-қосуды автоматты басқару үшін. Автомобильді басқару кезінде (3.21-сурет) жүргізуші қоршаған ортадан ақпарат алады. Сезімдері субъективті, алайда солардың негізінде жүргізуші қозғалыс үшін қандай да бір берілісті таңдайды. Автомобильге түсетін жүктемені субъективті бағалау жүргізушіге оған қозғалтқыштың жұмыс режимінің сәйкестігін аса дәлдікпен бағалауға мүмкіндік береді. Берілген қозғалыс жағдайларында жанармайдың аз шығындалуын қамтамасыз ететін берілістер қорабында берілісті, екпін алу кезінде оңтайлы жылдамдатуды немесе қолданыстағы жүктеме кезінде қозғалыс жылдамдығын таңдауды борттағы микропроцессормен басқарылатын атқарушы механизмдер жүзеге асыра алады. Атқарушы механизмдерді басқарудың командалық сигналдарын қалыптастыру үшін микропроцессор қозғалтқыш пен автомобильдің жұмыс режимдері туралы, автомобиль мен қозғалтқыштың трансмиссия агрегаттарындағы басқару органдарының ағымдағы жағдайы туралы ақпарат алуы тиіс.
- Сабақ бойынша рефлексия:
Өз ісімді тәжірибемен ұштастыру;
- Сабақ мен үшін қызықты болды Себебі:________________________________
- Алған білім мен үшін жеткіліксіз болды Себебі:__________________________
- Менің көңіл-күйім Себебі:________________________________
- Мен ештеңе түсінбедім Себебі:________________________________
- Үй тапсырмасы: Металдарды шыңдау 88 бет
Пікір қалдыру
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.