Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат
  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
      • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • Математика
    • Физика
    • Химия
    • Геометрия
    • География
    • Информатика
    • Ағылшын тілі
    • Биология
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Дефектология
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Логопедия
    • Орыс әдебиеті
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс тілі
    • Өзін-өзі тану
    • Сынып сағаты
      • Тәрбие сағаты
    • Технология
    • Шет ел тілі
  • Колледж пәндері
  • Балабақша
  • ЖАҢАЛЫҚТАР
  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • ПАЙДАЛЫ
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Lost Password

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат
  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

logo

Header Banner

Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
      • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • Математика
    • Физика
    • Химия
    • Геометрия
    • География
    • Информатика
    • Ағылшын тілі
    • Биология
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Дефектология
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Логопедия
    • Орыс әдебиеті
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс тілі
    • Өзін-өзі тану
    • Сынып сағаты
      • Тәрбие сағаты
    • Технология
    • Шет ел тілі
  • Колледж пәндері
  • Балабақша
  • ЖАҢАЛЫҚТАР
  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • ПАЙДАЛЫ
  • Қазақтан шыққан тұңғыш кемеңгер

  • Қазақтан шыққан тұңғыш кемеңгер

  • Астрономия – наука о Вселенной

  • Астрономия – наука о Вселенной

  • Ашық сабақ “Қысқы киімдер”

  • Халық қасіретінің жабылғанына биыл – 30 жыл!

  • ЮНЕСКО-ның DVV International аясында субөңірлік онлайн консультация өтті

  • Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет көрсету

  • Этностильдегі бұйымдарды жасау (баскиімдер, қазақтың ұлттық киімдері)Бұйымдарды әшекейлеу

  • «Дауылды жылдардың дауылпаз жыршысы»

Математика
Home›Математика›Функцияның үзіліссіздігі

Функцияның үзіліссіздігі

By
11 февраля, 2021
111
0

Оразакаева Анар Утегалиевна

ҚМЖ

Сабақ: Функцияның үзіліссіздігіЖаңақала колледжі
Күні:Мұғалімнің есімі: А.У.Оразакаева
Курс:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсатыФункцияның нүктедегі шегі, фукнцияның үзіліссіздігі мен үзіліссіз нүктелері, үзіліссіз функция және оның қасиеттерін, функция шегін табу білім білік дағдыларын меңгерту
Сабақ мақсаттары:

 

Барлық  оқушылар:
Үзіліссіз  функция және оның қасиеттеріне, функция шегін табуға есептер шығара алады
Оқушылардың басым бөлігі:
Функция шегін, асимтотасын, үзіліссіздігін таба алады; түрлендірулер енгізе алады
Кейбір оқушылар:
Функция шегін, асимтотасын, үзіліссіздігін таба алады; түрлендірулер енгізе алады; есептеулер жүргізуге дағдыланады
Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер:
«нақты сандар жиыны», «функция», «функцияның шегі», «үзіліссіздік», «нүкте аймағы», «асимптоталар» терминдерінің қолданылуы мен айтылуы
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
1.Сіз функцияның нүктедегі шегін қалай табуға болады?

2. Есептеулерде түрлендіру енгізу не үшін қажет?

3. Анықталу облысы мен мәндер жиынын табуды қалай жүргіземіз?

4. «Менің ойымша …» сөз тіркесін пайдаланып, түсіндіреді

Жазылым бойынша ұсыныстар:
Кестедегі формуланы ережеге айналдыру, берілген ережені әріпті өрнекпен жазу
Алдыңғы оқуФункцияның нүктедегі шегі және үзіліссіздігі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы

 

 

 

 

1.      Психологиялық тренинг  «Конфуцийдің дана сөзі»

Білімге жетелейтін үш жол бар:

Еліктеу жолы – ең жеңіл жол,

Ойлау жолы – ең игілікті жол,

Тәжірибе жолы – ең қиын да, ащы жол.

Мақсаты: оқушылардың назары, ынтасы  сабаққа аудару

Іс әрекет: өлең шумақтары әсерлі етіп оқылады

2.      «Функция элементтері»

Мақсаты: оқушыларда топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, достарының пікірін тыңдауға дағдыландыру

Іс-әрекеті: функция элементтері бойынша топқа біріктіру

3. «Өзіңді өзің тексер» әдісі

Мақсаты: үй жұмысын тексеру үшін оқушының зейінін, әділдігін бақылайды, уақытты үнемдейді

Іс әрекеті: оқушыларға үй жұмысын ауызша оқытады

1.Дана сөздер

 

 

 

 

 

 

2. Топ аттары

 

 

 

 

3.      Жұмыс дәптері

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  «Анықтамалар» әдісі

Мақсаты: жетекші сұрақтар қою арқылы анықтамаларды айту, тұжырым жасау, ойлау дағдысын дамыту

Іс-әрекеті: жетекші сұрақтар қояды

5. «Ой қозғау»

Мақсаты: алған білімдерін негіздеуге; толықтыруға; есептер шығаруға дағдыланады

Іс-әрекет: оқулықтан, есептер жинағынан есептер шығартады

№155 (а, б, г, д, ж), №158 (а, б), №162 (а, б)

6. «Кім жылдам» әдісі

Мақсаты: сызбалар бойынша дәрежелік функция қасиеттерін ажырата білуге дағдыландырады

Іс-әрекет:     графиктер сызылған плакаттарды көрсетеді

4.  А4 парағы

 

 

 

5. Оқулық, есептер жинағы

 

 

 

6. Ауызша есептер

 

 

Аяқталуы7. «Біліміңді негізде»

Мақсаты: үйге тапсырма беру кезінде анықтама мен қасиеттерді қолдана білу

Іс-әрекет: үйге тапсырма береді

№155 (ә, в, ғ, е, з), №158 (ә, в), №162 (ә, в)

8. Рефлексия.  «Табыс ағашы»

Мақсаты: оқушылардың нені меңгергенін,  неден мүлт кеткенін  байқай алады.

Іс әрекеті: сурет салған плакатты ілу

7. Оқулық

 

 

 

 

8.  Сурет, стикерлер

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
•          Жеке жұмыс

•          Жұптық жұмыс

•          Қабілеті жоғары оқушыға шығармашылық жұмыс беріледі

·        «Өзін-өзі бағалау»

·        «Шапалақтау»  әдісі

·         «Досыңды бағала»

·        Өмірмен байланыс

·        Акт мен байланыс

·        Қауіпсіздік ережелері

Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (Оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіру көмектесетін не білдім?

 

 

 

Previous Article

Қ. Жұмағалиев «Мен соғысты ...

Next Article

Переход на латиницу – большие возможности для ...

Ұқсас материалдар Осы автордан

  • Математика

    Әлем нақты ғылымдар тілінде

    20 мая, 2017
    By admin
  • Колледж пәндеріМатематика

    «Знатоки математики» среди студентов 1 курса

    5 мая, 2017
    By admin
  • Математика

    Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке көбейту

    7 декабря, 2019
    By admin
  • Бастауыш сыныпМатематика

    Көп таңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау

    16 октября, 2016
    By admin
  • Математика

    Жай бөлшектерді көбейтуге есептер шығару (5 сынып)

    18 апреля, 2019
    By admin
  • Математика

    Квадрат үшмүше

    28 апреля, 2020
    By

Пікір қалдыру Отменить ответ

Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.

  • Ашық сабақтар

    «Рецепт құрылымы. Рецептіде қолданылатын көмекші сөздер, үстеулер, есімдіктер»

  • Колледж пәндері

    Топпен жұмыстың тиімділігі

  • Информатика

    Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

 

 

WhatsApp:
+7 707 817 74 58

Біздің Instagram каналымыз

Кто в сети

Никого нет on-line

Жаңа жаряиланымдар

  • Қазақтан шыққан тұңғыш кемеңгер
  • Қазақтан шыққан тұңғыш кемеңгер
  • Астрономия – наука о Вселенной
  • Астрономия – наука о Вселенной
  • Ашық сабақ “Қысқы киімдер”
  • Халық қасіретінің жабылғанына биыл – 30 жыл!
  • ЮНЕСКО-ның DVV International аясында субөңірлік онлайн консультация өтті
  • Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет көрсету
  • Этностильдегі бұйымдарды жасау (баскиімдер, қазақтың ұлттық киімдері)Бұйымдарды әшекейлеу
  • «Дауылды жылдардың дауылпаз жыршысы»

Facebook

Күнтізбе

Февраль 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
« Янв    

ЖАҢА ЖАРИЯЛАНЫМДАР

  • Қазақтан шыққан тұңғыш кемеңгер
  • Қазақтан шыққан тұңғыш кемеңгер
  • Астрономия – наука о Вселенной
  • Астрономия – наука о Вселенной
  • Ашық сабақ “Қысқы киімдер”
  • Халық қасіретінің жабылғанына биыл – 30 жыл!
  • ЮНЕСКО-ның DVV International аясында субөңірлік онлайн консультация өтті
  • Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет көрсету
  • Этностильдегі бұйымдарды жасау (баскиімдер, қазақтың ұлттық киімдері)Бұйымдарды әшекейлеу
  • «Дауылды жылдардың дауылпаз жыршысы»

жалпы мәліметтер

BILIMGER.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     bilimger@bk.ru

Бұл Республикалық білім порталы 2015 жылдан бері ұстаздарға қызмет етіп келе жатыр.
Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика
2021 © BILIMGER.KZ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БІЛІМ ПОРТАЛЫ