8 сынып, Алгоритмді әзірлеу ашық сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Программаларды әзірлеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу Мектеп: №84 мектеп-лицейі

Күні:13.06.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Мусилимова Гульзада Сарсенбековна

Сынып: 8 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Алгоритмді әзірлеу

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме) 8.3.2.1- алгоритм трассировкасын жүзеге асыру

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Берілген есептердің блок-сызбаларына қарап есептердің трассировка кестесін құра алады Оқушылардың басым бөлігі: Берілген алгоритм бойынша есептің блок-схемасын және трассировкасын жасайды; Кейбір оқушылар: Берілген есептің алгоритмін, трассировка кестесін дайындайды;

Бағалау критерийлері — Берілген есептің алгоритм трассировкасын жасайды;

Тілдік мақсаттар Тілдік лексика және терминология: Трассировка-Трассировка-Tracing Трассировка кестесі-Таблица трассировки-Trace Table Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Алгоритм трассировкасы дегеніміз не? Трассировка кестесі дегеніміз не?

Құндылықтарды дарыту Жауапкершілікке және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады.

Пәнаралық байланыстар Математика (1,2,3,4 тапсырмаларда есептер шығару кезінде қолданылады)

Бастапқы білім өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Тапсырма Қалыптастырушы бағалау Саралау Сабақтың басы 2 минут 3 минут Түрлі түсті стикер таңдау арқылы топқа бөлу. Топ ережесін құру. Стикер Тақырыпты ашу. Тақырыптың мазмұнын ашу үшін «insert» стратегиясы қолданылады. Интерактивті тақтада трассировка ұғымы, сөзі бойынша түсініктерін жазғызу Сұрақ-жауап арқылы Г.И. Салғараева, А.А.Бекежанова, Ж.Б. Базаева. Информатика: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. / Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018. Сабақтың ортасы 30 минут «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. №1 тапсырма. Берілген алгоритм бойынша трассировка кестесін құру Есептің берілуі: Кубтың қабырғаларының ұзындығы берілген. Кубтың бет көлемін, толық бетінің ауданын және Бірін бірі бағалайды Дескриптор: -алгоритмнің орындалу ретін қолмен Диалог, қолдау, көрсету

көлемін есептеу. (а=3). Sбет көлемі=а^2, Sтолық бет ауданы=6* Sбет көлемі V=a^3 Алгоритмі: 1. а енгізіңіз 2. s1:=a^2 3. s2:=6*S1 4. V:=a^3 5. S1, S2, V баспаға шығару №2 тапсырма. Берілген блок схема бойынша есептің трассировка кестесін құру Есептің берілуі: Кубтың қабырғаларының ұзындығы берілген. Кубтың бет көлемін, толық бетінің ауданын және көлемін есептеу. (а=3). Sбет көлемі=а^2, Sтолық бет ауданы=6* Sбет көлемі V=a^3 есептей алады; -Есептің трассировка кестесін құра алады; 3- Тапсырма: Берілген алгоритм бойынша трассировка кестесін құру керек. Әрбір топ бір-біріне өзара баға береді. Дескриптор: -алгоритмнің орындалу ретін қолмен есептей алады; -Есептің трассировка кестесін құра алады;

4 тапсырма: Берілген алгоритм трассировкасы кестесі бойынша есептің блок схемасын құру және есептің шешімін табу қажет Сабақтың соңы 5 минут «Әріптестер» әдісі Әр оқушыға не жауабы, не сұрағы бар қағаз беріледі. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сәйкес келетін сұрақ пен жауап іздейді. Күрделілік деңгейін арттыру үшін, оқушылар үндемей орындай алады. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Читайте также:

Добавить комментарий