ЭКСПО көрмесі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: тан белесі» Мектеп:
Күні:13.11. Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы ЕХРО көрмесі
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) 9.3.6.1. мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, сыни тұрғыда баға береу (оқылым)
Сабақтыңмақсаты Барлықоқушыларорындайалады:«ЭКСПО-2017- Қазақстан болашағы»мәтінінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, сыни тұрғыда баға бере алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып талқылайды
Кейбір оқушылар орындай алады:мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, өз нұсқасын ұсынады, пікірін білдіреді
Бағалаукритерийі • – мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстырады;
• – сыни тұрғыда баға береді.
Тілдікмақсаттар
Оқушылар орындай алады:мәтінде көтерілген мәселелерге сыни тұрғыда баға бере алады.
Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер:
ЭКСПО, форум, көрме, аумағы, халықаралық, «Болашақ энергия»
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? Howdoweknow?
• Has every learner’s choice been recorded? Howcanwecheck?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауғаарналғансұрақтар:Қазақстанда ЭКСПО қай жылы өтті?, Қандай мемлекеттер қатысты?, ЭКСПО қандай мақсатта ұйымдастырылды?, Қандай тақырыпта өтті?
Не себепті …. депойлайсыз?
Қазақстанның дамуына үлесі болды ма?, Не себепті олай деп ойлайсыз?
ишара:

Құндылықтарға баулу • 1. Тәуелсіз Қазақстан және Астана. Патриоттық тәрбие беру
Пәнаралықбайланыс География
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурс
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал туғызу
«Шаттық шеңбері» (оқушылар бір-біріне тілек айтады, сәттілік тілейді)
Мақсаты: оқушылар көңіл күйлерін көтеріп, сабаққа деген қызығушылығын оятады.

Сабақтың тақырыбын анықтау үшін «Мозайка» әдісін қолданамын. Мозайкадан шыққан сурет арқылы оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды және топқа бөлінеді.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін айтып өтемін.
Жаңа сабақ
Балалар, «ЭКСПО-2017» көрмесі өнертапқыштар әлемге Қазақстанды таныту үшін түрлі ұсыныстар, жобалар ұсынылуда. Мысалы, газбен жүретін такси қызметін көрсету әрі арзан, әрі экономикалық жағынан тиімді. Күн энергиясы арқылы электр энергиясын алу және т.б. – Ал, балалар, сендер де өз ойларыңды, ұсыныстарыңды айтыңдар. Ол үшін мына бейнебаянға назар аударамыз. «Қазақстан – әлем және Еуразия картасында»
Түртіп алу стратегиясы Өткен тарихымыздан аздаған түсінік.
• XV ғасырда Қазақ хандығы құрылды.
• Алайда тәуелсіз Қазақ мемлекеті бейбіт, тыныш өмір сүре алмады. Ұлан байтақ елімізге жан-жақтан көз тігіп, ойран салушылар көп болды. Елімізге жоңғар қалмақ шапқыншылығы шабуыл жасап, қалың жұртты қан жылатты. Дүрліккен ел шұбыра қашып, ақтабан шұбырынды болды.
• Еркіндік пен тәуелсіздіктен айырылған ел Патша үкіметіне қосылды. Ұлан-ғайыр даламыз империя меншігіне айналды.
• Бостандыққа қол жеткіземіз деп өз жерімізде өзіміз қуғынға ұшырадық. 1923-1933 жылдары болған адам айтса нанғысыз ашаршылықта 9 млн-дай халықтың 2 миллионы опат болды. 1 млн 578 мың халық Атамекенін тастап кете барды.
• 1941-1945 жылдары Ұлы Отан соғысы. Қазақ батырлары фашизмнен бүкіл адамзатты қорғап, ерекше ерлік көрсетті.
• 1986 жылы желтоқсан оқиғасы болды. Елдің егемендігін аңсаған жастар ұлттық намысын әлемге паш етті. «Орнында бар оңалар» демекші ел орнында, жер орнында. Жерге жетер байлық жоқ. Жер болса, ел болады, ел болса ер болады. Сабақтың тақырыбымен, жоспарымен, мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы: «Қазақстан әлем картасында».
Мәтінмен жұмыс Мәтінді мәнерлеп оқу.
Жұпта, топта талқылайды.
«Үш қадамды сұхбат» «Үш қадамды сұхбат» әдісі арқылы оқушылар “Қазақстан әлем картасында” мәтінін түсініп оқиды (2 мин). Оқып болған соң, әр топтан тілші, ғалым, хатшы шығады. Тілші мәтінге қатысты сұрақтар қояды. Ғалым жауап береді. Хатшы жазып шығып, соңыңда қорытындылайды. ІІІ.Жобаларды жүзеге асыру, талдау
«Қалам үстел ортасында» әдісі (Оқушылар тапсырманы орындап болған соң қаламдарын партаның ортасына қояды екі топтан екі оқушыдан шығып, өздеріне ұнаған қаламдарын алады. Сол қалам иесінің орындаған тапсырмасы оқылады). Оқушылар берілген сөйлемдерден сөз тіркестерін теріп жазып, н байланысу тәсілі мен түрлеріне қарай талдайды.
І топ Қазақстан жер көлемі бойынша … Қазақстанның климаты айтарлықтай …
ІІ топ Еліміздің ең басты байлығы – … Табиғи ресурстарды тиімді … ІV. Халқымыздың құндылық

Жұптық жұмыс 1-тапсырма. ТЖ.
Мәтінде көтерілген мәселені анықтап, ғаламдық мәселемен салыстырады. 3 мысал келтіріп, сыни тұрғыда баға береді.
Белсенді әдіс «Кубизм» әдісі арқылы жүзеге асады

Дескриптор:
– мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;
– ғаламдық мәселемен салыстырады;
– 3 мысал келтіріп, сыни тұрғыда баға береді

ҚБ:бағалау парақшасы арқылы жүзеге асады, топбасшы бағалайды
«Екі жұлдыз, бір тілек» ынталандыру үшін айтамын

2-тапсырма ЖЖ.
Мәтінде көтерілген мәселемен ғаламдық мәселенің тиімділігін салыстырып, талқылайды.
Белсенді әдіс:«Венн диаграммасы» графикалық органайзер.
Дескриптор:
-мәтінде көтерілген мәселенің тиімділігін табады;
-ғаламдық мәселемен салыстырып талқылайды.
ҚБ: бағалау парақшасы арқылы жүзеге асады, бір-бірін бағалайды.
(Оқушыларды ынталандару үшін «Екі жұлдыз, бір тілек» )

Сабақтың соңы Үй жұмысы ЭКСПО көрмесі туралы мәлімет іздестіру

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *