«Денсаулық – зор байлық»
ЦИКЛОГРАММА
Қызылорда облысы, Арал қаласы. КМҚК «Балдырған» балабақшасы « Айгөлек» ортаңғы тобы
Тәрбиеші:.Кенжалиева Қ
Өтпелі тақырып: «Денсаулық – зор байлық»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі 18.11 | Сейсенбі 19.11 | Сәрсенбі 20.11 | Бейсенбі 21.11 | Жұма 22.11 |
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
|
Балалармен сәлемдесіп,жылы шыраймен қабылдап аламын.Көңіл күйлеріне назар аударып,ата аналармен пікірлесемін. Балалардың денсаулығы жөнінде аяжанның кеңесін ата аналарға ұсынамын.Балалар көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ойнайды.
Балалар өз достары туралы әңгімелей алады,көңілді ойындармен жаттығуларды орындайды. |
|||||
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б.)
|
Құрылымдалған (Үстел –үсті) ойыны: «Кім тез құрастырады» Мақсаты: Балалар түрлі бейнелерді құрстыра алады. Ресурстар:: конструкторлар
|
Еркін ойын:
«Жұп суреттер» Мақсаты; Балалар бірдей суреттерді таба алады. Ресурстар:әр түрлі сипаттағы суреттер
|
Құрылымдалған ойын:
«Мен қандаймын» Мақсаты: Адам бойындағы жақсы қасиеттерді атай алады.
|
Қүрылымдалған ойын:
«Отбасы» Мақсаты: Отбасы мүшелерін ажыратып, оларды дұрыс атай алады Ресурстар:Отбасы туралы мазмұнды суреттер
|
Саусақ жаттығуы:
Бас бармағым – әкем, Балаң үйрек – анам, Ортан терек – ағам, Шылдыр шүмек – апам Титтей бөбек – мен!
|
Таңертеңгі жаттығулар (5 мин.) |
|
Балалар музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар жасай алады.Ұйқы ашатын ырғақты қимылдарды орындай алады. ҚР Мемлекеттік Гимнін орындайды | ||||
Таңғы ас
|
«Астарың дәмді болсын» Тамақ ішу мәдениетін түсінеді, үстелде отыра алады, дұрыс тамақтана алады.
Біз ақылды баламыз, Айтқан тілді аламыз. Тамақ ішер алдында Тып тыныш боп отырамыз! |
|||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық
|
Педагог жетекшілігімен ойналатын ойын:
«Ертегі құрастыр» Мақсаты:балалар ертегіні құрастыра алады. Күтілетін нәтиже: Ертегі кейіпкерлерін құрастыра алады.
|
Құрылымдалған ойын:
«Сәкестендір» Мақсаты: Балалар суреттерді бір-біріне сәйкестендіре алады Күтілетін нәтіже: Ойындағы суреттерді сәйкестендіре алады. |
Жұмбақтар
1.Сайқымазақ қулығы бар Барған жерде ұрлығы бар Бұл қандай аң Ұғып ал 2.Үстінен тоны түспеген Сонда да араз қыспенен 3.Сылдырдан қорқады Шошынып жортады. |
Құрылымдалған ойын:
«Ұйқасын тап» Мақсаты: Балалар пішіндерге ұқсас заттарды таба алады.
Күтілетін нәтиже: Ұқсас заттарды тауып әңгімелей алады. |
Еркін ойын:
«Кім зейінді» Мақсаты: Балалар қиынды суреттерден аңдарды құрастыра алады.
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері
|
|
1. Дене шынықтыру
Мақсаты: Балалар епті, жылдам,шапшаң қимылдар жасай алады. (негізгі қимылдар) 1. Биіктігі 5-10 см зат арқылы жерде жатқан шеңберге секіре алады 2.Допты екі қолымен көкірек тұсынан кері лақтыра алады. Құрылымдалған ойын: «Қапшықпен секіру» Мақсаты:балалар шапшаң қимылдап қапшықпен секіре алады. Күтілетін нәтиже: Жаттығуларды жасай алады, Шеңбер бойлап жүгіре алады. Ресурстар: бала санына қарай доптар,құрсаулар, гим.орындықтар Әдіс-тәсілі:4К-топтық жұмыстар, жаттығулар Бақылау: жалпылама Рефлекция: ҚҚҚ Кері байланыс: «Бас бармақ»әдісі
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Кім күшті?» ертегісі Мақсаты: Тәрбиелілік:Ертегі кейіпкерлеріне құрметпен қарай алады. Білімділік: жанауарлардың атауларын білдіретін сөздерді айта алады. Дамытушылық: зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдана алады. Педагог жетекшілігімен ойналатын ойын: «Күштілерді тап» Мақсаты:балалар кім күшті екенін айта алады. Күтілетін нәтиже: жанауарлардың атауларын білдіретін сөздерді айта алады. Ресурстар: топтастыруға (ертегі кейіпкерлері) «Кім күшті?» ертегісінің кейіпкерлері, фланиграф. Әдіс- тәілдер: Бала үні 4к моделі: командада жұмыс жасау тәсілі іске асады. Саралау: Мазмұн арқылы саралау Рефлексия: Б.Б.Б. стратегиясы бойынша (білемін,білдім,білгім келеді.) Кері байланыс: «көңілді жұлдызшалар» арқылы жүргізіледі Бақылау: Жалпылама балқылау.
|
1.Музыка
Тақырыбы: «Болайықшы осындай» Мақсаты: Жақсы әдетке, өз-өзіне сенімділікке тәрбиелеу. Әуенге сай қимыл жасауға дағдыландыру Ән тыңдау: «Біз осылай өсеміз» Ю.Чичков Ән айту: «Мен бақшаға барамын» Т.Тайбеков Әуенді ырғақты-қимыл ойын: «Атжарыс» Қимылды ойын Сурет салу Тақырыбы: «Ұзын құлақ сұр қоян» Мақсаты: Тәрбиелілік: Жануарларға қамқорлық көрсете алады. Білімділік: ақ қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алады. Дамытушылық:сұр қоянның суретін нүктелі сызықтар арқылы сала алады. Құрылымдалған ойын: «Қоянды құрастыр» Мақсаты:балалар қиындылардан қоянды тез құрастыра алады. Күтілетін нәтиже: ақ қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алады. Ресурстар: қылұалам, ақпарақ, әр- түрлі түсті бояулар,(топтастыруға түрліс түсті қаламдар) үлгі суреттер Әдіс- тәілдер: Бала үні 4к моделінің командамен жұмыс жасау тәсілі жүзеге асады Саралау: Өнім арқылы Рефлексия: Қ.Қ.Қ. стратегиясы бойынша Кері байланыс:көңілді жемістер арқылы жүргізіледі. Бақылау: жанама , жалпылама бақылау.
Математика негіздері Тақырыбы: «Көңілді көжектер мен қонжықтар» Мақсаты: Тәрбиелілік:Ұқыпты жұмыс жасай алады. Білімділік: Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны айта алады. Дамытушылық: ұзындығы мен ені бойынша екі қарама – қарсы бірдей заттарды салыстыра алады. Құрылымдалған ойын: «Дұрыс орналастыр» Мақсаты:балалар шамасына қарай дұрыс орналастыра алады. Күтілетін нәтиже: Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны айта алады. Ресурстар: көжектер мен қонжықтардың ойыншықтары,дьениш блоктары таратпа материалдар Әдіс- тәілдер: Бала үні 4к моделі: командада жұмыс жасау тәсілі іске асады. Саралау: өнім арқылы саралау Рефлексия: Бағдаршам әдісі арқылы жүргізу Кері байланыс: «көңілді көжектермен қонжықтар» арқылы жүргізіледі Бақылау: Жалпылама балқылау. |
1.Дене шынықтыру
Мақсаты: Балалар епті, жылдам,шапшаң қимылдар жасай алады.
(негізгі қимылдар) 1 Допты екі қолымен көкірек тұсынан кері лақтыра алады. 2.Биіктігі 20 см еңіс тақтай бойымен жүре алады. Құрылымдалған ойын: «Допты кім қағып алады?» Мақсаты:балалар допты жылдам қағып ала алады. Күтілетін нәтиже: Жаттығуларды жасай алады, Шеңбер бойлап жүгіре алады. Ресурстар:бала санына қарай доптар,құрсаулар, гим.орындықтар Әдіс-тәсілі:4К-топтық жұмыстар, жаттығулар Бақылау:жалпылама Рефлекция:ҚҚҚ Кері байланыс: ««Жетістік баспалдағы» әдісі
Жаратылыстану Тақырыбы: «Жабайы аңдар» Мақсаты: Тәрбиелілік:Жабайы аңдарға қамқорлық жасай алады. Білімділік:Жабайы аңдардың тіршілік ететін аумағы туралы айта алады және бұл аңдардың (күшті, сақ, епті) қасиеттері туралы түсінік бере алады. Дамытушылық: Жабайы жануарларды танып, аттарын атай алады және сыртқы ерекшеліктерін ажырата алады. Жануарлар туралы бейнефильм көру
Күтілетін нәтиже: Жабайы аңдардың тіршілік ететін аумағы туралы айта алады және бұл аңдардың (күшті, сақ, епті) қасиеттері туралы түсінік бере алады.
Ресурстар: топтастыруға (жабайы аңдар,мазмұнды суреттер, Жануарлар туралы бейнефильм) Әдіс- тәілдер: Бала үні 4к моделінің: командада коммуникативті жұмыс жасау тәсілі іске асады. Саралау: Үдеріс арқылы саралау Рефлексия: Б.Б.Б. стратегиясы бойынша (білемін,білдім,білгім келеді.) Кері байланыс: «Екі жұлдыз бір тілек» (не жақсы болды?не ұнады?тілек не ұсыныс!)арқылы жүргізіледі Бақылау: Жалпылама балқылау.
|
1.Русский язык
Тема: «Поиграем вместе» Цель: продолжать развивать диалогическую речь , побуждать детей отвечать четко на вопросы. Развивать доброжелательность и прививать любовь, уважение к своим ближним Дидактические игра: «Кто сильнее?» Ожедаемый результат: Уметь: Отвечать на вопросы Иметь: Навыки работы с корточками
Жапсыру Тақырыбы: «Ойын алаңындағы саты» Мақсаты Тәрбиелік:Ұқыпты таза жұмыс жасай алады Білімділік: Дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасай алады Дамытушылық:Ересектер даярлаған ірі және ұсақ элементтерге желімді жағып, қиылған кесінділерді қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады. Құрылымдалған ойын: «Қай аң күшті?» Мақсаты: Балалар қай аңның күшті екенін айта алады Күтілетін нәтиже: Дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасай алады
Ресурстар: ақпарақ, әр- түрлі түсті қағаздардан қиылған дайын қиындылар,желім үлгі суреттер,(топтастыруға түрліс түсті жапырақтар) үлгі суреттер Әдіс- тәілдер: Бала үні 4к моделінің командамен жұмыс жасау тәсілі жүзеге асады Саралау: Өнім арқылы Рефлексия: Қ.Қ.Қ. стратегиясы бойынша Кері байланыс:көңілді доптар арқылы жүргізіледі. Бақылау: жанама , жалпылама бақылау |
1. Дене шынықтыру
«Дені саудың –жаны сау»- спорттық сайыс Мақсаты:Балалар көңіл-күйлерін көтере отырып,қимыл-қозғалыс ойындарды бірігіп ойнай алады.
1.Менің көңілді добым Ойын шарты:допты домалатып кегельдерге тигізу.
2.Көңілді көжектер. Ойын шарты:қос аяқпен секіріп көкіністер арасынан сәбізді жинау. 3.Кім шапшаң. Ойынның шарты:кегельдер арасымен жүгіру.
Экология негіздері Тақырыбы: «Қай аң күшті?» Мақсаты: Тәрбиелілік: Жабайы аңдарға қамқорлық жасай алады. Білімділік:Жабайы аңдарды ажырата алады. Дамытушылық. Олардың күз мезгіліндегі тіршіліктері жайлы түсініктерін ( тіршілік ететін ортасы, мекені, қысқа дайындығы, сыртқы түрі, азығы) айта алады. Құрылымдалған ойын: «Қай аң шапшаң?» Мақсаты:балалар қай аңның шапшаң екенін анықтай алады. Күтілетін нәтиже: Жабайы аңдарды ажырата алады.
Ресурстар: топтастыруға түрліс түсті дөңгелектер, жабайы аңдардың мазмұнды суреттері, Жануарлар туралы бейнефильм Әдіс- тәілдер: Бала үні 4к моделінің командамен жұмыс жасау тәсілі жүзеге асады Саралау: Мазмұн арқылы Рефлексия: Қ.Қ.Қ. стратегиясы бойынша Кері байланыс: «Екі жұлдыз бір тілек» (не жақсы болды?не ұнады?тілек не ұсыныс!)арқылы жүргізіледі
Бақылау: жанама , жалпылама бақылау |
Серуенге дайындық |
Киіну,серуенге шығу, балалар біртіндеп киінеді, киімдеріңің дұрыс кигендеріне баға береді, қатармен жүреді.
Біз әдепті баламыз, Жайнай берсін бақшамыз Табиғатты сүйеміз Серуендеп қайтамыз! |
|||||||||
Серуен | 1. Бақылау: Табиғат әсемдігі
Мақсаты: Балалар табиғат әсемдігін сезіне алады Еңбек: Жапырақтарды жинау Мақсаты: Жапырақтарды жинай алады.
Көркем сөз. Қыэыл,сары алтын-көк Алуан-алуан жапырақ Күзгі бақта күлімдеп Көз тартады атырап.
Құрылымдалған ойын: «Доппен ойын» Мақсаты: Қолдың дәлділігімен күшін көрсете алады.
Жеке жұмыс: Балалар күз мезгілінің соңғы күндерін неліктен қоңыр күз деп айтатыны туралы әңгімелесу
|
2. Бақылау:
Суды неге ішеді Мақсаты: Судың пайдасы қасиеті туралы әңгімелей алады
Жұмбақ жасыру:
Аяғы жоқ, қолы жоқ Бірақ тыныш тұрмайды Сақтамасаң қорын тек Барша тіршілік қурайды
Еңбек: қағаз қоқыстарды жинау Мақсаты: Шамасы келгенше көмектесе алады. Құрылымдалған ойын: «Аттар» Мақсаты: Жүгіріп қимыл қозғалыс жасай алады.
|
3.Бақылау:
Күнді бақылау Мақсаты: Кешегі күнгі ауа – мрайымен салыстырып өзгешелігін ажыратады
Еңбек: Сынған бұтақтарды жинау. Мақсаты: Еңбекке деген құлшынысын арттыра алады Еркін ойын: «Күн мен жаңбыр» Мақсаты: Шапшаң қимылдай алады |
4.Бақылау:
Суыққа тонған торғайлар Мақсаты: Торғайлар туралы әңгімелей алады. Жеке жұмыс:2-3бала тақпақ жаттайды. Торғай, торғайсың Жақын келіп қонғайсың Жем шашайын тойып ал Суыққа сен тоңбайсың. Еңбек: Торғайларға жем шашу Мақсаты: Құстарға қамқорлық көрсете алады. Құрылымдалған ойын: «Торғайлар мен машина» Мақсаты: Балалардың епті, шапшаң қимылдар жасай алады |
Бақылау:
Ағаштардың қозғалысын бақылау. Мақсаты: Ағаштардың қозғалысына назар аударып анықтай алады.. Еңбек: Ауланы тазалау. Мақсаты: Еңбек етуді біледі. Құрылымдалған ойын: «Жолда» Мақсаты: Жүру мен жүгіру қимыл қозғалысын жасай алады. |
|||||
Серуеннен
оралу |
Серуеннен оралу. Мәдени – гигиеналық шаралар. «Таза қолдар» гигиеналық шараларын жүргізу. | |||||||||
Түскі ас | Тамақты ішкін күнде сен
Белгілі бір мезгілде Таңертең, түсте, түстен соң Жатар алдын кезінде. Ас мәзірімен таныстыра отырып, ас ішкенде сөйлеуге болмайтынын біледі. Астың құрамында көптеген дәрумендердің адам ағзасына пайдасын және асты тауысып ішу керектігін түсінеді. Бата. Дастарханың майлы, Көңілің жайлы болсын Өміріңде не тілесең, Тілегің қабыл болсын ! Гигиеналық шараларды ұйымдастыру.
|
|||||||||
Түскі ұйқы | Балалар түскі ұйқыға жатады. Таныс ертегіні тыңдайды. | |||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
|
1.Төсекте жатып жасайтын жаттығулар( 2-3 минут)
Мысықтар Мысықтар оң жаққа қарап ұйықтапжатыр, ұйқы сұрап мияулап жатыр көздерін жұмып мяу мяумяу. Көзімізді ашып арқаға жатып тырнағымен тырналаны пжатыр. Төрт аяқтап тұрып мойынымызды жоғары созып мияулаймыз мяу мяумяу. Отырып башпайларымызды уқалаймыз, аяғымызды сипаймыз. 2 Майтабанның алдын алу. ( 2 минут) Мысық сияқты аяқтын ұшымен шеңбермен жүру, екі аяқпен секіру ,жүру орнымызға қарай жүгіру. Орындықта отырып оң аяғын сол аяғына қойып табандағы нүктелерге массаж жасау, аяқтарын ауыстыры табандағы нүктелерге массаж жасау, ( 3- 4 рет) 3 Арқанын қалпын сақтауға арналған жаттығулар. ( 2 минут) Ашулы мысық тізеге тұрып қолымызды санымызға қою басымызды төмен қаратып арқамызды жоғары көтеру. 10 сек Мейрімді мысық тізеге тұрып қолымызды санымызға қою басымызды жоғары созу, белімізді созу . 10 сек Мысықтын құйрығы тізеге тұрып қолымызды санымызға қою оңға солға құйрық сияқты тербелу ақырын сосын жылдам. |
|||||||||
Бесін ас |
Балалар назарын тағамға аударады, алдарына берілген тамақтарын тауысып қояды, ұқыпты жеу дағдысын орындай алады. |
|||||||||
Ойындар, дербес әрекет |
Еркін ойыны:
(құрылысойындар) Балалар құрылыс аймағында жануарларға арналған үйшіктер құрастыра алады. |
Жұмбақтар жасыру
Мақсаты: Аңдар туралы жұмбақтардың шешуін таба алады. |
Үстел-үсті театры:
«Үйшік» Мақсаты: Балалар командада жұмыс жасай отырып ,театрды көрсете алады. |
Құрылымдалған ойын:
«Мекенін тап» Мақсаты: Балалар жабайы аңдардың мекенін таба алады.
|
Вариативтік компонент
Ойнайықта ойлайық Тақырыбы: «Резенке ,оның сапасы мен құрамын зерттеу» Мақсаты: Резеңкеден жасалған заттарды танып, олардың сапасы (бетінің құрылымы, қалыңдығы)мен құрамын (қаттылығы серпімділігін, иілгіштігін),анықтай алады Ресурстар: резеңкеден жасалған ойыншықтар,сіріңке. Күтілетін нәтиже: Әр түрлі заттардан жасалған ойыншықтарды анықтай алады, атайды, ажыратады. |
|||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Жеке баламен жұмыс
Негізгі қимыл түрлерін орындай алады
Құралай, Нұрислам, Мирас,Аят |
Жеке баламен жұмыс
Дыбыстарды анық айта алады.
Арайлым,Айсұлтан, мадияр,Айша. |
Жеке баламен жұмыс
Тақпақтарды,өлеңдерді мәнерлеп айта алады.
Нұрәсем,Нұрхан, Диас Алихан,
|
Жеке баламен жұмыс
Геометриялық пішіндерді атайды,таниды..
Ернар,Аршат,Медет, Ернұр |
Жеке баламен жұмыс
Отбасы мүшелерінің есімдерін айта алады
Төреғали,Нұрбек,Ақмаржан, Нұрислам |
|||||
|
||||||||||
Серуенге дайындық |
Киіну. Балалардың киінулеріне көмек көрсету. Серуенге шығу.
|
||||||
Серуен
|
Еркін ойын (қимылды):
«Мысық пен құстар», спорттық ойындар ойнайды. Табиғатты қорғау үшін бәріміз Күресейік ,қоқыстарды терейік Текке отырмай жасымыз бен кәріміз Таза ауа үшін терімізді төгейік. |
||||||
Балалардың үйге қайтуы
|
|
Ата-аналарға балалармен үйде жеке жұмыс түрлерін, ,мысалы:суретті әдемі жапсыруға үйретуін айтып кеңес беру..
|
Балаларды ата-
аналарына тапсырып, үйлеріне қайтару. Ата-аналарға тазалық жөнінде кеңес беру |
Дыбыстарды дұрыс айта алмайтын балалардың ата-аналарына үйден қадағалауын тапсыру. | Ата-аналарға өз балалары және құрдастарымен жылы сөйлесуге ұсыныс айту.
|
Ата-аналарға апта бойы жүргізілген баламен жұмыстың нәтижесі туралы хабардар ету. |