Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
3-бөлім.Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
|
Мектеп: «Атамекен орта мектебі»КММ | |||||||
Күні: 13.11.2019 | Мұғалім аты жөні: Нуржанов Амангали | |||||||
Сынып: 6 Сабақ: 12 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||||||
Сабақ тақырыбы: | Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау | |||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары | 6.1.2.1 – қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау | |||||||
Сабақ мақсаты |
Оқушыларға жаңа сабақты толық меңгереді. Қимыл-қозғалыс әрекетін дамытады |
|||||||
Акробатикалық жаттығулаларды үйренеді. | ||||||||
Жүгіру техникасы. | ||||||||
Бір орыннан секіру техникасы.
Ұшу және орнығу |
||||||||
Бағалау критериі | Оқушы жүгіру алдын дайындықты дұрыс орындай білсе
Жүгіру барысында қол-аяқ қозғалысын үйлесімділігін қадағаласа Бір орыннан секіру фазаларын білсе Жүгіріп барып секіріп түсу фазасын білсе Ұшу және орнығу әдіс-тәсілдерін білсе |
|||||||
Сабақтың тілдік мақсаты | Негізгі сөздер мен фразалар: секіру, жүгіру, ұшу, орнығу. | |||||||
Құндылықтар | Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады. | |||||||
Пәнаралық байланыс | Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш – қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. | |||||||
Алдыңғы білім | 5-сынып Жеңіл атлетика. | |||||||
Жоспар | ||||||||
Жоспарлан ған уақыт | Дерек көздер | |||||||
0 – 8 минут
9-15 минут
|
Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
Миға шабуыл. Оқушыларға сұрақтар беріледі: ü Секірудің қандай түрлерін білесіңдер? ü Секіру бойынша олимпиада чемпиондарынан кімді білесіңдер? (Ольга Рыпакова). 1. Сапқа тұру 2. Мәлімдеме қабылдау, түгендеу |
Постер, маркерлер
Бейнефильм: https://www.youtube.com/watch?v=hy_pDEt1Q1Y |
||||||
16-36 минут
|
Негізгі бөлімі: 20-25 минут.
Әдістемелік нұсқау: Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жаттығу кезінде оқушылар бір-бірінің кемшіліктерін байқап соны айтып, қайталамауға 1. Сапқа тұру 1- жаттығу.Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу. 6-жаттығу Көпір салу
7- жаттығу Аяқты кеуде тұсқа құшақтай отырып алға қарай домалап түсу. 8. «Акробатикалық эстафеталар» ойыны: Әдістемелік нұсқау: Әр бір жаттығуларды орындауда топ мүшелері келесі топтың дұрыс орындалуына сырттай қарап отыра, кемшіліктерін түзеп отырады. Кемшілігі болса қарсы топ мүшелері сол жаттығу түрін көрсету |
Ысқырық, секундомер
|
||||||
Соңы
37- 40
|
Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Секіру». ( Оқушылар «секіру» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.) |
|
||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?
дамытуды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері
Құндылықтар |
||||||
· Барлық оқушылар; Жүгіріп келіп, ұзындыққа секірудің әдістерін біледі.
· Оқушылардың көбісі; ұзындыққа секірудің әдістерін практикада қолдана алады. · Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды, дамыту үшін ақыл кеңес береді |
· бақылау, тыңдау, сұрақтар беру, постермен жұмыс, бағалау парағы арқылы
|
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш – қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. | ||||||
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||
|
||||||||
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді) 1: 2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718