«Жеміс -жидекке арналған себет»
Төребай Әлия
«Алтын ұя» бөбекжай бақшасы
ІІ санатты тәрбиеші
Өтілетін күні: | 27 .11.2019 жыл | |
Білім беру саласы: | Таным | |
Ұйымдастырылған оқу қызметі: | Құрастыру
|
|
Тақырыбы: | «Жеміс -жидекке арналған себет»
|
|
Мақсаты:
|
1.Тәрбиелік: Тиянақты, ұқыпты жұмыс жасауға, бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге үйренеді
2.Білімділік: Қағаз бұрыштары мен жақтарын беттестіре отырып, бүктеуге дағдыланады. Жолақшалардан өру тәсілімен себет тоқиды. 3.Дамытушылық: Шығармашылық, сыни ойлау дағдылары дамиды.
|
|
Күтілетін нәтиже: | Жаңғыртады: Үлгіге қарап себетті тоқиды
|
|
Түсінеді: Себеттің түрлерімен олардың не үшін қолданатының түсінеді | ||
Қолданады: Қағаз бен бір реттік қолданылатын материалдардан құрастырады | ||
Әдіс-тәсілдері:
Көрнекілігі: |
Білу,Түсіну,Қолдану,саралау әдісі арқылы топқа бөлу
АКТ, тапсырмалар жинағы,себет түрлері (көрме) |
|
Жоспарланған уақыт:
1.ҰОҚ басы: 0-1 минут
Өткенге шолу: 2мин |
Жоспарланған жұмыс іс – әрекеті.
Сәлемдесу. Сәлеметсіздер ме?! Здраствуйте?! Good morning?!
1 «Ашық микрофон» әдісі -Балалар, қандай жемістер мен көкөністердің,жидектердің түрлерін білесіңдер? -Жемістер қайда өседі? -Ал көкөністер қайда өседі? -Олардың құрамында не болады? -Ал,жидектерді қандай өнім жасағанда пайдаланады? Бала үні,сыни ойлау, |
Ресурстар
Үш тілде сәлемдеседі
Балалардың жауаптары
|
Барысы:
|
2 Ой толғаныс әдісі
Жаңа тақырып -Балалар,өздерің атаған жемістерді-жидектерді қайда салып жинаймыз?
Жарайсыңдар балалар -Бүгінгі оқу қызметінде себет және оның түрлерімен және қандай материалдан жасалатындығы туралы білесіңдер.
3 Түсіндірме -Себет-өрілген бұйым болып табылады.Себет темір дәуірінің алдында пайда болған.Қамыстан тоқылған,қағаздан,матадан тоқылған түрлері бар,заттар салуға,жемістер салуға,гүл салып қоюға арналған түрлері бар. (тақтада көрсетіліп тұрады)
4 «Саралау» әдісі арқылы топқа бөлу 1-«Жемістер» 2-«Көкөністер» 3-«Жидектер»
Топтарда қандай жұмыс жасайтындығы түсіндіріледі
|
Сұраққа жауап береді
Тыңдалым.
|
Топтастыру 4К моделі.
Тапсырма ойын:
Ұ.О.Қ соңы
|
5 Сараланған тапсырма :
1- Көкөністер тобы Қағазды бүктеп,себетте өру арқылы жасайды Мақсаты: Сыни ойлауға қалыптасады.
2- Жемістер тобы Бастыру әдісі арқылы жемістер мен жидектерді қағаз бетіне сызып,қайшымен қияды Мақсаты: Қайшыны дұрыс ұстауға үйренеді.
3- Жидектер тобы Бір реттік қолданылатын заттардан себет жасау. Стаканның сыртын сусын ішетін түтікшемен көмкеру. Мақсаты:Ұсақ қол маторикасы дамиды,шығармашылық қабілеті артады.
6.Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Кім білгір?» Шарты:Тақтада көрсетілген жемістерді себетке ,көкөністерді қорапқа салу керек.
Мақсаты: Балалардың ойлау-есте сақтау қабілеттері дамиды
Тікелей бақылау жүргізіледі,сыни ойлайды
7. Сергіту сәті (саусақ жаттығуы)
8.Ашық сұрақтар: «Тәтті алма» әдісі Балалар бүгін сендер немен таныстындар? – Себет не үшін қажет екен? -Себеттер неден жасалады? -Сендер себетті неден жасадыңдар?
Бала үні, Кері байланыс, рефлексия, Мадақтау. 9. «Отшашу» әдісі |
Топта жұмыс жасап,тапсырмаларды орындайды
Интербелсенді тақтада орындайды
Саусақ жаттығуын жасайды
Балалар сұрақтарға жауап береді
|