«Аңдар қысқа қалай дайындалады?»
Білім беру саласы: | Таным
|
||
ҰОҚ: | Жаратылыстану | ||
Тақырыбы | «Аңдар қысқа қалай дайындалады?»
|
||
ҰОҚ мақсаты: | Мақсаты:
Тәрбиелілігі: Жүнінің түсін ауыстыру, қысқы ұйқыға кетуі, қысқа қор Жинайды, балаларды жануарларға мейірімді болуға үйренеді. Білімділігі: Балалардың жабайы жануарлар, олардың қоршаған ортадағы өзгерістерге бейімделу қабілеті туралы түсінігін нығайтады жəне кеңейтеді. Дамытушылық: Табиғаттағы маусымдық өзгерістер мен жануарлардың мінез-құлқы арасындағы қарапайым байланыстарды анықтау қабілетін дамытады. жүнінің түсін ауыстыру, қысқы ұйқыға кетуі, қысқа қор жинауы. Балаларды жануарларға мейірімді болуға үйрету. Құрылымдалған ойын: «Әркімге өз үйі» Мақсаты:Қолмен саусақ ұштарының қимылдары және кеңістіктіктері дамиды.
|
||
Күтілетін нәтиже:
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: барлық балалар жел сөзінің не екенін айта алды. Түсінеді: Аңдар туралы түсінік қалыптасады. Қолданады: аңдардың іздерін,олардың немен қоректенетінін зерттей алады. |
||
Ойлау деңгейі: | Білу,Түсіну ,Қолдану. | ||
ҰОҚ түрі: | Аралас сабақ | ||
Жоспарланған уақыт:
І.ҰОҚ басы:
0-2 минут
1 минут Алдыңғы білімге шолу жасау. Ашық сұрақтар
2 минут
10 минут
|
ҰОҚне дайындық
Сәлемдесу (үш тілде) «Қызығушылықты ояту» «Ғажайып тақта» «Хайуанаттар бағына саяхат» Тосын сәт: «Қоянның келуі» Алдыңғы білім Ашық сұрақтар. – Қыста қандай е,рекшеліктер болады? – Аңдарға нелер жатады? Балалардың жауаптарын тыңдау.
Суретпен жұмыс (Балаларды деңгейлеріне қарай мазмұн бойынша саралау) Бала үні жұмыс барысында жанама бақылау жүргізіледі. – Біз қайда келдік – Орман қандай түске боялған Кері байланыс: Топқа бөлу (Қояндар,қасқырлар,аюлар ) Топтық тапсырма: Мақсаты: І топ : «Қасқырлар тобы» Құрылымдалған ойын: «Аюды киіндір » Мақсаты: Балалар ойлау арқылы білімдерін тиянақтайды,ұстанымдылықтарын дамытады. Шарты: Аюды киіндіреді. Тікелей Бақылау Оқу ортасы арқылы Саралау.Бала үні ІІ топ «Қояндар тобы» Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын «Қоянды жапсыр» Шарты: Қоянның суретінің үстінен мақтамен жапсырады Өнім ортасы арқылы саралау.Тікелей Жанама Бақылау. Топтар бір бірінің жұмысын «Тәтті алма » әдісімен тыңдап, кері байланыс береді. III топ Құрылымдалған ойын «Аңдарды құрастыр» Мақсаты:Балалар аңдарды бағдарлай отырып оның ерекшеліктерін топтастыра алуға үйренеді. Тікелей Бақылау Оқу ортасы арқылы Саралау.Бала үні |
Аудио видео
тақырыпқа сай суреттер
Әрбалаға таратпа материалдар беріледі
Микрофон беріледі |
|
ҰОҚ ортасы: 2 минут
ҰОҚ соңы 3минут
|
Сергіту сәті: жаттығу жасау арқылы
Тапсырма: Қасқырлар тобы: «Қарға түскен іздер» Пена мен ас содасынан қар жасау Шарты: аңдардың іздерін қарға салу. Аюлар тобы: «Аңдар қандай тамақ ішеді?» Шарты:Аюдың,қасқардың,қоянның тамақтарын зерттеу. Қояндар тобы: «Магнитпен ойын» Шарты: магнитпен жүргізу арқылы індерін табу Қортынды: Флипчарт тақтадан ойын: «Өз мекендерін табу» «Тәрбиеші жетекшілігімен: Мақсаты:Балалардың шапшаңдылығы,тез ойлауы еркін жұмыс жасауды дағдыландыру. Шарты: Үй жануарлар өз мекеніне,орман аңдарын өз мекендеріне орналастыру. 4К моделі.Бақылау. Процесс арқылы саралау. Ашық сұрақтар.Бала үні Қорытынды сұрақ: -Қасқырлар тобындағылар қандай жұмыс жасадыңдар? – Ізді қайда түсірдіңдер? – Нені зерттедік? Рефлексия: – Бүгін не жасадыңдар? – Сендерге топпен, жұппен жұмыс жасаған ұнады ма? – Жұмыс барысында не қиын болды? – Келесі оқу қызметінде немен айналысқыларың келеді? Ұйымдастырылған оқу қызметін отшашу арқылы бағалау. |
|
|
Зікірова Қамар Ғаусылағзамқызы
«Алтын ұя» бөбекжай бақшасы
ІІ санатты тәрбиеші