Қадыр Мырза Әли. Жұмыстың жылуы
Сабақтың тақырыбы: Қадыр Мырза Әли.
Жұмыстың жылуы. |
Мұғалімнің аты-жөні:Талдықбаева Ләззат Ережепқызы
Күні: 02.02.2019ж |
||||||||||||
СЫНЫП: 2Б | Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: | |||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау
2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||
Басталуы
5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Көршіңді оң жақтан құшақта Көршіңді сол жақтан құшақта Оң жақтағы көршіңе бір жымиып Сол жақтағы көршіңе бір жымиып Бір-бірімізге жылулық сыйлайық Қыста жылы киініп, спортпен шұғылдансақ деніміз сау болып ауырмаймыз. Қысқы қандай спорт түрлерін білесіңдер? Топқа бөлу І топ Мәнерлеп сырғанаушылар ІІ топ Шаңғышылар ІІІ топ Хоккейшілер
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
||||||||||||
Жаңа білім
10 минут
|
Миға шабуыл
Ребус Мақал Еңбек түбі береке Қысқы еңбек түрлері туралы әңгімелеу Малды күтуге байланысты. Үйді жылытуға байланысты. Үй шаруасы.Еңбек ету арқылы ата-анамызға көмектесеміз әрі денемізді шынықтырамыз. Білу және түсіну -Балалар бүгін біз Қадыр Мырза Әлидің Жұмыстың жылуы өлеңімен танысамыз. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Өлеңді оқу.Іштей оқу.Әр балаға екі жолдан оқыту |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||
Ортасы
10 минут
Сергіту сәті |
Қолдану
-Балалар ,бүгін біздің сабағымыз құпияға толы екен.Сандықшадан сөздерді алып балаларға оқытып,осы сөздерді өлең жолдарынан іздету. Сергіту сәті Ішік,пима ,қолғап бар. Арада жоқ тоңғақтар Баста қалың тымақ бар Біз тоңбаймыз алақай Топтық жұмыс І топ Қысқы киімдер ІІ топ Қысқы ойындар ІІІ топ Қысқы еңбек түрлері Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, | |||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу
БББ кестесі
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. | |||||||||||
Бағалау
2 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
Қыс мезгілінде ата-аналарыңа қалай көмектесер едіңдер? |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||||||||
Үйге тапсырма: көркем оқу. | |||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |